Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvad med Mats Hummels, er der nogen der har set ham meget?

Jeg har kun set ham på youtube og FM, der virker han til at have alle kvaliteterne til at spille for os.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Drake skrev:Hvad med Mats Hummels, er der nogen der har set ham meget?

Jeg har kun set ham på youtube og FM, der virker han til at have alle kvaliteterne til at spille for os.
Jeg har ikke set ham sindssyg meget, men jeg har set i nogle kampe, og der har han været lidt usikker. I de kampe har kommentatorerne også været inde på, at Hummels i år ikke har holdt det høje niveau, som han ellers havde sidste sæson.

Men jo, han har god teknik, og passer godt til Barcas spillestil synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona and Atletico met last week to hold talks on winger Cristian Tello. Adrian, Muniesa and Sergi Roberto were also discussed. [as]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona will this week make a formal 1.5M bid for Betis winger Sergio Rodriguez (19). Betis will ask to include a B-player on loan. [ed]
Det er vel til b-holdet eller?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

får vi så falcao hehe :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona want to sign Valencia left back Jordi Alba (23) before Euro. Valencia hope to raise 10M and prefer to wait until after Euro. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona scouts have been watching Betis defensive midfielder Benat Etxebarria (25) and drew up positive reports. [as]

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... rreta.html

hvad er stram økonomi?hvor mange penge har klubben til indkøb
det er åbenbart alfa og omega her og hvem dælen er på vej væk,jeg gætter på affelay og keita og tello.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona were interested in Tottenham's Bale and Bayern's Alaba, but their clubs made clear both left wing players are not for sale. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Barcelona have positive scouting reports on Granada left back Guilherme Siqueira (26), although he's not a priority at the moment. [md]

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

For at gøre det kort, så får vi ikke Thiago Silva og Bale til fornuftige penge, og de skal derfor ikke signes.


Alba synes tættere og tættere på barca, og jeg er mere end sikker på at han kommer til barca - og det passer mig glimrende. Prisen ender vel på omkring 8 mio euro = super handel, og nødvendig handel.

Så skal vi have en midterforsvar/def midt, og her er Javi Martinez oplagt, aner dog ikke hvad han vil koste.

Disse er de 2 helt basale køb for at vi kan få en god sæson.

Hvis der så ryger nogle spillere hist og her, og vi kan supplere lidt med b-spillere, kunne vi evt finde midler til en alternativ angriber, som er af en anden type end dem vi har i forvejen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona don't plan to spend more than 50M this summer. The club want to sign 2 or 3 players. [ona fm]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Barcelona don't plan to spend more than 50M this summer. The club want to sign 2 or 3 players. [ona fm]
Det er altså også pænt imponerende at vi er verdens bedste hold, når man tænker på de begrænsninger vi har økonomisk sammenlignet med statens Madrid og flere engelske klubber.

Det bekymre mig dog lidt hvis vi endnu en sæson skal have så smal en trup.. Det er unægteligt en af årsagerne til vores halvsløje sæson i år.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det er virkelig imponerende at vi har formået at være så dominerende, selvom vi ikke har mange penge at gøre godt med. Men det er jo her La Masia kommer ind i billedet.

Sport og EMD skrev i går, at efter mødet mellem Tito og Zubi var man kommet frem til, at man ville beholde Tello, Cuenca, Seydou og Dani (altså mere eller mindre den samme trup), og samtidig ville man tilføje 2-3 nye spillere. Hvis det passer, så synes jeg det ser godt ud på bredde fronten også. Spørgsmålet er så, om vi kan hente 2-3 kvalitetsspillere til 50 milioner euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Visca El Barca skrev:... Spørgsmålet er så, om vi kan hente 2-3 kvalitetsspillere til 50 milioner euro.
Jah altså Jordi Alba kommer jo formentlig til at koste €10mio. Så går jeg ud fra, at man vil have en Centerforsvar også + en offensiv spiller. Dér er €40mio. altså ikke så voldsomt mange penge..

Hvad med en som Jan Vertonghen? Tror I han er en mulighed? og hvor meget koster han?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster