Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Etienne Capoue virker som et udmærket alternativ, og han er med garanti billigere end M'Vila, der er hypet as fuck.
Men omvendt skal der jo også være plads til JDS og co., så måske ville et indkøb vise sig overflødigt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Mon ikke vi er "all-in" på en Javi Martinez nu?

Hans oprindelige position er den DMC - og er skolet de senere år til en CB.

Så med Keitas farvel virker det mere og mere oplagt..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Champione skrev:Mon ikke vi er "all-in" på en Javi Martinez nu?

Hans oprindelige position er den DMC - og er skolet de senere år til en CB.

Så med Keitas farvel virker det mere og mere oplagt..
Det lugter lidt af det efterhånden og et oplagt valg da han både kan dække ind på DM og CB.
Dog håber jeg ikke vi går så meget "all in" at vi skal ud og købe ham fri for de 40 mio € :?
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

35 eller 40 mio. er alt for meget for Martinez. Sammenlign med priserne på Yaya Touré og Mascherano i sin tid - eller f.eks. hvad Real gav for Khedira.

Hvad ved folk om Kevin Strootman fra PSV? Moussa Sissoko fra Toulouse?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Di Frisco (agent Tasci, Stuttgart): "We're waiting for a call from Barça. He's one of their 3 options and it's his dream to join them" [cm]
Di Frisco (agent Tasci): "Transfer price is 12M. Barcelona did not yet make a formal offer. If they call, we'll talk to Stuttgart." [cm tmw]
Spændende at hans agent siger, han er blandt de 3 spillere, som vi kigger på. Skal vi tro hans agent, så har vi altså minimeret felt til 3 spillere, Tasci er så en af dem. Hvem mon de andre to er, Martinez og?

12 millioner euro er heller ikke værst, og Tasci er en god spiller, ret god faktisk. Teknisk stærk, god placeringsevne og en fighter.

Med tanke på at en mand som Tasci angiveligt koster 12 millioner euro, så er de 40 millioner for Martinez rigtig mange penge. Han er god, han er spændende, men 40 millioner euro, nej tak. Jeg synes man skal give maks 25-26 millioner euro for ham, ikke mere. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så lad os få Tasci, han er som sagt god.

Martinez er selvfølgelig fleksibel, og med Seydous afgang er han måske meget aktuel, men vi kan også bare rykke enten JDS eller Sergi op permanent. Vi kan så give i omegn af 25-30 millioner for en mand som Hummels, jeg tror godt vi kan få ham til den pris, og så har vi en potentiel defensivstyrmand de næste 8-10 år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Go for it. Jeg vil hellere se os spare 28 millioner euro og så få en spiller der givetvis er en anelse dårligere og knapt så fleksibel som Martínez.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=94459

Kæft hvor er det vildt hvis det går igennem.....

Klasse signinger af PSG.. Og til fair priser for dem... Forstår ikke Milan udover økonomien..

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Ja det er crazy!! hmmm... var Silva ikke ude og sværge troskab til Milan.. og Ibra igen genforenet med Maxwell.

BTW Martínez har tilsyneladende været ude og skyde et skifte til os helt ned, passer mig egentlig fint da prisen for ham er alt for høj IMO.
Nu skal vi bare ikke ud og lave panikindkøb :!:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Hvad med en mand som Sakho? Nogle, der ved, hvordan han er som type, og hvad han kan bidrage med?

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

IMO, Sakho = Abidal Jr.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

iStokholm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af iStokholm »

Mht. Sakho er han så ikke ved at miste sin plads i start 11'eren i PSG? Synes jeg læste et sted at Bisevac (mener jeg) er ved at overtage hans plads.

Og med indkøbet af Thiago Silva, vil han så ikke være oplagt? Han er jo en ledertype (som Puyol) og fysisk meget stærk.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

iStokholm skrev:Mht. Sakho er han så ikke ved at miste sin plads i start 11'eren i PSG? Synes jeg læste et sted at Bisevac (mener jeg) er ved at overtage hans plads.

Og med indkøbet af Thiago Silva, vil han så ikke være oplagt? Han er jo en ledertype (som Puyol) og fysisk meget stærk.
Han har allerede mistet sin plads på holdet. Han har næsten ikke fået spilletid efter nytår, sådan som jeg har forstået det. Ancelotti har ikke den store tiltro ham, lyder det. Han har også mistet sit anførerbind, så jo, han er ikke i varmen i PSG. Læg dertil at PSG allerede råder over stærke folk som Lugano (som heller ikke har gjort det godt hidtil i klubben) og Alex, hvis de får Silva også, så er hans muligheder for spilletid i PSG nærmest ikke-eksisterende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Han mentale niveau kan der simpelthen ikke herskes nogen tvivl om.. Virkelig en mand der går forrest.. Kunne snildt se ham i en barca trøje.. SNILDT!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Kalle Karlsson fra svenske aftonbladet, som åbenbart har rigtig meget styr på fransk fodbold, skriver følgende;
Kalle Karlsson:
Jesper: Ja, Sakho är på väg bort. Han sa redan förra veckan, före Silva-ryktet blossade upp, att han var besviken och eventuellt var tvungen att flytta. Jag tror även att veteraner som Armand och Camara kan lämna.
Sakho er alts¨å på vej væk, og har mistet troen på at han kan tilkæmpe sig fast plads på PSGs hold. Og det endda før der var snak om Silvas transfer.

Jeg har ikke det helt store kendskab til Sakho, men af det jeg har læst, så er han ikke så stærk i pasningsspillet. Hvis det jeg har læst om ham er hans niveau, så er han bestemt ikke Barca materiale endnu. Han ligner en mand der har brug for at tage 2-3 år på en lidt lavere niveau end Barca, før han er klar til at spille på et hold som Barca. Måske burde han skifte til en klub som Tottenham eller Valencia.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Visca El Barca skrev:Kalle Karlsson fra svenske aftonbladet, som åbenbart har rigtig meget styr på fransk fodbold, skriver følgende;
Kalle Karlsson:
Jesper: Ja, Sakho är på väg bort. Han sa redan förra veckan, före Silva-ryktet blossade upp, att han var besviken och eventuellt var tvungen att flytta. Jag tror även att veteraner som Armand och Camara kan lämna.
Sakho er alts¨å på vej væk, og har mistet troen på at han kan tilkæmpe sig fast plads på PSGs hold. Og det endda før der var snak om Silvas transfer.

Jeg har ikke det helt store kendskab til Sakho, men af det jeg har læst, så er han ikke så stærk i pasningsspillet. Hvis det jeg har læst om ham er hans niveau, så er han bestemt ikke Barca materiale endnu. Han ligner en mand der har brug for at tage 2-3 år på en lidt lavere niveau end Barca, før han er klar til at spille på et hold som Barca. Måske burde han skifte til en klub som Tottenham eller Valencia.
Kan godt følge dig Visca, men synes man skal passe på med at sige netop forsvarsspillere skal spille på et lavere niveau før de er klar til os, for hvor stærk er vores forsvarskæde egentlig og hvor højt et niveau er det på?
Vi har ofte kørt med "lappeløsninger" det seneste lange stykke tid (self. hænger det også sammen med Abidal var ude) og en mand som Masch har klaret det flot. f.eks. bliver Puyol jo ikke hurtigere med tiden på trods af at angriberne gør (og det skal ikke lyde som om jeg har noget mod Puyol på vores hold, ELSKER den mand!)
Mener mere at det absolut vigtigste er at en evt. ny mand i forsvaret passer til vores form for fodbold, det er afgørende uagtet hvilket niveau han så er på (forstå mig ret :glad: ) Vi så det f.eks. med Piqué da han kom hjem fra United, ikke udråbt som den store spiller, men blev det da han passede fremragende ind og nu utrolig vigtig for holdet.
Pasningspillet er ikke Sakho's force, men IMO har han flere +'er end -'er for at styrke vores bagkæde.
Men det jeg vil frem til, passer han (eller andre) og har han midlerne til at skoles ind i vores form for fodbold så er det et go, hvis ikke giver det sig selv :lol:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster