Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Visca El Barca skrev:Silva virker umulig, da både Galliani, spileren selv og agenten har afvist et skifte. Men lidt underligt bliver "Sport" ved med at skrive, at Silva har sagt ja, plus Milan agent Bronzetti angiveligt holder møde med Barca ledelse i dag, med henblik på et salg af Silva. Bronzetti har dog også sagt, at der skal mange penge til, hvis nogen skal lokke Silva væk, da Milan har afvist et bud på 40 millioner euro (fra City gættes der på). Lidt underligt at man holder et møde, når man alligevel afviser at sælge spilleren.

Martinez virker også næsten umulig, grunden til Bielsa har forlænget er angiveligt løfte fra Athletic ledelsen om at både Llorente og Martinez vil ikke blive solgt.

Hvis vi ikke kan få hverken Martinez eller Silva, så vil kaste et andet navn, en mand som jeg synes har niveauet og passer godt til vores spillestil. Det er vores egen landsholdsanfører, Daniel Agger. Det er vel ikke nogen hemmelighed, at jeg anser ham som en af de allerbedste centraleforsvarer i P.L, og hans betydning for Liverpool er stor. I år har han så spillet nogenlunde kontinuerligt, og det ser ud til at hans rygproblemer er væk. Hans løn er heller ikke vanvittig (han tjener angiveligt i omegn af 600.000 kr. om ugen i Liverpool), og så tror jeg ikke han vil koste mere end de 20 millioner euro.

Jeg synes den ligger lige til, lad os købe ham, hvis vi ikke kan hente Martinez eller Silva. Han har også en god alder, 27 år, vi kan mindst få 4-5 gode år ud af ham.
Ved ikke rigtig med Agger, han er alt for tit skadet, også tror jeg ikke at han gider at sidde på bænken det meste af tiden, som han nok kommer til.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Det med skader synes jeg vi er gode til at gøre noget ved. Nu har vi haft en sæson, hvor vi har haft en hel del skader, men jeg synes vi under den nuværende stab har oplevet, at folk som før i tiden var meget skadesplaget, har ikke oplevet problemer i samme grad. Jeg tror vores stab kan hjælpe Agger med hans skader. Derudover har han som sagt i år været rimelig klar, det er ikke de typiske ryg skader han har fået i denne sæson, noget der ellers har meget plaget ham meget de seneste år.

Jeg synes så ikke, det der med spilletid bliver et problem. Vi spiller vel ca. 65-70 kampe pr. sæson, mon ikke Agger vil få sin del af spilletid. Dernæst, man kan vel ikke forvente, at man går direkte i startopstilling fra dag et. Der er konkurrence om pladserne, og det må Agger vel acceptere, hvis han har ambitioner om at spille for en klub som Barca. Det er så op til ham, at overbevise træner-teamet om, at han skal have rollen som en stamspiller, vi har jo set at reserver har tilkæmpet sig spilletid og er blevet stamspillere, ved at vise stabilt spil. Pedro er det eksempel, Busi et andet, Masch det seneste. Ingen havde vel i deres vildeste fantasi forestllet sig, at han ville få så meget spilletid som han har gjort, men som sagt, han har tilkæmpet sig til noget der minder om stamplads. Det samme kan Agger prøve at gøre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men vi får nok ikke T. Silva. Vi skal heller ikke bruge hele budgettet på ham i så fald.

Alternativer:

Dejan Lovren (Lyon)
David Luiz (Chelsea)
Vermaelen (Arsenal)
Vertonghen (Ajax)
Javi Martinez (Athletic)
Inigo Martinez (Sociedad)
Subotic (Dortmund)
Hummels (Dortmund)

Jeg ser gerne Martinez (og Alba) til klubben.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Jeg melder den lige.. Jordi Alba kommer tilbage til barca.. Det tør jeg godt sige her i det åbne fora. Spørgsmålet er dog for hvor meget. MEn det bliver under alle omstændigheder under 15r mio euro. Godt så har vi klaret backen.

Det helt store spørgsmål, er den ekstra CB/CDM.
En række navne er blevet meldt på bordet, og vi er vidst alle enige om at Silva og Martinez ville være total optur.
Men de er desværre nok sværre at få fat på. Især Silva..

Men hvad findes der af alternativer??
Jeg tænker hummels..
Måske er Zapata billig nu hvor Villareal er rykket ned??

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Mats Hummels forlængede, for et par dage siden, sin kontrakt med Dortmund til 2017.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Min liste over CB Alternativer, hvis vi ikke kan få T. Silva eller Martinez:

Daniel Agger (Men er for tit skadet)
Vermaelen (Men er for tit skadet)
Vertonghen (Har kun set lidt og FM)
Toby Alderweireld (Har kun set på youtube og FM)
Víctor Ruiz (Har kun set på youtube og FM)
Dejan Lovren (Har kun set på youtube og FM)
Alberto botía (Tilbagekøbsklausul)

Jeg tænkte på, kunne vi egenligt ikke bruge keita som CB? Det er mærkeligt at Pep ikke har prøvet det, han har jo alle kvaliteterne til det :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

iStokholm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af iStokholm »

Drake skrev:Jeg tænkte på, kunne vi egenligt ikke bruge keita som CB? Det er mærkeligt at Pep ikke har prøvet det, han har jo alle kvaliteterne til det :?

Nej - manden har jo store problemer på den defensive midt. Så det vil kun gøre det værre at skulle ned at spille CB.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona will not enter the bid war AC Milan are trying to organize for Thiago Silva. Club sources say paying 35-40M is not an option. [md]
Ok, men hvorfor vil man så bruge tid på ham, når man ikke er villig til at betale det, de forlanger. Eller tæt på. Spilleren gider ikke skifte, klubben gider ikke sælge og agenten er også uinteresseret, i sådan situation skal der netop et bud til, som Milan ikke har råd til at afvise. Når man ikke er klar til det, så burde man droppe det.

Jeg er forøvrigt enig i, at Seydou i midterforsvaret ikke vil virke. Han er stor og stærk og har styrkle i luftspillet, men han er ikke en defensiv spiller. Og det er ikke alle spillere, som evner at lægge sit spil om. Ikke alle er ligesom Masch. Seydou i midterforsvaret virker som en dårlig løsning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

ja det ser svært ud at få fat i en klassespiller dernede bagved,hmm hvad gør man spændende at følge!!!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Lige for at kaste mit input ind i Agger debatten - så ser jeg ham slet ikke have niveauet til at spille for os. Skaderne har sat en markant stopper for hans udvikling. Hans første sæsoner i Liverpool var fantastisk.e. Men han ser usikker ud og hans fremførende bold-egenskaber er faldet markant.. Han er ikke nær så dygtig til at føre bolden frem mere.
Derudover ser han i mange perioder meget usikker ud defensivt.. Han bør overhovedet ikke være et tema..

Silva-sagaen, tja, eneste der kunne tale for at Milan vil sælge - det er deres blødende økonomi. Tror det er derfor der kommer så tvetydige signaler hele tiden. En ting er at man ikke som udgangspunkt ønsker at sælge spilleren - noget andet er at økonomien appellerer til et salg.
Milans køb indtil videre i denne sæson understøtter også teorien om en tam økonomi, da man kun har hentet frie spillere.
Der florerer rygter om at man har accepteret et 40 mill euro bud fra Paris SG på Zlatan - bag om Zlatans ryg. At Zlatan ikke personligt er interesseret i at skifte, det er årsagen til at den bliver manet til jorden igen.

Men det er med andre ord nok et spørgsmål om penge. Vi ved at Thiago Silva kan løfte kvaliteten defensivt, Milan ved de ikke kan undvære ham - men ved også at tallene på bundlinien er røde.. Det bliver interessant at følge..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Fedtmule skrev: Men hvad findes der af alternativer??
Jeg tænker hummels..
Måske er Zapata billig nu hvor Villareal er rykket ned??
Zapata skal sælges.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... ionindkoeb

Derudover har de også en Musacchio - nogle der kender til hans niveau?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Freixa (spokesman board): "Thiago Silva? Great player, there's a lot of talk in the press, but people shouldn't assume he's our priority."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Jeg tror efterhånden, at klubben snupper ham.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

AC Milan vil have Thiago med i en eventuel T. Silva handel. Det er jeg ikke pjattet med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Thiago skal ingen steder!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster