Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Jeg tror at det der sker nu er at alle parter er enige, undtagen Neymar Senior og Santos. Nemmere at dække sin egen ryg ved at sige at buddet vi kom med ikke var tilstrækkeligt. Hul i hovedet at gå ud og sige at de er enige med Barça, men at det er faren der udgør problemet. Så kommer alle parter undtagen Barça i problemer. Stemningen er trykket i Sao Paulo og Santos i forvejen blandt fansene.
Jeg har lagt mærke til at alle kilder snakker om at Barça er sikker på en handel kommer i hus snart inden ugen er omme. Sports chefredaktør siger at en handel er på plads inden Confederations, igår indrømmede Neymar og Vicepræsidenten til henholdsvis spiller fra Joinville og deres præsident at Neymar smutter til Barça. Udover det har flere kilder nævnt at det næste bud Barça ville komme med ville lukke handlen og stille Santos tilfreds. Desuden har ingen parter meldt ud at der vil komme et nyt bud eller at forhandlingerne fortsætter på en planlagt dato. Jeg tror hængepartiet intet har med Barça at gøre.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/n ... al-2398154

Artiklen her indeholder et klip med et interview fra omtalte spiller.

Ramalho har fortalt ledelsen at de skal få fingeren ud og få handlen afsluttet så han kan få en afløser ind hurtigst muligt.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

SuperPedro skrev:http://www.sport.es/es/noticias/barca/n ... al-2398154

Artiklen her indeholder et klip med et interview fra omtalte spiller.

Ramalho har fortalt ledelsen at de skal få fingeren ud og få handlen afsluttet så han kan få en afløser ind hurtigst muligt.
Gooood news SP og så har vi det på tcheeve!

Nøjs hvor mange medier twister den pt., det er som om alle skal skrive noget om Neymar, sandt eller ej sensationsjournalistik længe leve... og gør det bestemt ikke bedre at de danske sider ikke forstår spanske/brasilianske artikler.
Men som jeg kan læse det gælder det nu om at Santos skal få styr på det internt og dermed at alt fra vores side er accepteret og på plads.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Godt, så tager jeg ned i netto nu og henter nogle asti'er samt saltstænger og sætter frem. Så kan folk bare komme. Nogle der tager champagne-glas med?
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Har købt en bagel med chorizo, kan den bruges som champagne-glas?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Blaugrana92 skrev:Har købt en bagel med chorizo, kan den bruges som champagne-glas?
Hvis du dækker hullet til med chorizo, og så sprayer den til med nanocover bagefter, så tror jeg godt den kan bruges!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Hvis du dækker hullet til med chorizo, og så sprayer den til med nanocover bagefter, så tror jeg godt den kan bruges!
Taget ud af kontekst, kunne den sætning godt lyde MEGET forkert!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Haha... Den var spot on.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Blaugrana92 skrev:Har købt en bagel med chorizo, kan den bruges som champagne-glas?
Seeelvfølgelig kan den det! Den dag en bagel med chorizo ikke kan bruges som champagne-glas, er den dag jeg konverterer til madridismo!
Visca el Barca

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Horton sagaen afsnit 323003:

Ramalho (Santos Træner):

Jeg er stor fan af Barça, jeg har forståelse for at Neymar vil udvikle sig mere der, men det er ikke min beslutning.
Neymar, har aldrig været så tæt på at forlade os som nu. Jeg tror virkelig det sker denne gang, men jeg kan ikke være 100 pct sikker. 7 kampe uden at score? Det er normalt, Neymar er spændt på transferrygterne og han spiller alene i angrebet for Santos. Jeg må indrømme at holdet ikke hjælper Neymar, jeg kan ikke bebrejde ham for ikke at score, han får ikke den støtte han har brug for her. Det bliver svært at klare sig uden Neymar, men bestyrelsen er allerede igang med at finde en afløser.

Globo:

Opsummering af de ting jeg har sagt de sidste par dage, og endnu en gang bekræfter de at Neymar Senior og Sanllehi er homies, og Sanllehi har boet hos ham i noget tid siden hans ankomst til brasilien. De siger at Santos står med de svageste kort på hånden og at Barcelona har tillid til at den måde de griber tingene an på er rigtige. Næste skridt er hvorvidt Barça skal hæve buddet nok engang (hvilket ikke stemmer overens med at det er faren der er problemet), eller om Barça skal trække sig tilbage og tage hjem igen, og fortælle Santos at de så tager Neymar gratis, samtidig med at Neymar og Neymar Senior får et endnu højere beløb, som kunne have tilfaldet Santos.
Med andre ord: Take it or leave it og vi tager ham gratis, eller tag til takke med vores bud.
Hardball er nøgleordet ligenu.
Hvis faren er problemet,så kan det sagtens ende sådan at vi idag eller imorgen pludselig får at vide at Santos har accepteret vores bud alligevel.

Neymar: Neymar, hovedpersonen selv har bedt ledelsen om at få afsluttet handlen INDEN confederations. Han VIL til Barça, NU.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Bud 3: 25 mio Euro er lige blevet sendt afsted.

Afventer bekræftelse på om dette skulle være korrekt fra de andre kilder..

Bekræftet.
Svar forventes allerede idag.
Budet på 5 mio ekstra er sendt med det formål at imødekomme
Seniors ønske på 5 mio for hans andel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af abx »

SuperPedro skrev:Bud 3: 25 mio Euro er lige blevet sendt afsted.

Afventer bekræftelse på om dette skulle være korrekt fra de andre kilder..

Bekræftet.
Svar forventes allerede idag.
Budet på 5 mio ekstra er sendt med det formål at imødekomme
Seniors ønske på 5 mio for hans andel!
Jamen, så er den i vinkel, gutter!

Vi har et stykke Neymar inden for et par timer vel? :)
Próxima Estación.... Parallel!

Jeppesen
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 11:42 pm
Har takket: 2 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jeppesen »

Super fedt!
Og tak for opdateringer SuperPedro :grin:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

SuperPedro skrev:Bud 3: 25 mio Euro er lige blevet sendt afsted.

Afventer bekræftelse på om dette skulle være korrekt fra de andre kilder..

Bekræftet.
Svar forventes allerede idag.
Budet på 5 mio ekstra er sendt med det formål at imødekomme
Seniors ønske på 5 mio for hans andel!
Go, go, go dem der får brikkerne til at falde på plads, så vi kan rette fokus mod vores forsvar.
Gaaaaaaal det er stort hvis (når) Neymar kommer!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Super lækkert med opdateringerne, SuperPedro! ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 91 gæster