Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:Selvfølgelig kan han faile fuldstændig. Sådan er det med alle transfers, men i modsætning til Neymar, så har Varane vist, at han er dygtig mod gode hold, og at han evner at gøre det godt i Europa, hvorimod Neymar igen havde problemer mod Frankrig og England.
Ja varane har vist at han var dygtig mod de gode hold men på klubniveau. Det har neymar ikke haft mulighed for så måske man skulle vente med at dømme ham? IMO viser det noget at scolari igen og igen giver neymar fuld tid som den eneste offensive spiller for brasilien. Det er imo et klart tegn på at scolari tror på neymar. Ud over det så har neymar været farlig i begge kampe og kunne med lidt mere held have scoret i begge kampe.
DSagen er den, at manden har haft sine problemer mod kompetente modstandere i landsholdsregi, som er det niveau, han skal kunne konkurrere i, hvis han gerne vil være en fantastisk spiller i europæisk fodbold. Det er fint nok, at manden ikke har haft mulighed for at vise sig frem i Europa, når han har været Santos-spiller i hele sin karriere indtil nu, men derfor fratager det ikke ham muligheden for at vise sig frem, når Brasilien møder de gode landshold.

Det er fint nok, at han kan score mod Irak og hvad de der showkampe hedder, men nu mod England, Frankrig, Rusland, Italien har han slet ikke være så overbevisende. Ikke forstå det som jeg hader Neymar, for jeg anerkender at han er et kæmpetalent, og han kan blive stor. Jeg kan godt lide at se ham spille, fordi han er atypisk med tricks, men når manden gang på gang har problemer mod europæiske landshold, der har et højt niveau, mens spillere som Oscar ofte gør det flot på landsholdet, så er det klart, man bliver skeptisk.

Og værst af alt, det er fint at man kan lave mange tricks, men det er jo værdiløst at lave dem, og så når en Phil Jones kommer og tackler dig, så flyver manden 100 meter. Kunsten er at lave tricksene og få et end product ud af det. Formår han det, bliver han giftig.
Som emo også nævner så er manden 21 år. Man kan ikke forvente at han går mål amok mod store europæiske landshold. Og slet ikke når han spiller for et så elendigt landshold og ydermere bliver markeret af 2 mænd i hver kamp. Problemet er at man kan se at neymar ikke ved hvilken rolle han har. Nogle gange ligger han som 10'er (hvilket han overhovedet ikke er) og andre gange på kanten hvor han kun får afleveringer i fødderne.

Men jeg tror at vi så hans landskampe meget forskelligt. Jeg mener at han var farlig mod italien og england. Han forsøgte konstant at hjælpe holdet og var decideret uheldig flere gange med ikke at score. Mod italien synes jeg han var fremragende. Jeg kan ikke huske at han lavede unødvendige tricks mod nogle af holdene. Synes derimod at han var direkte.

IMO er det for nemt at bedømme en spiller ud fra hvordan denne gør det på landsholdet. Man burde vente med at bedømme ham ligesom man burde vente med at kalde varane for verdens største talent før han har spillet en hel sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Dortmund's Robert Lewandowski (24), valued at 30M, is Barcelona's main forward option. A loan of Deulofeu could be included. [intereconomia]
Få nu bare fat i nogle forsvarsspillere i stedet!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

I så fald må det betyde et farvel til Pedro - jeg ser i hvert fald ikke Alexis forlade klubben lige foreløbigt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Jeg kan ikke se, hvad vi skal bruge en Lewandowski til, hvis vi endelig skal have en angriber, så burde det være en, der godt gider at sidde på bænken. Lewandowski er uden tvivl ikke interesseret i at sidde på bænken. Lige nu har vi Neymar-Messi-Alexis oppe foran med Tello og Pedro som back up. Hvis Lewandowski kom til, så kan jeg ikke se andre muligheder end at Alexis bliver solgt, for han gider jo heller ikke være på bænken, hvilket jeg bedre tror, Pedro kunne acceptere.

Jeg kan godt lide Lewandowski, men ikke på bekostning af Alexis. Find en anden angriber, der vil sidde på bænken i stedet eller bedre endnu brug pengene på en forsvarsspiller!

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Quaresma skrev:I så fald må det betyde et farvel til Pedro - jeg ser i hvert fald ikke Alexis forlade klubben lige foreløbigt.
For satan et uhyggeligt angreb vi får så. Stakkels Puta hvis han holder sin semifinale form til næste el clasico :P

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det bliver enten Tello eller Alexis, som skal forlade Barca, hvis man køber en angriber, og hvis denne angriber er Lewan eller en anden, der kræver spilletid. Alle spillere vil have spilletid, og køber man to spillere til pladserne oppe foran(Neymar allerede købt og køber man en til), så ryger to den anden vej.


Derudover lægger Tito op til, at man har tænkt sig, at lave ændringer i konceptet eller rollerne på holdet, med købet af en angriber.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Hvorfor bliver klubben ved med at kigge efter angrebsspillere? Det store problem ligger i det amputerede forsvar. Det kan enhver da se.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

Det er alt sammen en del af planen..

Billede

På den mere seriøse front, håber jeg ikke, at vi går efter endnu en angriber. Vi skal blot overtale Thiago til at blive og købe en ny midterforsvarer, forhåbentlig i form af Iñigo Martínez eller Thiago Silva. Herudover skal vi også få solgt ud af vores overskudslager (Fontás, Dos Santos, Afellay, osv.)

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Valencia defender Jeremy Mathieu (29) wants to join Barcelona and is therefore slowing down the renewal talks with his club. [md rac1]
Synes ikke Mathieu er specielt god, og jeg ser ham ikke som en spiller der kan gå ind og afhjælpe centerforsvaret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kvoller skrev:
Valencia defender Jeremy Mathieu (29) wants to join Barcelona and is therefore slowing down the renewal talks with his club. [md rac1]
Synes ikke Mathieu er specielt god, og jeg ser ham ikke som en spiller der kan gå ind og afhjælpe centerforsvaret.
Nej men han er billig... Jeg kan ikke finde ud af om vi går efter bredde eller en starter. Hvis det er bredde så kan jeg måske godt forstå mathieu... Han vil som sagt være billig og så vil han være tilfreds med bænken. Jeg må dog indrømme at jeg har svært ved at se en rød tråd i de rygter der kommer. Fatter ikke om vi går efter en starter, et talent eller en bredde spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Barcelona are wiling to pay 20M for Chelsea forward Fernando Torres (29) and to offer the Spaniard a four-year contract, until 2017. [sport]
Stoooop..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Ja, vi husker jo også at Messi voldtog alt og alle som 21 for det argentinske landshold.

Han er ene og alene blevet bedømt på sine kampe imod Barca. Ja, vild offensiv at stå imod, men der skal mere til. Det er ikke svært at imponere fra start, det er svært at beholde stabiliteten. Montoya har været overbevisende på son højreback, men jeg ville aldrig på nuværende tidspunkt give 30mill for ham eller Inigo som har flere kampe på CVet end Varane.
Nej, han er ene og alene blevet bedømt på sin fremragende sæson. Jeg begriber ikke, at du i så høj grad forsøger at pille pynten af Varanes fremragende præstationer. Det er ikke svært at imponere fra start af? I så fald er det da en smule underligt, ingen 19-årig forsvarsspiller hidtil har formået at dominere Barças angribere i så høj grad, som Varane har gjort i år.

Montoya-sammenligningen er noget søgt. Montoya har på ingen måde domineret og imponeret a lá Varane, når han stod overfor verdensklasse spillere. Bevares, han har gjort det ganske udmærket, men har aldrig for alvor været tæt på at slå Alves af på samme måde som det skete med Varane og Pepe. Meget kan man mene om sidstenævnte, men at han er en absolut verdensklasse centerback, kan der ikke herske nogen tvivl om, og at Varane formåede at slå ham af holdet, siger en hel del om hans kvaliteter.

Nu er det ikke fordi, jeg tror, at en Youtube-video er svaret på alt, men det giver et ganske godt billede af den eventuelle spillers kvaliteter:

phpBB [video]


Varane overmatchede Barças angribere i stort set samtlige af spillets facetter. Han var hurtigere, mere forudseende, bedre i luftrummet, mere kompromisløs, fysisk overlegen, og langt stærkere i duellerne.

Manden er - for mig at se - muligvis det største forsvarstalent verden har set de seneste ti år, og 30 mio. for en spiller med hans kvaliteter og potentiale ville nemt kunne vise sig at være usammenligneligt godt givet ud.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Se, du bruger også Barca kampen. Det er virkelig alene den/dem han bedømmes på.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Lol, good argument.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Lol, good argument.
Kunne ikke komme med mere, er på vej ud af dørene. Skal klatre træer.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster