Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Ingen tvivl om at Neymar er en wonderkid men jeg håber virkelig ikke at vi får ham (hvis vi overhovedet gør det) før tidligst sommeren 2013.

Han kan i sin unge alder og mangel på kynisk EU bolds erfaring umuligt få særligt meget spilletid med Messi, Villa, Alexis og Pedro i god form.

Lad ham fortsætte udviklingen hos Santos, og så lad os se om han for alvor er stof til startelleveren efter denne sæson.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Vi har Villa, vi har Pedro, har vi virkelig brug for en til, der kan det samme som, dem (se video)? :roll:

[youtube]IG1aWaIw_Gk[/youtube]
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:Vi har Villa, vi har Pedro, har vi virkelig brug for en til, der kan det samme som, dem (se video)? :roll ...
:lol: (heldigt at de var foran med 3-0 ellers havde det været rimelig bittert)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

rummenigge skrev:Ingen tvivl om at Neymar er en wonderkid men jeg håber virkelig ikke at vi får ham (hvis vi overhovedet gør det) før tidligst sommeren 2013.

Han kan i sin unge alder og mangel på kynisk EU bolds erfaring umuligt få særligt meget spilletid med Messi, Villa, Alexis og Pedro i god form.

Lad ham fortsætte udviklingen hos Santos, og så lad os se om han for alvor er stof til startelleveren efter denne sæson.
Lige med Neymar, som må være en af de mest eftertragtede spillere efterhånden, tror jeg man skal passe på med at være alt for nonchalant omkring en eventuel handel med Santos.

Hvis man bare læner sig tilbage og venter med at købe ham til når man nu engang gider, så ender det med at andre klubber overhaler os indenom og snupper ham lige foran næsen på os.

Kan forstå at man venter til januar eller sommer 2013 - men at trække den yderligere derefter vil være for dumt.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Men det at man kan tillade sig at være så afventende som Barcelona, skyldes måske at der er noget i de rygter om at Barcelona allerede har betalt en del for ham, i en aftale med Santos.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Nyhuus skrev:
rummenigge skrev:Ingen tvivl om at Neymar er en wonderkid men jeg håber virkelig ikke at vi får ham (hvis vi overhovedet gør det) før tidligst sommeren 2013.

Han kan i sin unge alder og mangel på kynisk EU bolds erfaring umuligt få særligt meget spilletid med Messi, Villa, Alexis og Pedro i god form.

Lad ham fortsætte udviklingen hos Santos, og så lad os se om han for alvor er stof til startelleveren efter denne sæson.
Lige med Neymar, som må være en af de mest eftertragtede spillere efterhånden, tror jeg man skal passe på med at være alt for nonchalant omkring en eventuel handel med Santos.

Hvis man bare læner sig tilbage og venter med at købe ham til når man nu engang gider, så ender det med at andre klubber overhaler os indenom og snupper ham lige foran næsen på os.

Kan forstå at man venter til januar eller sommer 2013 - men at trække den yderligere derefter vil være for dumt.
Jeg tror ikke at vi skal være bekymret for at andre overhaler os indenom. Rossell og co har måske mere end nogen anden ledelse vist at Barca er interesserede. Mit indtryk er også at de fleste medier forbinder Neymars fremtid med Barca.

Når det kommer til stykket skal Neymar også vise at han brænder for at komme til Barca og ikke bare går til den højestbydende klub.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Drake skrev:Jeg er godt mok overrasket over hvor dårlig han egenligt er til at afslutte, især nu han trækker ind i banen (lige som Messi gør det) i hvert fald i de to seneste kampe. Troede ar han var rigtig god til det. Er der nogen der ved om han det normal, eller er det bare to uheldige kamp i træk? :roll:
Jeg har efterhånden set Neymar spille en god håndfuld gange for Santos og det rigtige brasilianske landshold, og på intet tidspunkt fejlede hans afslutninger noget. Til gengæld divede han meget mere end han har gjort under OL, også selvom han stadig har en irriterende tendens til at kaste sig uden grund.

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Flax_Generous skrev:
Drake skrev:Jeg er godt mok overrasket over hvor dårlig han egenligt er til at afslutte, især nu han trækker ind i banen (lige som Messi gør det) i hvert fald i de to seneste kampe. Troede ar han var rigtig god til det. Er der nogen der ved om han det normal, eller er det bare to uheldige kamp i træk? :roll:
Jeg har efterhånden set Neymar spille en god håndfuld gange for Santos og det rigtige brasilianske landshold, og på intet tidspunkt fejlede hans afslutninger noget. Til gengæld divede han meget mere end han har gjort under OL, også selvom han stadig har en irriterende tendens til at kaste sig uden grund.
Okay det er godt at høre at hans afslutninger ikke fejler noget :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

I det hele taget er der meget lidt ved Neymars spil som fejler noget. Kreativitet, dribling, speed, teknisk kunnen, intelligent bevægelse, vision, afslutninger, afleveringer, teamwork, alt sammen top notch. Han er måske ikke helt verdensklasse endnu, men det burde han altså blive.

Hvis han så bare lige også dropper alt det der diving og skuespil...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Despite the rumours, Barcelona don't plan to sign Santos attacker Neymar (20) this summer. Vilanova counts on a fit David Villa. [as]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det er da helt vildt som Allan Gaarde skal blive med rose Oscar og svine Neymar!! Har det mon noget at gøre med at Oscar skifter til Chelski og dermed til hans elskede liga? Synes helt klart at Neymar har været den lysende stjerne under OL sammen med Damiao så kan ikke se hvorfor Oscar konstant skal fremhæves...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Det er da helt vildt som Allan Gaarde skal blive med rose Oscar og svine Neymar!! Har det mon noget at gøre med at Oscar skifter til Chelski og dermed til hans elskede liga? Synes helt klart at Neymar har været den lysende stjerne under OL sammen med Damiao så kan ikke se hvorfor Oscar konstant skal fremhæves...
Det kan jeg godt se hvorfor. Jeg har virkelig fået øjnene op for Oscar, han har virkeligt et kæmpe talent, han har hele pakken (intelligent, team player, rigtige gode pasninger, tiknik, kreativitet, god afslutter, godt lang skud, dribler på de rigtig tidspunkter, hurtig, god til at holde på boden og arbejder rimeligt for holdet)
også har han et højt bundniveau, i for hold til Neymar, som er en humør spiller, også kommer han tit til at drible for meget.

Damiao, ja han score mål, stærk i luften og er god til at holde på bolden, men er ikke så i øjenefaldende, ud over mål selvfølgelig ;-)

Synes at vi skal vente med at købe Neymar til 2014, han har et for lavt bundniveau til at spille for barca lige nu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar kan virkelig kun have godt af at komme til klubben hurtigt... Mere tid til at vende sig til måden vi spiller på og ville kunne blive kørt bedre (langsommere) ind på holdet! Oscar er en fin offensiv midtbane men har ikke set en kamp hvor han har været bedre end Neymar! Talenter som Oscar er set før hvorimod Neymar er noget specielt! Har ingen fidus til Oscar på et fysiskt Chelski hold og regner stærkt med at han falder igennem!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Neymar kan virkelig kun have godt af at komme til klubben hurtigt... Mere tid til at vende sig til måden vi spiller på og ville kunne blive kørt bedre (langsommere) ind på holdet! Oscar er en fin offensiv midtbane men har ikke set en kamp hvor han har været bedre end Neymar! Talenter som Oscar er set før hvorimod Neymar er noget specielt! Har ingen fidus til Oscar på et fysiskt Chelski hold og regner stærkt med at han falder igennem!
Det er en anelse forkert. Di Matteo er en offensiv tænkende træner. Hvis du så ham som træner i hans tid for West Bromwich Albion så du, hvilken træner han reelt er.

Han overtog et Chelsea-hold i dyb, dyb krise, og rygraden på holdet var dem fra Mourinho-æren, som kendte alt til betonfodbold. Derfor var Di Matteo nødsaget til at vælge den letteste genvej gennem sæsonen for at redde så meget som muligt for Chelsea, da de på daværende tidspunkt var meget truet af, at de ikke kunne kvalificere sig til Champions League, og havde det glippet, havde de fået alvorlige konsekvenser for Chelsea.

Chelseas indkøb og strategi for denne sæson viser mig på flere måder, at Di Matteo satser på at vise Chelsea hans fodboldfilosofi.

Hazard, Oscar og Marin er alt andet end betonfodbold, og rygterne om Andre Schurrle og Azpilicueta samt Hulk formår de at indføre et nyt system og filosofi. Så Oscar har pt. gode omstændigheder for at blive succes.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det er så anden gang at du henviser til at RDM er en offensiv træner og som jeg skrev sidst så ved jeg godt hvilken fodbold han stod for tidligere... Men som du selv siger så er rygraden på Chelskis hold terry, lampard osv! Nogle mener endda at det er terry der står for at sætte holdet og at RDM bare gør hvad der bliver sagt... Chelski har prøvet at ændre taktik flere gange og det er ikke lykkedes endnu og kan ikke se hvad købet af 3 offensive midtbane spillere (som spiller samme plads hvilket mata også gør) vil gøre for at lave det om... Styrken hos chelsea er og har altid været en stræk defensiv og gode omstillinger! Men for at vende tilbage til emnet så virker det som om at janteloven igen er ved vise sit ansigt når det kommer til Neymar... Oscar råber måske ikke så højt som Neymar og hans spil er mere sikkert men i mine øjne har stjernen under ol stadig været Neymar (både spilmæssigt og statmæssigt)... Men hvis man skulle trække ligeheder til andre spillere så ville jeg også til hver en tid vælge vilde Ronaldinho fremfor den kedelige Kaka!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster