Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Det passer bare ikke overens med det faktum at grunden til at Valdés forlader Barca er for at opleve en ny kultur. Så stor forskel er der ikke fra Barcelona til Côte d'Azur. Det kunne da være fedt at få en stor pose penge, men jeg har bare svært ved at tro på det.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Det passer bare ikke overens med det faktum at grunden til at Valdés forlader Barca er for at opleve en ny kultur. Så stor forskel er der ikke fra Barcelona til Côte d'Azur. Det kunne da være fedt at få en stor pose penge, men jeg har bare svært ved at tro på det.
Okay hvis det passer, er der noget jeg har misforstået. Jeg forstod det som, at han ikke følte den rette anerkendelse samt at han ikke fik den rette løn.

edit: man kan jo sige, at han stadig kan nå at opleve en anden kultur, efter at han stopper karrieren.

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

dinhxa skrev:Sport skriver, at Valdes og Falcao med stor sandsynlighed bliver Monacos store indkøb.
100 tusinde millioner for Valdes og så køber vi alle de spillere vi gerne vil have. Afbetaler lån og sender mig et sæsonkort og en helikopter med brændstof i.

Når ja, og så skal camp nou belægges med guld og catalonien skal købe sig fri fra spanien.

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Brombi skrev:
Bager skrev:Det passer bare ikke overens med det faktum at grunden til at Valdés forlader Barca er for at opleve en ny kultur. Så stor forskel er der ikke fra Barcelona til Côte d'Azur. Det kunne da være fedt at få en stor pose penge, men jeg har bare svært ved at tro på det.
Okay hvis det passer, er der noget jeg har misforstået. Jeg forstod det som, at han ikke følte den rette anerkendelse samt at han ikke fik den rette løn.

edit: man kan jo sige, at han stadig kan nå at opleve en anden kultur, efter at han stopper karrieren.
På den anden side, det kunne være at det var en anden fodboldkultur han gerne ville opleve. Det er svært hvis nu han gerne vil være spiller mens han oplever det.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Rygtesmede sender T. Silva til Barca. Er jeg den eneste som hellere så Hummels i truppen, medmindre Silva vil være billigere i drift?

Jeg mener, hvis T.Silva havde været billigere totalt set end Hummels, så så kunne han være en fin erstatning, for han er verdensklasse, ganske enkelt. Hvis Barca, som rygterne siger, går all-in på T. Silva, som bliver 29 år til september og er 1,83m høj, så er det dér jeg tænker om det ikke skulle være Hummels (24år og 1,92m) man gik all-in på i stedet. Hvad mener I?
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

El LocoBarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af El LocoBarca »

En Hummels+Piqué duo ville blive for langsomt til et højtstående forsvar.
Hvis vi skulle købe Hummels skulle det være for at erstatte/backup til Piqué, samtidig med at han kan spille på den defensive midt også, som backup for Busquets. (imo)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

El LocoBarca skrev:En Hummels+Piqué duo ville blive for langsomt til et højtstående forsvar.
Hvis vi skulle købe Hummels skulle det være for at erstatte/backup til Piqué, samtidig med at han kan spille på den defensive midt også, som backup for Busquets. (imo)
God pointe, Silva er måske en ideel erstatning for Puyols aggressivitet samt lederskab og Masch hurtighed.

Pique, Silva, Mascherano, Bartra/Muniesa?, Puyol?, Abidal?

Et lille problem kunne måske være, at hvis Pique bliver skadet og Abidal ikke vil være her længere, så har man mistet en helvedes masse højde i forsvaret.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Hvis vi sikrer os Neymar, Silva og Courtois/ter-Stegen/De Gea så skal jeg fanme ud og købe fodboldtrøjer =D

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

rummenigge skrev: God pointe, Silva er måske en ideel erstatning for Puyols aggressivitet samt lederskab og Masch hurtighed.

Pique, Silva, Mascherano, Bartra/Muniesa?, Puyol?, Abidal?

Et lille problem kunne måske være, at hvis Pique bliver skadet og Abidal ikke vil være her længere, så har man mistet en helvedes masse højde i forsvaret.
Hvis Pique bliver skadet nu har vi også problemer med højde i forsvaret.
Det problem har vi altid haft, vi kunne hente Bendtner til klubben og bruge ham i forsvaret hvis Pique får en skade, han er både høj og scorer ca. lige så mange mål som Pique.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Parla skrev:
rummenigge skrev: God pointe, Silva er måske en ideel erstatning for Puyols aggressivitet samt lederskab og Masch hurtighed.

Pique, Silva, Mascherano, Bartra/Muniesa?, Puyol?, Abidal?

Et lille problem kunne måske være, at hvis Pique bliver skadet og Abidal ikke vil være her længere, så har man mistet en helvedes masse højde i forsvaret.
Hvis Pique bliver skadet nu har vi også problemer med højde i forsvaret.
Det problem har vi altid haft, vi kunne hente Bendtner til klubben og bruge ham i forsvaret hvis Pique får en skade, han er både høj og scorer ca. lige så mange mål som Pique.
Det har du ret i, men jeg vil bare ikke bruge denne sæson som målstok, da den har været katastrofal forsvarsmæssigt.

I 2010-11 havde vi Abidal centralt hvis Puyi el Pique blev skadet. Tidligere endnu havde vi også Toure.

Idag kunne Song måske bruges alternativt, men Tito og co har ikke just haft held med at omskole folk i denne sæson, som Pep havde det med flere spillere.

Bendtner ku' sikkert blive en glimrende bolddreng på campen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Parla skrev:
rummenigge skrev: God pointe, Silva er måske en ideel erstatning for Puyols aggressivitet samt lederskab og Masch hurtighed.

Pique, Silva, Mascherano, Bartra/Muniesa?, Puyol?, Abidal?

Et lille problem kunne måske være, at hvis Pique bliver skadet og Abidal ikke vil være her længere, så har man mistet en helvedes masse højde i forsvaret.
Hvis Pique bliver skadet nu har vi også problemer med højde i forsvaret.
Det problem har vi altid haft, vi kunne hente Bendtner til klubben og bruge ham i forsvaret hvis Pique får en skade, han er både høj og scorer ca. lige så mange mål som Pique.
Det har du ret i, men jeg vil bare ikke bruge denne sæson som målstok, da den har været katastrofal forsvarsmæssigt.

I 2010-11 havde vi Abidal centralt hvis Puyi el Pique blev skadet. Tidligere endnu havde vi også Toure.

Idag kunne Song måske bruges alternativt, men Tito og co har ikke just haft held med at omskole folk i denne sæson, som Pep havde det med flere spillere.

Bendtner ku' sikkert blive en glimrende bolddreng på campen.
Om så Barcelona havde Capello, Maldini, Rehhagel, Baresi, Cannavaro, Nesta, Vidic som personlige defensiv træner for Song til at forstå at forsvare sig, ville det stadig ikke hjælpe noget. Song er simpelthen for boldfikseret og for taktisk dum til at spille midterforsvar.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis David Luiz kan spille i midterforsvaret kan alle spille i midterforsvaret.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Jeg ved ikke om det er blevet nævnt herinde før:

http://onside.dk/primera-division/avis- ... rcas-liste

Spændende spiller.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

B-Freak skrev:Jeg ved ikke om det er blevet nævnt herinde før:

http://onside.dk/primera-division/avis- ... rcas-liste

Spændende spiller.

Jeg tror, at Brombi postede noget omkring ham, og han lyder rigtig spændende, men jeg ved ikke, om vi har plads til ham på holdet, da der er de unge talenter, såsom Sergi Roberto, Rafinha mfl.(som banker på til førsteholdet, og skal have spilletid), og så spillere som Thiago, Cesc, Ini og Xavi.


Hans spillestil er skræddersyet til Barca, og han minder mig rigtig meget om Xavi, mere end Thiago gør eller Cesc gør, men som sagt, er det lidt svært, at finde plads til ham på holdet.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Blaugrana92 skrev:Hvis David Luiz kan spille i midterforsvaret kan alle spille i midterforsvaret.
Hvem, ham her?!

Billede
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster