Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Måske er det hans personlighed der gør at han kan levere på denne måde. Hvis man "tæmmede" ham, eller ændrede ham på og udenfor banen, kunne det sagtens være at han ikke var/ville være den spiller han er pt.. Han har længe ikke leveret på landsholdet, er han begyndt på nu. Han har altid scoret mål, bortset fra sin anden sæson i Juventus. Han er bare en god spiller, ikke sagt at han er god for os (har vi set at han ikke helt kunne/ville ændre sit spil).
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Champione »

emo skrev:Måske er det hans personlighed der gør at han kan levere på denne måde. Hvis man "tæmmede" ham, eller ændrede ham på og udenfor banen, kunne det sagtens være at han ikke var/ville være den spiller han er pt.. Han har længe ikke leveret på landsholdet, er han begyndt på nu. Han har altid scoret mål, bortset fra sin anden sæson i Juventus. Han er bare en god spiller, ikke sagt at han er god for os (har vi set at han ikke helt kunne/ville ændre sit spil).
Ja, ved godt hans personlighed er med til at forme ham til den ekvilibrist han er.. Og at man ville fjerne procenter i hans spil ved at ændre ham.
Men når det er sagt, så kunne man også godt have investeret mere i at få ham integreret.. Hans stats da han lå på toppen hed jo næsten 1 mål pr. kamp. Ihvertfald i hans første 6-7 kampe..
Det var først da man rykkede Messi i front, og ham på kant at målene svigtede en anelse.

Og kantspiller, det er han på ingen måde..

Men nu er jeg også tilhænger af at man har en plan-b til når kampene ikke former sig som ønsket - småspillet kan slås i stykker og flere hold kender medicinen mod det - så ville han være en ekstraordinær faktor at have, da man kunne bruge ham som targetman der kunne holde i bolden, bruge hans styrke i luften, hans skudstyrke udefra, frispark, m.m.

Men så havde Messi nok heller ikke scoret SÅ mange mål.

Men mener nu godt at Messi kunne køre sin falske 9'er rolle, med en Zlatan på toppen, Zlatan i en mere statisk rolle og Messi i sin nuværende flakkende rolle.

Tror det kunne udvikle sig til noget rigtig vildt!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Ibras mål i går var flot, men jeg synes nu de overdriver lidt, især i Sverige. Målet er tomt, det er trods alt noget nemmere at score, når der ikke er nogen målmand. Jeg mener ikke engang det er årets mål, og så snakker folk om det vildeste mål nogensinde??? Slap af.

Hvad angår hans tid i Barca, vi så at det ikke fungerede, han spillede altså heller ikke kant, det var i hvert fald ikke hans position som udgangspunkt. Selv da han faldt i unåde hos Pep, spillede han centralt de gange han var inde, han søgte selvfølgelig ud på kanten engang imellem, men ikke mere end han gør hos de andre hold han spiller på. Husk på at Ibra faktisk er en ret bevægelig spiller. Pep lagde jo netop Leo bag Ibra i en slags fyldende rolle, men det fungerede ikke. Og så er jeg ret træt af denne her plan-b diskussion. Parkere bussen taktikken møder vi altså måske 95% af de kampe vi spiller, fordi vi taber en enkelt gang, så skal man gå i selvsving, det giver ikke rigtig nogen mening. Vi har tabt til defensivt spillende mandskaber, men vi har så sandelig også haft problemer med hold der har har haft mod til at angribe os og presse os, de kampe har vi også tabt. Man kan ikke vinde i alle kampe i fodbold, sådan er det bare. En ting er sikkert, vi har med den nuværende til vist, at vi sagtens kan spille de defensivt indstillede mandskaber på kryds og tværs, hvorfor så ændre på det?.

Folk glemmer også lidt, at vi mod Inter i returen netop prøvede på at lave en slags plan-b, men det virkede jo slet ikke. Ibra var helt væk i kampen, nok fordi det faktisk er ret så svært at spille høje bolde mod et hold, der pakker sig så meget ind, og har sin største styrke i luften og at cleare indlæg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jakob »

Visca El Barca skrev:Ibras mål i går var flot, men jeg synes nu de overdriver lidt, især i Sverige. Målet er tomt, det er trods alt noget nemmere at score, når der ikke er nogen målmand. Jeg mener ikke engang det er årets mål, og så snakker folk om det vildeste mål nogensinde??? Slap af.
THANK YOU!
Ikke for at tage noget for Zlatan, men jeg har fået mine hænder ned ovenpå i går.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Heartbreaker »

Det er kun ham og Daluigi, der kan lave sådan et mål.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Jakob skrev:
Visca El Barca skrev:Ibras mål i går var flot, men jeg synes nu de overdriver lidt, især i Sverige. Målet er tomt, det er trods alt noget nemmere at score, når der ikke er nogen målmand. Jeg mener ikke engang det er årets mål, og så snakker folk om det vildeste mål nogensinde??? Slap af.
THANK YOU!
Ikke for at tage noget for Zlatan, men jeg har fået mine hænder ned ovenpå i går.
Se Mauro Bressans mål imod Barca, så får du dem op igen. Burde ikke være svært at finde målet... Så har Zlatan stadig lidt vej, endnu. ;-)
Allez...

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jakob »

emo skrev:
Jakob skrev:
Visca El Barca skrev:Ibras mål i går var flot, men jeg synes nu de overdriver lidt, især i Sverige. Målet er tomt, det er trods alt noget nemmere at score, når der ikke er nogen målmand. Jeg mener ikke engang det er årets mål, og så snakker folk om det vildeste mål nogensinde??? Slap af.
THANK YOU!
Ikke for at tage noget for Zlatan, men jeg har fået mine hænder ned ovenpå i går.
Se Mauro Bressans mål imod Barca, så får du dem op igen. Burde ikke være svært at finde målet... Så har Zlatan stadig lidt vej, endnu. ;-)
Det er helt vanvittigt. Hold kæft en selvtillid.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Skydefinten »

Jeg synes dette Zlatan mål er vildere...[youtube]ZgqsaDnsEq8[/youtube]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Flax_Generous »

Det er utroligt, at folk gider at spilde deres tid på at hælde malurt i bægeret i stedet for bare at nyde Zlatans enestående opvisning i opfindsomhed, akrobatik og teknik. Det er ligesom, når folk desperat forsøger (og ofte lykkedes med) at finde småfejl efter et 90 minutters Messi-show.

Fantastisk mål. Det bedste, jeg har set længe. Fodbold kan virkelig være en imponerende og smuk sportsgren.

BarçaDK

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af BarçaDK »

Skydefinten skrev:Jeg synes dette Zlatan mål er vildere...[youtube]ZgqsaDnsEq8[/youtube]
Hahaha, selvfølgelig synes Skydefinten det :lol: :lol: :lol:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Skydefinten »

Flax_Generous skrev:Det er utroligt, at folk gider at spilde deres tid på at hælde malurt i bægeret i stedet for bare at nyde Zlatans enestående opvisning i opfindsomhed, akrobatik og teknik. Det er ligesom, når folk desperat forsøger (og ofte lykkedes med) at finde småfejl efter et 90 minutters Messi-show.

Fantastisk mål. Det bedste, jeg har set længe. Fodbold kan virkelig være en imponerende og smuk sportsgren.
Ja, så kom jeg sgu lige til at spilde min tid med at finde et andet lækkert Zlatan mål, som jeg kom i tanke om, efter at det fantastiske mål i aftes.

Præcis BarcaDK :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Når selv Wimp laver en "Zlatan - hyldest" playliste, så må der være noget om hypen. ;-) Sangene er dog ret så dårlige, puha.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Elbarca »

Zlatan har for mig at se overhalet Christiano.

Kan godt være portugiseren scorer mange mål, men han er først lige begyndt at score i vigtige kampe også.

Zlatan er et produkt af vindermentalitet. Manden har vundet ligaer stort set altid og er blevet bedre for hvert år. Nu er han 31 og bedre end nogensinde.

Det han lavede i går var historisk. Han sidste mål er klart årets mål.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jakob »

Flax_Generous skrev:Det er utroligt, at folk gider at spilde deres tid på at hælde malurt i bægeret i stedet for bare at nyde Zlatans enestående opvisning i opfindsomhed, akrobatik og teknik. Det er ligesom, når folk desperat forsøger (og ofte lykkedes med) at finde småfejl efter et 90 minutters Messi-show.

Fantastisk mål. Det bedste, jeg har set længe. Fodbold kan virkelig være en imponerende og smuk sportsgren.
Det er vel et debatforum hvor det er meningen at folk skal give der mening tilkende. Selvfølgelig er det et mål af høj klasse og formentlig også det bedste i år, men jeg ville bare lige pointere at jeg synes keeperen skal stå på stregen, før et mål kan være det bedste gennem fodboldens historie.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Elbarca skrev:Zlatan har for mig at se overhalet Christiano.

Kan godt være portugiseren scorer mange mål, men han er først lige begyndt at score i vigtige kampe også.

Zlatan er et produkt af vindermentalitet. Manden har vundet ligaer stort set altid og er blevet bedre for hvert år. Nu er han 31 og bedre end nogensinde.

Det han lavede i går var historisk. Han sidste mål er klart årets mål.
I strongly agree. Zlatan er enestående for tiden.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster