Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Ja Alba får til "små penge", spørgsmålet er så, om vi kan få de andre kvalitetsspillere ligeså billigt som Alba. 40 millioner euro for to klassespillere, det tror jeg ikke er nok.

Vertonghen har jeg ikke det store kendskab til, men Pieyanthikos har ok stort kendskab til ham, ser det ud til. Ifølge ham er han skræddersyet til Barca, Frank De Boer, Koeman og nogle andre tidligere Barca ansatte som nu fungerer som talentspejdere for Ajax siger i øvrigt det samme. Men Barca har tilsyneladende ikke vist interesse, og det ser ham ikke som en mulighed. Noget som undrer Frank De Boer.

Nogle Ajax folk har kaldt ham venstrebenet Koeman, ikke en dårlig sammenligning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ja, de 50 mio. euro er ikke nok til at hente tre kvalitetsspillere, men det afhænger også af EM. Hvis vi antager at Alba kan fås for 10 mio, efter EM ved at mærke, da jeg tror at Valencia først er villige til at handle med Barca efter slutrunden, så er det et røverkøb, synes jeg. Nu har Alba vist sig over to sæsoner som værende en klasseback, ifølge mig.

Som andre er inde på, så har vi 40 mio euro til rådighed, og derefter bliver det lidt vanskeligt, om vi kan lokke to yderligere klassespillere til truppen. Vi skal konkurrere med City, Real, Chelsea og Man utd, men det er i første omgang City, som vil gå stærkt ind på transfermarkedet, og hæve priserne op på de respektive klassespillere.

Men det kan lade sig gøre, med et godt købmandsskab fra ledelses siden af, da jeg tror at mange spillere ønsker et skifte til Barca, og penge for visse klassespillere kommer i anden række.

Kan vi få Martinez til 20 mio euro( han skal dog ikke have et succesfuldt EM, og det kan lade sig gøre, da Busquets sidder tungt på den def.midt, og bruges han ikke på CB pladsen, så kommer han ikke for alvor i aktion til EM),så har vi stadigvæk 20 mio tilovers, og ja derefter ved jeg ikke hvem den offensive spiller bliver, da vi ikke ved, hvad Tito vil tilføre af fornyelser til holdet til den kommende sæsonen i form af stærk offensiv spiller eller andet.

Vi kan jo selvfølgelig også signe spillere med en aftale der ligner Alexis', hvor vi giver 20 mio cash, og i aftalen tilskriver at vi er villige til at give yderligere millioner, hvis vedkommende præsterer dit og dat. Spørgsmålet er så om disse transfers kan realiseres og ydemere om klubberne vil indgå sådanne aftaler med hinanden.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

det siges at arsenal gerne vil have cuenca og så vil van persie garanteret blive bragt op igen jeg giver gerne cuenca plus 20 mill euro for at få van persie. :smile:

Bingocaller

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bingocaller »

Det kunne være så vildt at hente 'El Matador'. All in på sydamerikanske spillere i angrebet (Messi, Alexis og Cavani?)!!

(tjek lige det annullerede mål fra Joan Gamper-kampen efter 1:25)

Nogen der ved, hvad hans prisleje ligger på?

Desværre ender han nok i Juventus. Men han ville kunne tilføre en ny dimension til Barca. Spørgsmålet er så, om man ikke lige så godt kunne lægge alle pengene for Neymar, hvis Cavani er meget dyr. Men jeg syntes lige, at jeg ville bringe Cavani på banen her. Han har ikke været sat meget i forbindels med Barca, men han forlader nok Napoli i år, og nogen gange kan transfers komme som en overraskelse. Jeg ville i hvert fald blive positivt overrasket, hvis han endte i Barca.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

http://www.footy.dk/2012/06/01/tottenha ... a-om-bale/

Ved ikke hvilke spanske medier der melder det.. Men lyder til at jagten på Bale er intensiveret....
---------------------------------------
Barca is my religion!

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

drop det det er en and :smile:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Petter Veland - La Liga-expert for the Norwegian TV-channel CANAL+ skrev: Bielsas kontraktsforlengelse kan ikke bety annet enn at Athletic-styret har lovet at Javi Martínez og Llorente ikke blir solgt

Thiago

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Thiago »

AC Milan centre back Thiago Silva (27) has let Barcelona know he wants to join them. Long talks between the clubs are expected. [sport]

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

for en uge siden ville han blive i milan,ikke for at være negativ men heller ikke den der tror jeg på jordi alba tror jeg til gengæld på vi får men silva og bale nej ikke sansyneligt.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

vamosbarca skrev:for en uge siden ville han blive i milan,ikke for at være negativ men heller ikke den der tror jeg på jordi alba tror jeg til gengæld på vi får men silva og bale nej ikke sansyneligt.
+1

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Fedtmule skrev:
Petter Veland - La Liga-expert for the Norwegian TV-channel CANAL+ skrev: Bielsas kontraktsforlengelse kan ikke bety annet enn at Athletic-styret har lovet at Javi Martínez og Llorente ikke blir solgt
Forhåbentlig ikke rigtigt! :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Tonietto (agent Thiago Silva): "Of course clubs are interested in Thiago but he wants to stay. He's fine in Milan, so why should he go?"

Tonietto (agent Thiago Silva): "Thiago Silva is a Milan player, there's nothing to say, except that he'll stay at Milan." [tmw]
Jeg håber vi skifter fokus, det er spild af tid at prøve at få ham til klubben, synes jeg. Hvis der var en lille chance, så havde agenten ikke afvist et skifte så klart, som han gør. Spilleren, agenten og klubben har sagt, at de ingen interesse har i at skilles, ved ikke hvad man forventer i Barca, men det virker som sagt mission impossible.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... silva.html

gad vide hvor de har deres kilder fra,enig med Visca El Barca,det virker som en umulig mission,er bange for matinez osse er tabt nu,og hvad dælen gør man så? :?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Tonietto (agent Thiago Silva): "Of course clubs are interested in Thiago but he wants to stay. He's fine in Milan, so why should he go?"

Tonietto (agent Thiago Silva): "Thiago Silva is a Milan player, there's nothing to say, except that he'll stay at Milan." [tmw]
Jeg håber vi skifter fokus, det er spild af tid at prøve at få ham til klubben, synes jeg. Hvis der var en lille chance, så havde agenten ikke afvist et skifte så klart, som han gør. Spilleren, agenten og klubben har sagt, at de ingen interesse har i at skilles, ved ikke hvad man forventer i Barca, men det virker som sagt mission impossible.
Agreed. Men et eller andet siger mig alligevel, at det måske vil lykkedes at få lokket ham væk.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Silva virker umulig, da både Galliani, spileren selv og agenten har afvist et skifte. Men lidt underligt bliver "Sport" ved med at skrive, at Silva har sagt ja, plus Milan agent Bronzetti angiveligt holder møde med Barca ledelse i dag, med henblik på et salg af Silva. Bronzetti har dog også sagt, at der skal mange penge til, hvis nogen skal lokke Silva væk, da Milan har afvist et bud på 40 millioner euro (fra City gættes der på). Lidt underligt at man holder et møde, når man alligevel afviser at sælge spilleren.

Martinez virker også næsten umulig, grunden til Bielsa har forlænget er angiveligt løfte fra Athletic ledelsen om at både Llorente og Martinez vil ikke blive solgt.

Hvis vi ikke kan få hverken Martinez eller Silva, så vil kaste et andet navn, en mand som jeg synes har niveauet og passer godt til vores spillestil. Det er vores egen landsholdsanfører, Daniel Agger. Det er vel ikke nogen hemmelighed, at jeg anser ham som en af de allerbedste centraleforsvarer i P.L, og hans betydning for Liverpool er stor. I år har han så spillet nogenlunde kontinuerligt, og det ser ud til at hans rygproblemer er væk. Hans løn er heller ikke vanvittig (han tjener angiveligt i omegn af 600.000 kr. om ugen i Liverpool), og så tror jeg ikke han vil koste mere end de 20 millioner euro.

Jeg synes den ligger lige til, lad os købe ham, hvis vi ikke kan hente Martinez eller Silva. Han har også en god alder, 27 år, vi kan mindst få 4-5 gode år ud af ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster