Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu er det ikke for at stille mig kritisk overfor din fysioterapeutiske og anatomiske viden, men jeg vil nu gerne lige høre en officiel melding først. ;-)

... og bedst som jeg skrev det kom den så. Ikke så slemt som jeg havde frygtet, men det er stadig et hårdt slag for os. Den kan mærkes i holdets dybde, den der.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

FCBarcelonaChr skrev:
Official: Thiago has a knee injury and will be out for around 8 weeks "fcblive
:cry:
Jeg har styr på anatomien (eller noget). Min egen observation og lille lommeteori var heldigvis rigtig (1-2 måneder), det lød meget slemmere end det i sidste ende blev.
Brombi skrev: Der kan være mange årsager til smerten, men han lå ikke ned i går, så det er højst sandsynligt en arbejdsbelastning af knæet (ledbåndet er ikke revet over, eller revnet). Han løb i hvert rundt med det indtil slutfløjt, og min erfaring med knæskader er, at man ikke kan løbe hvis noget er revet over/revnet i knæet - hvis så, skal det med al sandsynlighed opereres. Her kan man differentiere mellem ledbåndskader; dem som skal opereres og dem som skal holdes i fuldkommen ro - henholdsvis en lang og en kort skadespause.
Blaugrana92 skrev:Nu er det ikke for at stille mig kritisk overfor din fysioterapeutiske og anatomiske viden, men jeg vil nu gerne lige høre en officiel melding først. ;-)
Haha i know, det var heller ikke sådan ment :)
Blaugrana92 skrev:... og bedst som jeg skrev det kom den så. Ikke så slemt som jeg havde frygtet, men det er stadig et hårdt slag for os. Den kan mærkes i holdets dybde, den der.
Ingen tvivl, på nuværende tidspunkt kunne Thiago være en vital breddespiller !!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Ærgeligt, men det kunne heldigvis have været værre. Det er trods alt ikke ½ år eller lignende. Han er ung og skal nok få masser af kampe.
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af rummenigge »

Det er noget hø med Thiago. Heldigvis er Iniesta på vej tilbage og S.Roberto har vist sindsygt gode takter i år.

Det er måske en forstuvning han har fået, det kan der snildt gå 6 uger med. Lægernes bud er nok lidt konservativt som med Puyi som næsten er klar før de proklamerede 6 uger, but who knows.

Det værste ved skaderne er at modstanderen bedre kan gætte vores opstilling og presset på de nuværende spillere øges yderligere. Heldigvis har vi dog bedst råd på den offensive midtbane. Jeg håber Thiago i det mindste er tilbage til den første Copa-kamp (men nok ikke realistisk hvis den ligger i starten af november).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

rummenigge skrev:Det er noget hø med Thiago. Heldigvis er Iniesta på vej tilbage og S.Roberto har vist sindsygt gode takter i år.

Det er måske en forstuvning han har fået, det kan der snildt gå 6 uger med. Lægernes bud er nok lidt konservativt som med Puyi som næsten er klar før de proklamerede 6 uger, but who knows.

Det værste ved skaderne er at modstanderen bedre kan gætte vores opstilling og presset på de nuværende spillere øges yderligere. Heldigvis har vi dog bedst råd på den offensive midtbane. Jeg håber Thiago i det mindste er tilbage til den første Copa-kamp (men nok ikke realistisk hvis den ligger i starten af november).
Det vigtigste er, at hans knæ holdes i fuldkommen ro. Skaden kan let komme frem igen, hvis den ikke behandles korrekt..

Afellay99

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Afellay99 »



Nogen der kan huske den her episode og hvorfor ?

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Drake »

Afellay99 skrev:

Nogen der kan huske den her episode og hvorfor ?
Det var vist nok, en kamp hvor han scoret, også løb ud til bænken og jublet, og det var mangel på respekt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Champione »

Afellay99 skrev:

Nogen der kan huske den her episode og hvorfor ?

Tror ikke man skal fucke med Puyol! :twisted:
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Billede

Fra i aftes... var sq ikke klar over, at det var så slemt med ham, altså så meget forbinding og støtte.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Det er et ganske sløjt tv-bord, med tanke på hans månedlige indkomst.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Skydefinten »

Jeps, tænkte det samme i går :cool: Havde nok pimpet fladskærmen m.h.t model og tommer også...måske er det fruen som bestemmer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Men alligevel bemærkelsesværdigt at det åbenbart ikke betyder så meget for ham. Havde det været mig, ville jeg også have fyret op for nogle ordentlige møbler samt et gedigent 50 tommers.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Thiago vil jo bare spille fodbold. Hverken mere eller mindre. ;-)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Official: Adriano (thigh) and Thiago (knee) have rejoined the group on training today #fcblive
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Savnet!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster