Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Villa -> ud
Van Persie -> ind

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... ansferplan

Ved sku ikke helt hvad jeg skal sige til det, for de er begge fantastiske angribere, men føler bare at Villa på en eller anden måde passer bedre ind i vores system.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

den der tror jeg ikke på,aviser skriver så meget vrøvl :smile:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Lad nogle andre snuppe van Persie - det bliver i øvrigt sikkert Juventus. Vi har ikke brug for flere eksperimenter med angribere, sidst i tyverne.

Derimod har jeg ikke noget imod, hvis PSG vil give en masse millioner for David Villa, der som bekendt fylder 31 til december. Fint nok med mig.

Lad os så få en angriber, midt i tyverne, ind i stedet. Et mand med fremtid og appetit på pokaler - de Jong, Dzeko, Cavani eller en helt fjerde - det lader jeg trygt klubben afgøre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ... skidt med den angriber. Hellere end centerback. Og skal vi have en centerback skal det være en cool guy - and cool guys don't look at explosions. Derfor ...

Billede

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Ja, det kunne bestemt være interessant med Hummels.

En ny fase, hvor der eksperimenteres med tyske spillere, udenfor Bundesligaen, kunne så for alvor tage sin begyndelse. Erfaringerne fra 1990'erne bliver måske gjort til skamme?

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarcaRJ »

Jeg blir godt nok trist hvis vi sælger david villa..manden er klasse og har stadig flere år tilbage på topniveau...
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Omkring mulighederne til centerforsvaret, synes jeg, at der nærmest er et eller andet galt med dem alle. Da Silva blev udelukket som en mulighed, er der ikke nogen, som jeg kan pege på, og med hånden på hjertet mene, at han er optimal. Altså, Martinez er nok det bedste bud, men efter min opfattelse, er der altså flere ting, som han mangler. I et forsvar med Pique, ville jeg gerne have haft en Puyol ved siden af - og ikke endnu en "Pique"... Hummels er for langsom, Sakho har vanvittige lederegenskaber, men af hvad jeg kan finde frem til, er han ikke så god med bolden, hvilket også er det indtryk, jeg har fået.

Det ligner i øvrigt også, at de catalanske aviser overhovedet ikke aner, hvad klubben foretager sig. Indtil er der blevet nævnt 20 forskellige muligheder. At det så betyder, at klubben ikke ved, hvem de skal satse på, ved jeg ikke. Men på denne tid af året, beretter sport og MD ganske fint om, hvad der foregår.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2012/0 ... 222307.htm

er det mon barcas mulighed for at hente martinez?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Raman93 skrev:Omkring mulighederne til centerforsvaret, synes jeg, at der nærmest er et eller andet galt med dem alle. Da Silva blev udelukket som en mulighed, er der ikke nogen, som jeg kan pege på, og med hånden på hjertet mene, at han er optimal. Altså, Martinez er nok det bedste bud, men efter min opfattelse, er der altså flere ting, som han mangler. I et forsvar med Pique, ville jeg gerne have haft en Puyol ved siden af - og ikke endnu en "Pique"... Hummels er for langsom, Sakho har vanvittige lederegenskaber, men af hvad jeg kan finde frem til, er han ikke så god med bolden, hvilket også er det indtryk, jeg har fået.

Det ligner i øvrigt også, at de catalanske aviser overhovedet ikke aner, hvad klubben foretager sig. Indtil er der blevet nævnt 20 forskellige muligheder. At det så betyder, at klubben ikke ved, hvem de skal satse på, ved jeg ikke. Men på denne tid af året, beretter sport og MD ganske fint om, hvad der foregår.
Martinez vikarierer bare for Piqué, mens Mascherano vikarierer for Puyol. Sindsygt stærkt midterforsvar imo.

Efter min mening er Martinez spilleren vi skal have. Han kan gå hen og blive en stor succes for os i mange år frem. Fremragende teknik, hovedspil, placeringsevne, afventende, pasningssikker og har et godt overblik. Han er en smule undervurderet, og hans kvalitet vil først for alvor skinne igennem på et tophold.

Omkring Bielsa, så har klubben - som sagt - ikke accepteret hans opsigelse endnu, så det sidste ord er nødvendigvis ikke sagt i denne sag. Det er lige før jeg hellere ville have Bielsa og Martinez i Athletic end Martinez i Barca og Bielsa fyret. Han bringer meget til La liga.
Visca el Barca

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

BarcaRJ skrev:Jeg blir godt nok trist hvis vi sælger david villa..manden er klasse og har stadig flere år tilbage på topniveau...
Sorry men jeg er ikke helt enig. Villa blev kraftigt kritiseret før sin skade. Hvorfor skulle det blive bedre nu efter sådan en lang skade og i den alder?

Jeg mener vores spillestil har gjort det sværere for ham og jeg er ikke så overbevist om at han kommer stærkt tilbage. Jeg tror han skuffer i denne sæson og at vi henter et stort navn næste år, muligvis Neymar.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

med villa må vi bare krydse finge og håbe,men mon ikke han er supertændt på at komme igang. :smile:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

According to reports in Portugal, Barcelona and Sporting Lisbon closed a deal on youth players Edgar Ie and Agostinho Ca (both 18). [sport]
Barcelona still have to find a personal deal with Sporting Lisbon centre back Ie and midfielder Ca. Could be finalized this week. [sport]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad mon Seydous afgang kommer til at betyde for vores transfervindue?. Vil man nu skifte fokus fra en CB til en midtbanespiller, eller vil man rykke JDS op, som der har været rygter om, og stadig går efter en CB?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

J2Santos bliver permanent rykket op, ligeså med Montoya, Bartra og Muniesa.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Salget af Keita ændrer ikke på vores hovedfokus er på en CB, det er et must vi får styrket den plads.
Ser også Javier Martínez som bedste køb med de midler vi har at råde over, er dog også stadig ret lun på Sakho.

Skulle vi ud og hente en erstatning for Keita også, er mine ønsker M'vila eller Capoue.

Og Villa skal ingen steder.. :!: :glad:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster