Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

For mig ligger fejlen, mere end noget andet, i selve købet. Hvis du ser på arven med voldsomt genpres og tiki-taka, og den reminiscens der kan trækkes tilbage til Cruyff med totalfodbold, vil man, efter min mening, kunne sætte stort spørgsmål ved, om Zlatan passer ind i spillet. Hvilket jeg også var en af dem der gjorde, inden han blev købt. Han er en super god spiller, bare ikke den rette for os. Dertil kommer hans personlighed, som er meget lidt fleksibel. Eto'o havde en helt anden evne til at deltage i presspillet, f.eks, omend han også var et super ego.

Jeg ser en klar linje til Bielsas Chile hvor Alexis var en hovedaktør. Det er ikke en tilfældighed, at han senest har været den store investering. Også Villa er langt mere fleksibel, og dækker flere positioner. Dertil kommer, at Pep flere gange udtalte, at Alexis er en fin og ydmyg person uden for banen, hvilket også blev vægtet højt. Zlatans udtalelser var jo hjernedøde efter han forlod Barca (perioden op til salget også, samme med Raiolas). Jeg mener helt klart at Zlatan selv bærer den største skyld for salget, han brugte endda aftale med Real som pression, for at presse hurtigt salg til Milan igennem. Fejlen fra Peps side, var at købe en fantastisk (dyr!) spiller, som ikke passer ind i systemet. Zlatan er vant til at have et hold bygget op omkring sig. Det gjorde man af gode grunde ikke i Barca. Og i øvrigt er Zlatan ikke eneste super angriber (ego), som har haft det lidt svært efter skifte til Barcas angreb. Flere andre store navne, har ikke været helt det samme som før skiftet. Men de har trods alt indordnet sig, uden at love træneren tæsk.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

#23;

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så mener du simpelthen at det er Peps skyld, at Ibra tilsidst skiftede. Atså med andre ord, Pep havde ikke autoritet nok til at fortælle Leo, at han ikke skulle spille centralt men på kanten. Ydermere mener du, at det var altså Leos belsutning, og ikke træneren, at han nu skulle have pladsen som den centrale angriber på Barcas hold. Det er med andre ord det samme som at sige, at det er Leo som lægger taktikken i Barca, eller i hvert fald har en kæmpe stor indflydelse på, hvilken taktik man praktiserer i Barca. Jeg håber du kan se, at det trods alt er langt ude?. Eller tager jeg fejl, du mener noget andet, når du skriver at Leo gik til træneren og sagde at han ville spille centralt, derefter blev han placeret centralt og Ibra blev skrottet.

Og er det kun på baggrund af Ibras bog, at du siger det her eller har du også info andre steder fra?.

Som de andre påpeger herinde, det er helt og aldeles Peps skyld, at han hentede en fantastisk spiller, som oven i købet var virkelig dyr, men som ikke passede ind i systemet. Pep troede åbenbart, at han kunne ændre på Ibras mentalitet og personlighed, får ham til at lære nye ting så han indgik det hurtige kombinationsspil samt tilføjede andre facetter til vores spil. Det gik vidst ikke helt efter planen, og det er helt og aldeles Peps fejl. Med andre ord, hans scouting arbejde var ikke godt nok, det har han også indrømmet.

Dernæst er der personen Ibra, sådan som jeg har forstået hele situationen (også Ibras udtalelser), så var Ibra uforstående overfor, at han skulle lære nye ting, spille en anden position. Han var af den opfattelse, at det var Barca som skulle tilpasse sit spil efter Ibra og ikke omvendt, altså at spillet skulle bygges op omkring ham. Af gode grunde kunne det lade sig gøre, altså Barcas spilsystem, konceptet, verdensklassespillere samt verdens bedste spiller, som spillet var bygget op omkring da Ibra kom til klubben.

Da tingene gik galt i Barca mellem Pep og Ibra, så kom Pep med enkelte udtalelser og Ibra samt hans lejr med rigtig mange. De gik endda til direkte personlige angreb, f.eks. ved at sige at man skulle lukke Pep på en lukket psykisk afdeling. Men som sagt, Pep sagde nogle få ting, hvor han sagde at han tog fejl, han troede alle spillere var villige til at lære noget nyt, men at det ikke forholder sig sådan. Han sagde de der berømte ord " jeg har intet problem med spilleren Zlaan, men der også altid personen Zlatan". Altså med andre ord, der var direkte uenigheder mellem de to. Pep sagde også i den tid, det hele kørte, at han var glad for folk som Abi og Seydou, som i en høj alder var villige til at lære nye ting, og at ikke alle spillere er sådan. Disse udtalelser var direkte møntet på Ibra. Hvis man skal analysere hele Ibra sagen, så mener jeg bestemt at Ibra også var skyld i at tingene gik som de gjorde.

Såvidt så godt. Nu kan vi tage videre til din påstand om, at Leo lige pludselig fandt ud af, at han ville spille centralt og sådan blev det. Pep begyndte at spille Leo centralt, allerede i sin første sæson som træner. Den falske 9'er rolle så man første gang under 2-6 El Clasico, hvor Real blev taget på sengen. Det var første gang, hvor man så at Leo kan gøre stor skade på modstanderen fra sin position som den centrale angriber i vores angreb. Jeg håber da at du kan huske, at Leo havde præcis den samme rolle, eller skulle vi heller kalde den for en fri rolle, i finalen i Rom, hvor Samu lå i højre side af vores angreb. Som du kan se, det var ikke noget nyt, allerede før Ibra kom til, havde Pep og ikke Leo bestemt, at han var mest til gavn for holdet centralt. At sige han lige pludselig fik rollen som central angriber i Ibras første sæson, og efter egen anbefaling, det er forkert synes jeg.

Jeg kan f.eks referere til denne her;
The first meeting Lionel Messi ever had with Pep Guardiola ended on a promise. "With me," the new Barcelona coach said, "you'll score three or four goals a game."
. Denne udtalelse har man refereret til rigtig mange gange. Implicit i denne udtalelse lægger, at Pep mente at hvis Leo gjorde, som han bad han om, så ville han slå rekorder, og man må jo sige, at han havde ret, altså Pep. Jeg kan også henvise til en anden meget central udtalelse i formning af Leo som denne spiller, han er nu. Pep sagde, at for ham var Leo verdens bedste med bolden, men han vil have at han også blive det uden bold, det vil sige, han skulle bedre taktisk, tage de rigtige løb, aflevere i tide samt arbejde defensivt. Pep sagde, at hvis han gjorde det, så bliver han en legende, og man må sige at han igen så rigtigt.

Som sagt, alle disse ting peger ikke i retning af, at Pep f.eks ikke kan styre Leo, eller at Leo styrer hele showet eller dele af den. Når Leo ligger centralt, og laver de ting som han laver, så er det specifike konstrukser som han følger. Jeg kan f.eks henvise til et interview med Gabi Milito, hvor han siger at det hele der foregår i Barcas spil, er nøje planlagt. Han sagde, selvom det ser ud til at Leo laver ting, der kan virke improviseret, så er det ikke, det er specifikke konstrukser, han følger. Jeg har ærlig talt meget svært ved at tro, at Leo skulle have så meget indflydelse i Barca, at han ligefrem kan sætte dagsorden, når det kommer til taktik.

Dernæst, det er rigtig at tanke med Ibras køb var, at han skulle tilføje flere facetter til vores spil, en anden dimension. Det skete dog ikke, det så vi f.eks tydeligt mod Inter, hvor vi havde brug for en mand som kunne holde på bolden, en vi kunne spille bolden op på, men der skete ingenting. Pep tog igen fejl, for Ibra var ikke denne hovedstødsstræk spiller som kunne vinde de fleste fysisk hårde dueller, det har han sådan set aldrig været. Det var Peps fejl, og han burde have set det bedre, men det skete ikke. Sådan noget kan dog ske, det sker for enhver træner, selv Sir Alex Ferguson har lavet store bommerter på spillerindkøb fronten, og ham regner jeg ellers som den suværent bedste klubmanager nogensinde.

Vi kan diskutere fra nu af og til året er slut, men jeg synes ærlig talt det er lidt synd at en mand som Pep skal beksyldes for manglende autoritet, hvis der er noget han har, så er det nosser, Store nosser, og han gøre tingene på helt egen måde, ikke andres. F.eks var det ham, der som meget uprøvet træner efter ansættelsen gik imod bestyrelsens ønsker, og sendte Leo til OL. Bestyrelsen var så meget imod at give Leo lov, at de tog sagen til CAS og fik medhold. Pep gik dog imod dem, og sendte ham til OL, her var der så en mand, som var helt uprøvet på trænerfronten, hans ansættelse var ikke ligefrem populær hos alle, klubben var i problemer, sportslig samt ledelsesmæssigt, og vi skulle spille C.L kvalifikation. Leo kunne have kommet alvorlig til skade under OL; Barca kunne være slået ud af C.L kval og så var Pep for alvor kommet i modvind. Men Pep er en mand, som går sine veje, han følger sine meninger og han har tiltro til egne evner, det gjorde han dengang i sommeren 08, og det var også ham der tog beslutningen om at placere Leo centralt, det havde ikke noget med Leo at gøre!.

Det er fint nok, at man giver Pep en del af skylden for, at Ibra ikke blevet ubetinget succes i Barca ( for det var han altså ikke, trods sine fine stats), men at sige at han droppede Ibra bare "overnight", det passer ikke. Det er også synd, at man insinuerer at det var Leos egen beslutning at han skulle spille centralt, det var det ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Læs hvad Laporta siger om Ibra sagen;
”Barça handlar om solidaritet”

– Ibrahimovic kom aldrig in i laget. Det fanns en enorm press på mig att köpa honom men fotboll är en kollektiv idrott och Barça handlar om solidaritet inom kollektivet. Det var ett misstag. Framförallt låg det inte i linje med vår anda som är mindre utgifter och mer fotbollsfostran, säger Laporta.

Frågan om Ibrahimovic kommer efter att Laporta berömt Leo Messi för argentinarens laganda.

– Jag kommer ihåg att vi fick ett jättebud på honom och då gick jag till Jorge Messi (Leos far) och sade att pengarna inte kan ge honom framgångar. Det krävs ett bra lag runt dig för att nå dit. Alla enas för lagets bästa, med samma mål och samma mentalitet. Messi var redan fantastisk men blev bäst av alla när han lärde sig att göra sig själv till nytta för de andra.
”De är inga mobbare”

På onsdag möter Barcelona Zlatan Ibrahimovics nya klubb Milan. Laporta beskriver hur Barças filosofi skiljer sig från Milans genom just ”mindre utgifter och mer fotbollsfostran”. Något som han menar även präglar lagen.

– Killarna på planen i dag, från Messi, Xavi, (Carles) Puyol, (Andres) Iniesta till (Sergio) Busquets, har alla växt upp tillsammans. Sedan har de haft åtta-tio år tillsammans. Vet du var det innebär? Guardiola är också en av dem. Trots allt är den stora hemligheten helt enkelt att de är bra människor.

Vad menar du med ”bra människor”?

– Ödmjuka. De är inga mobbare. De är goda vänner. Det hjälper dig att skapa en gemenskap. De är generösa och hjälper varandra.
Som man kan se, måske var hans personlighed det største problem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Elbarca »

Man kan da godt forestille sig Messi har udtrykt et ønske om at spille fast på midten. Hvorfor skulle det være utænkeligt? Zlatan startede i Barca på midten men fik derefter Messi bag sig og skulle stort set bare løbe i dybden. Det er lidt det samme Villa har lidt under.

Messis mest udtrykte ønske for pep er at han spiller alle kampe og selvfølgelig ville pep gerne smide ham på bænken en kamp her og dér. Godt nok er la Masia drengene pæne drenge men når man er verdens bedste, så får man nok sin vilje med specifikke ting, så længe det er med måde. Også under Pep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Det kan man helt sikkert Elbarca. Og det har jo virket, med stor succes. Måden Zlatan håndterede det på, ja... det behøver man vel ikke kommentere yderligere? At købe Zlatan til et system, hvor han ikke ville blive brugt stationært, centralt, som spydspids, for så mange millioner (og når man i øvrigt praktiserer genpresspil over hele banen), ja... det behøver man vel heller ikke kommentere yderligere?

Damn en elitær post fra min side, beklager, men er mega træt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Man kan da godt forestille sig Messi har udtrykt et ønske om at spille fast på midten. Hvorfor skulle det være utænkeligt? Zlatan startede i Barca på midten men fik derefter Messi bag sig og skulle stort set bare løbe i dybden. Det er lidt det samme Villa har lidt under.

Messis mest udtrykte ønske for pep er at han spiller alle kampe og selvfølgelig ville pep gerne smide ham på bænken en kamp her og dér. Godt nok er la Masia drengene pæne drenge men når man er verdens bedste, så får man nok sin vilje med specifikke ting, så længe det er med måde. Også under Pep
Men der er langt fra at udtrykke et ønske, og så at nærmest ville bestemme hvilken rolle man skal have?.

Jeg tror ærligt talt ikke på, at Pep ville gå med til det, og som sagt, det var hans ide og ikke Leos at spille ham centralt, det skete sæsonen før Ibra kom til Barca.

Og nok vil han spille alle kampe, og Pep giver ham også lov, også fordi de vist er kommet frem til, at man bedst kan undgå skader ved at spille kampe. Men Det er jo ikke sådan, at han ikke bliver sat på bænken, når det er for holdets bedste. Sidste sæson hvor han lå og kæmpede om topscorer titlen, blev han sparet, fordi han skulle være frisk til Wembley finalen.

Man får jo et indtryk af, at Leo sådan set bestemmer det hele, og det er langt fra tilfældet tror jeg. Når Pep har sådan en stærk karakter, så har jeg meget sværy ved at tro, at han skulle bukke under for nogen som helst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Elbarca »

Du sætter det meget sort på hvidt op. At udtrykke et ønske for sin træner og at træneren så skulle bifalde ønsket er ikke det samme som at Messi har vist stjernenykker og kommet med bål og brand.

Pep havde selv sat Messi på midten første gang ,som du selv nævner i 6-2 sejren mod Madrid. Men da Zlatan kom til spillede han altså fast i starten på den centrale angrebsposition. Senere blev Messi rykket ind centralt direkte bag ham og Zlatan fik en ny rolle.

Guardiola - Mig bekendt kom Zlatan ud med sin vrede mod Pep efter hans skifte til Milan blev officielt. Du sviner ham til, men har det noget at gøre med din personlige mening om ham og ikke så meget med facts? Tror mange elsker at hade svenskeren og sluger alt pressen kommer med.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Elbarca - ja, jeg bryder mig ikke ret meget om Zlatan, det er rigtigt. Og det skinner formenlig også igennem. Men de ting jeg skriver om Zlatan, er fra kilder jeg har læst mig til. Ikke ting jeg finder på. Han udtalte selv, at han brugte pression i form af, at der lå en aftale med Real på plads, for at fremskynde forhandlingerne om et skifte til Milan. Altså inden han var blevet solgt. Han lovede Guardiola tæsk (hvis man ellers skal tro en direktør i Barca, som er citeret for at sige, at Zlatan ville slå Pep for at fremtvinge et skifte) og endvidere har Zlatan selv udtalt, at han til Pep har sagt, at han ingen "pungkulor" har, og er skræmt af Mourinho - inden han var blevet solgt.

Det anser jeg som faktum. Faktum, der er helt afgørende for, at jeg har den holdning til Zlatan, som jeg har. At jeg så i øvrigt også mener, at Zlatan ikke passer ind i tiki-taka og presspil, at han simpelthen er for stationær når vi ikke er boldbesiddende, er en anden ting. Og det, som fik mig til at være meget skeptisk før købet. Koblet med hans personlighed og selviscenesættelse, som jeg ikke rigtig ser matche Barca specielt godt.

I øvrigt kalder jeg da også Zlatan for en fantastisk spiller. Blot én, som ikke passer ind på vores hold.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Sådan som jeg husker det, så havde Leo en fri rolle, fra starten af sæsonen. Han bevægede sig ud på kanten engang imellem, men det var ikke en fast rolle, sådan som han havde det under Rijkaard eller i Peps første 6-7 måneder som træner.

At Leo blev rykket centralt havde noget at gøre med, at han kunne gøre stor skade på modstanderen fra den position. Og Leo centralt har jo været en stor succes, jeg læste at han har scoret hele 196 mål siden Pep blev træner, det er jo vanvittigt, og han begyndte at score mere, samt lidt op til flere, da han blev rykket centralt eller fik den frie rolle.

Men lad os nu sige, at han blev rykket ind centralt, hvem siger at det var Leo der sagde til Pep at han skulle rykkes centralt?. Mig bekendt har hverken Pep, Leo eller nogen andre fra truppen eller omkring Barca bekræftet denne historie, det er Ibra der skriver det i sin bog?. Hvorfor skal man tro på den?.

At Pep ser sig nødsaget til at rykke Leo centralt er vel også et tegn på, at tingene ikke lige kørte efter planen med Ibra centralt. Og lad os være ærlige ( jeg var ellers en af dem der forsvarede Ibra meget, også efter hans skifte), selvom han scorede mål så var spillet lidt forkrampet med ham på banen. Det var mere enkeltmands præstationer og mindre den velsmurte maskine, og det tror jeg ikke Pep var så glad for.

Derudover var han virkelig ringe det sidste halveår i sin tid i klubben. Jeg kan huske flere kampe, hvor Leo og co. prøvede at få ham i gang ved at aflevere til ham, men han brændte de vildeste chancer. Han fik også lov til at sparke straffespark i en kamp ( tror det var mod Zaragoza) efter at man havde prøvet at gå ham i gang, der var virkelige situationer hvor man valgte at aflevere til Ibra istedet for at afslutte, fordi man ville have ham i gang.

Jeg tror bare Ibra fik sig et chok. Han kom til en klub og en træner, hvor alt ikke var tilrettelagt after hans smag. I Barca var han lige pludselig ikke den helt store stjerne, ham der hele tiden var i centrum og Pep krævede at han skulle arbejde hårdt for holdet. Det var ikke noget som Ibra var vant til og derfra blev forholdet bare værre og værre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Bare for at stemning bliver lidt positiv i denne tråd;
Ibrahimovic (Milan): "I'm not embarassed to say I want Barça to win the Liga, I want all my former teams to do well." #fcblive


Ibrahimovic (Milan): "Playing at Barça was my dream. Although only for a year, it's an honour to have played at the best team in the world."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Opogstå

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Opogstå »

Ifølge El Confidencial skulle José Mourinho have ringet til AC Milans svenske stjerneangriber, Zlatan Ibrahimovic, for fem uger siden og sagt følgende: ”Vil du gerne til Real Madrid? Hvis du gerne vil, så gør dig klar. Jeg vil gøre et forsøg”.

Den kontroversielle angribers svar var positivt, hvilket skulle have fået Real Madrid til at tage de første indledende skridt med henblik på en mulig handel.

Ibrahimovic spillede under Mourinhos faner i et år i Inter. Det var i sæsonen 2008-09, hvor svenskeren spillede 47 kampe med 29 mål til følge. Nu er Mourinho altså angiveligt interesseret i at hente sin tidligere spiller til den spanske hovedstad. Spanske medier har tidligere skrevet, at Real Madrid ikke henter en ny angriber, såfremt Gonzalo Higuaín ikke forlader klubben, så om denne nyhed skal tolkes som, at argentineren er på vej væk fra Real Madrid, må fremtiden vise.
Hvad siger i? Tror i på et sådan skifte, og vil han komme til at passe ind, eller er det bare en forsinket aprilsnar?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Elbarca »

Kan ikke se Zlatan passer ind i deres lynhurtige kontraspil. Men på den anden side er der et kærlighedsforhold mellem ham og Mourinho.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Han vil i hvert fald passe godt ind i oversætterens system. Om rygtet har noget på sig, det ved jeg ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Heartbreaker »

Håber ikke de gør det, for så bliver Reals offensiv endnu farligere end den er nu. Især i FIFA.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Champione »

Med Zlatans skifte til Paris nu - er der så nogle der kender til eventuelle videresalgsklausuler??

Overgangssummen diskuteres flere steder og er sikkert også bonus orienteret.. Men ligger ifølge flere medier på 170 millioner.
Det kan sendes nogle af mønterne videre til os, der trods alt solgte ham under fordelagtige betingelser for Milan i sin tid.

F.eks. 20% i videresalg - villle sende 34 millioner afsted til os - som så ville forstærke os i vores transferstrategi?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster