Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mes Que Un Club »

Få ham til Camp Nou nu!!!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

Han skal bare bydes velkommen ASAP!, vil være henrykt hvis han kommer.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

vamosbarca

Re: Neymar da Silva

Indlæg af vamosbarca »

og opstillingen mod RM

neymar messi alexis :glad:

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

emo skrev:Håber lidt at vi trækker vores interesse tilbage, så han evt. kan ende i Liverpool, for de har sq brug for en der kan hjælpe dem til tops igen. Samtidigt kan de hvis de nupper ham, droppe interessen for Tello og Deulofeu. IA.
:eek: .............

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Sánchez kan lære Neymar noget om styrketræning og Pedro kan lære ham noget om genpres. Så er han ved at være der!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Nyhuus skrev:
emo skrev:Håber lidt at vi trækker vores interesse tilbage, så han evt. kan ende i Liverpool, for de har sq brug for en der kan hjælpe dem til tops igen. Samtidigt kan de hvis de nupper ham, droppe interessen for Tello og Deulofeu. IA.
:eek: .............
IA? Ironi anvendt ?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Brombi skrev:
Nyhuus skrev:
emo skrev:Håber lidt at vi trækker vores interesse tilbage, så han evt. kan ende i Liverpool, for de har sq brug for en der kan hjælpe dem til tops igen. Samtidigt kan de hvis de nupper ham, droppe interessen for Tello og Deulofeu. IA.
:eek: .............
IA? Ironi anvendt ?
Ahhh! Dén forkortelse var jeg ikke lige bekendt med - sorry ! :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Brombi skrev:
Nyhuus skrev:
emo skrev:Håber lidt at vi trækker vores interesse tilbage, så han evt. kan ende i Liverpool, for de har sq brug for en der kan hjælpe dem til tops igen. Samtidigt kan de hvis de nupper ham, droppe interessen for Tello og Deulofeu. IA.
:eek: .............
IA? Ironi anvendt ?
;-)
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Santos president Luis Alvaro promised Neymar last year he'll talk with Barcelona if the latter ask it. Barcelona already paid 14.5M. [md]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Efter min mening så har vi nok ildkraft for nu. Sidste sæson var jo mærket af at Afellay og Villa var ude i størstedelen af tiden samt Pedro, som spillede under niveau. Nu er de to førstenævnte tilbage, og Pedro er forhåbentlig i stand til at finde storspillet frem igen. Herudover er Sanchez igang med sin anden sæson som bekendt som regel er bedre.

Lad Neymar komme når Villa begynder at vise alderdomstegn om 1-2 år. De historier som kommer pt tror jeg er rygter. Zubi og Vila har selv været ude og sige at vi ikke leder efter flere angribere i år.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Er enig, hvad det angår om at styrke holdet. Ser ikke brug for ham pt.. En anden ting til at man måske valgte at hente ham tidligt, og det er så denne sommer, er at tilfredstille fansene, at give dem en "gave" efter at Pep smuttede. Hvis det skulle ske, så er jeg ret sikker på at Affelay er fortid og at man nok vælger at udleje Tello hvis denne ikke vil spille på B holdet en hel sæson.
Allez...

Squix

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Squix »

emo skrev:Er enig, hvad det angår om at styrke holdet. Ser ikke brug for ham pt.. En anden ting til at man måske valgte at hente ham tidligt, og det er så denne sommer, er at tilfredstille fansene, at give dem en "gave" efter at Pep smuttede. Hvis det skulle ske, så er jeg ret sikker på at Affelay er fortid og at man nok vælger at udleje Tello hvis denne ikke vil spille på B holdet en hel sæson.
Har aldrig været specielt imponeret af Neymar.
Men, den udvikling jeg har set (af de få kampe jeg har set) Så syntes jeg han har udviklet sig helt utroligt meget det sidste års tid - og han er begyndt og blive lidt mere fornuftig at høre på uden for banen (måske eo forskruet mening, da han slikker røv på Messi big time for tiden)

Jeg er satme klar på at vi henter ham, og så lader Afellay gå for 10-14 mio euro, som så kan dække nogle af omkostningerne ved Neymar.
Alternativet må så være, vi må trække nogen B spillere op til at styke forsvaret.

Hvilket får mig til at tænke på drømme situationen, hvor vi henter Martinez eller Agger, og også Neymar allerede i dette vindue. Hold nu kæft jeg bliver en glad mand.
Selvom det nok er MEGET urealistisk økonomien taget i betragtning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil gerne have ham til klubben hurtigst muligt... Vi ved ikke hvordan Villa kommer til at spille efter sin slemme skade, har ikke den største fidus til afellay selvom han er en yderst sympatisk spiller og tello/cuenca ser jeg ikke som ret meget mere end reserver! Pedro er dog pisse god og tror at vi kommer til at se ham fra sin bedste side i denne sæson! Mener at det ville være fint med messi, villa, pedro, alex og neymar til at slås om pladserne! Tror det ville være positivt hvis neymar har en sæson i barca hvor han måske ikke spiller så meget og bare lærer en masse om hvordan vi spiller og er uden for banen! Det ville være sundt for ham og så kan han tage overfor villa når har er færdig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Jeg er godt mok overrasket over hvor dårlig han egenligt er til at afslutte, især nu han trækker ind i banen (lige som Messi gør det) i hvert fald i de to seneste kampe :eek: Troede ar han var rigtig god til det :sørgelig:

Er der nogen der ved om han det normal, eller er det bare to uheldige kamp i træk? :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Santos attacker Neymar (20), whom Barcelona want to sign next year, has a buyout clause of 55M. [el mundo deportivo]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 94 gæster