David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede af Villa der fejrer sæsonens 2. ligascoring. Dejlig start han har fået i denne sæson! :razz:
Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]1zaAJiXvFbQ[/youtube]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:[youtube]1zaAJiXvFbQ[/youtube]
Rebeeeeeeeeeel...Yeeeeeeeeeaaaaa (sig of the horns - sign of the horns) aaaaaaahhhhhh!

Billede
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

SuperPedro

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SuperPedro »

Er jeg den eneste der undrede sig igår, over at en udmattet Pedro som var løbet tør for gas til sidst ikke blev udskiftet af El Guaje?

Hvad sker der?
Var det taktisk? Er der noget i gære, såsom Villa skal frosses ud så Neymar kommer?
Villa har spillet få minutter i denne sæson og ser virkelig skarp ud og har scoret afgørende vigtige mål allerede på ingen tid.

Måske passede han ikke ind i taktikken, eller er Alexis blevet Vilanovas foretrukne?
Forstår det ikke?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Jeg tror at en udmattet Pedro, stadig løber hurtigere og længere end en frisk Villa. Jeg savnede ham ikke som en indskiftning i går, da jeg ikke mente at han ville kunne ændre noget i den kamp. Men, havde dog gerne set en Tello ind i de sidste minutter, men han var slet ikke en del af truppen :(. Nok på grund af hans lille skade.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

I går var det nok en taktisk beslutning, ja. Han har trods alt ikke ligeså meget fart som hverken Pedro eller Alexis - sikkert heller ikke selvom Pedro var godt og grundigt mør i benene.

Ellers er jeg ret uenig. Villa er trods alt næsten lige kommet tilbage efter et brækket skinneben, og med det in mente synes jeg altså at han har fået fint med spilletid. Det er jo klart at det skal komme gradvist, og at han ikke lige kommer i spil i går, tror jeg ikke man skal lægge mere i end at det var en taktisk beslutning.

SuperPedro

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SuperPedro »

emo skrev:Jeg tror at en udmattet Pedro, stadig løber hurtigere og længere end en frisk Villa. Jeg savnede ham ikke som en indskiftning i går, da jeg ikke mente at han ville kunne ændre noget i den kamp. Men, havde dog gerne set en Tello ind i de sidste minutter, men han var slet ikke en del af truppen :(. Nok på grund af hans lille skade.
Muligvis ja, er forholdsvis enig med dig i det du skriver, men Villa er skarpere 1 mod 1 og har fået styr på sit killertouch heldigvis. Villa var EKSTREMT uskarp sidste sæson inden han blev skadet, men han er tilbage igen hvor han skal være, måske det var pga mangel på løbekraft og arbejdskraft og "defensive" spillere Villa ikke kom ind?
Den chance som Pedro havde ville jeg mene Villa ville have scoret på. Husker i ikke de 2 mål Villa lavede mod Casillas i manita-kampen på Camp Nou?
Noget andet er på trods af alle de taktiske overvejelser Tito måtte have haft så er spørgsmålet om Villa ville kunne finde sig i indskifter-rollen når han nu er så vigtig og god en spiller?
Måske maler jeg fanden på væggen, men det må da være hårdt for Villa og sidde ude hele kampen og se på?

Blaugrana92:
Ja, vi har fået 8 skader på 7 kampe eller lignende og er uheldige med skader igen, men synes det er at træde for meget på æggeskaller og ikke give ham spilletid hvis det udelukkende er pga hans brækkede skinneben der skal heles ordentligt. Han har desuden spillet for landsholdet i mere end de 15-20 minutter af gangen siden han er kommet tilbage..
Vi havde hele vores normale bagkæde væk igår, men synes det er underligt at Villa ikke fik en rolle at spille igår..

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Så der gang i Messi vs. Villa venskavet igen hvis man spørg dem her:

http://www.101greatgoals.com/blog/why-d ... -mallorca/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmm. Jeg bryder mig godt nok ikke om, at man sådan melder sig ud af fællesskabet. Omvendt har Messi da deltaget i samtlige af fejringerne af Villa's scoringer. Jeg håber virkelig at han bare havde en dårlig dag på kontoret. :|

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Det virker godt nok lidt underskudsagtigt at Villa, desværre. Men det "heldigvis" virker det mere som et generelt underskud end en decideret splittelse mellem ham og Messi, da han jo heller ikke tager del i fejringerne af Xavis og Tellos mål. Ikke desto mindre, må han da gerne lige se at komme ovenpå igen og finde gejsten.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Skydefinten »

Måske er Villa skuffet over, at Messi sutter på sin egne tommelfinger i stedet for Villas?

Ikke godt nok Villa! Det er sgu for sløjt.
Senest rettet af Skydefinten ons nov 14, 2012 12:15 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Lyder plausibelt. Men det er sikkert gengæld - har Villa måske nogensinde suttet på Messis tommelfinger. Jeg synes han er urimelig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Det har han faktisk. Begge endda - på samme tid. Men det var eftersigende mere uheld end bevidst.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Champione »

Gad vide om det portugisiske medie har ret..
http://translate.google.com/translate?s ... 40&act=url

De skriver at vi er i forhandlinger med klubberne.

De skriver tilgengæld også at skiftet væk fra Barca skulle gælde fra sommer - og i så fald mener jeg det er en genistreg af ledelsen.
Vi kan stadig gøre brug af Villas kvalitet, samtidig med at man minimerer "brokke" -rollen, da han "jo skifter til sommer"..

Hvad siger I til de påstået rygter?
---------------------------------------
Barca is my religion!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af klogfyr »

jeg tror ikke på rygtet, men med det sagt, så er Villa ved at være gammel, og hvis vi stadig skal have en pæn håndfyld mønter for ham, så er det til sommer. Hvis det er rigtig, at vi køber Neymar i sommeren 2014, så ville det være det rigtige. I 2013/14 sæsonen kan Alexis og Tello så dele om hans plads indtil Neymar bliver hentet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster