Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Champione »

Jbninc skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
President called Alves's agent few days ago to assure that, contrary to rumours, club has no plans to sell. PSG could make new move. [sport]
PSG skal skride af helvede til med deres klamme penge. De får IKKE Dani, never!
Ville være transfermarkedets største overraskelse, hvis Dani Alves vælger rejse fra Barcelona til den franske liga.
Lidt ala Thiago Silvas potentielle skifte til dem.. Det er utroligt at man vil gå ned i niveau, for pengenes skyld..
---------------------------------------
Barca is my religion!

vamosbarca

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af vamosbarca »

helt enig med jer andre alves skal squ ingen steder no way :mad: håber dælme barca står imod og aviser ALT hvad der kommer af bud på ham under en milliard.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Modtager klubben et bud på 250-300 millioner, ville det være vanvittigt ikke at overveje et salg. Alves er vigtig, men med de penge PSG kan tilbyde taget i mente, er han bestemt ikke uundværlig.
Senest rettet af Quaresma tors jun 14, 2012 7:54 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Quaresma skrev:Modtager klubben et bud på 250-300 millioner, ville det være vanvittigt ikke at overveje et salg. Alves er vigtig, men med de penge PSG kan tilbyde taget i menter, er han bestemt ikke uundværlig.
Jeg vil mene, der skal rigtig meget til at erstatte Alves. Han er for mig den bedste højreback i verden, han er superfint integreret, han kender efterhånden klubben og spansk fodbold rigtig godt, hans forståelse for Messis løbemønster er der ikke mange, hvis nogen, der har - han er den spiller der har lavet flest assister til Messi i karrieren, og jeg ser ham ikke på nogen måde som færdig, der er mange rigtig gode år i ham endnu.

Så det er på ingen måde muligt at erstatte Alves med en lige så god højreback, og jeg mener ikke, at Alves' transfersum minus transfersummen for ny højreback vil give nok penge til en forstærkning af holdet, som kan opveje tabet af Alves.

vamosbarca

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af vamosbarca »

BarçaDK helt enig med dig i dit indlæg,alves er mere end svær at erstatte.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Montoya.... har bliver nødt til snart at få noget fast spilletid, hvis ikke han vil begynde at kigge efter andre muligheder... Og 250-300 millioner er RIGTIG meget. Han er ikke Alves, men det skal han nok blive.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Jeg ville gå med til 40 mio €.. det er satme mange penge for en 29-årig forsvarspiller..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Montoya.... har bliver nødt til snart at få noget fast spilletid, hvis ikke han vil begynde at kigge efter andre muligheder... Og 250-300 millioner er RIGTIG meget. Han er ikke Alves, men det skal han nok blive.
40 millioner euro er mange penge, men som BarcaDK skriver, Alves er tæt på uerstattelig. Montoya er spændende og talentfuld, faktisk har Dani selv været ude at sige, at Montoya minder om ham. Montoya er dog langt fra klar til at spille en afgørende rolle for vores hold, sådan Dani har gjort det og gør det.

Montoya på højreback vil være en svækkelse, og så skal man spørge sig selv, er man villig til at svække holdet, i det mindste for et år, blot for at tjene 40 millioner euro?.

Jeg synes valget er ikke så svært, man skal selvfølgelig beholde Dani, selvom man får tilbudt 40 millioner euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Præcis, Visca El Barca, 40 millioner er ikke svækkelsen værd. Jeg mener desuden Montoya vil være 3 sæsoner om at nå ca. Alves-niveau.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blach »

20-30 mio euro plus Sakho, se så ville jeg ikke sige nej...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

iStokholm

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af iStokholm »

Blach skrev:20-30 mio euro plus Sakho, se så ville jeg ikke sige nej...
Det er lige før jeg hopper med på den, men som BarcaDK rigtig skriver, så er Dani uerstattelig lige nu. Hvis Sakho er lige så god rigtigt, som i Fifa og FM så skal han købes ind med det samme. Hvis Abidal ikke kommer tilbage, så ser jeg Sakho, som den fødte afløser.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Raman93 »

Stod det til mig, skal Dani for alt i verden blive i klubben, da han er den absolut bedste spiller på sin position for os. Men altså, hvis Rossell og hans team gør sig nogle tanker om et salg, er det altså forståeligt. Med Alves er jeg ganske sikker på, at vi ikke har en back, der bliver i klubben karrieren ud, og nu er han altså 29, så hvornår vil han forlade klubben? I mine øjne indenfor 2 to år, og så vil salgsprisen være markant mindre, end de 40 millioner euro, som den er på nu.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Montoya: "I have a great relationship with Dani Alves. It's an honour to be able to learn from the best right back in the world." [sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alves: "I want to give my support to the victims of the fires in Northern Catalonia" #fcblive *based on official reports, 4 people have died
Alves: "There have been many exit rumours. I was annoyed Barcelona didn't come out and talk clear, but I understand it." #fcblive
Alves: "My performances weren't that bad last season, but the lack of continuity created doubts." #fcblive
Alves: "If they don't create a second Ballon d'Or, the discussion is already over because Messi is better than the rest." #ballondor
Alves: "Tito has said he believes in me, I will try to return this confidence. And I will try to convince those who have doubts." #fcblive
Alves: "I'm happy Puyol is back. We shouldn't slow him down, but stimulate him more. Shouldn't look at his age, he seems to be 22." #fcblive
Alves: "Jordi Alba is a great transfer. There will be a good competition with Adriano. And even with me." #fcblive

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Michman »

Alves er en bærene spiller på Barcas hold. Synes personligt Barcelona har lavet nogle fodfejl i denne sag. De skulle blot have sagt at Alves ikke er til salg. Ganske enkelt. Med mindre de vil sælge. Også vil jeg fandme gerne se Barca finde en fuldblods erstatning..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster