Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Omkring Martinez transferssum nægter jeg at tro på, han bliver billigere end T.Silva. Et forsigtet gæt er, at vi for Martinez kommer til at betale lidt mere.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Silvas løn kan aldrig være ligegyldig. Som en af de bedste forsvarsspillere i verden, tror jeg ikke han vil nøjes med peanuts. Mon ikke han vil kræve stor løn, hvis han beslutter sig for at skifte til en anden klub. Martinez er stadig ung og stadig i udvikling, han kan ikke kræve samme løn som Silva f.eks.

Jeg ved ikke hvad der er underligt ved, at jeg ikke betragter ham som verdens absolut bedste centerforsvarer, når der render folk som Kompany, Vidic og endda Puyi rundt. Han er dog blandt verdens bedste på den plads, så bare rolig :).

Raman93;

Tror du at Martinez vil koste mere end Silva?. Hvad baserer du det på?. De rygter pog spekulationer, hvor man gættede på at Barca håbede på de kunne forhandle en aftale på 25 millioner euro på plads?. Husk at det var blot rygter, AC Milan havde efter sigende afvist et bud på 32 millioner euro, som kom fra os. Man skal dog huske at det også var rygter og spekulationer, men disse rygter kom efter at Mancini havde besøgt Milan og havde angiveligt holdt et møde med Galliani, med henblik på et transfer af Silva. Det var på det møde, Galliani ifølge pressen havde fortalt Mancini, at han der skal et meget højt bud på Silva, hvis de overhovedet ville acceptere det.

Martinez på den anden side var ude at sige, at han slet ikke er 40 millioner euro værd, som pressen mente Athletic kræver for ham. Her har vi altså en mand, der potentielt kan få prisen ned, mens man har en anden, som ikke ligger skjul på, at han trives i Milan, har i sinde at blive i klubben i lang tid, bliver sikkert forfremmet til anfører i klubben og er blandt verdens bedste på sin position.

Jeg tror umiddelbart at Silva koster mere, det giver mere mening end det omvendte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Milanrossonero

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Milanrossonero »

Visca El Barca skrev:Silvas løn kan aldrig være ligegyldig. Som en af de bedste forsvarsspillere i verden, tror jeg ikke han vil nøjes med peanuts. Mon ikke han vil kræve stor løn, hvis han beslutter sig for at skifte til en anden klub. Martinez er stadig ung og stadig i udvikling, han kan ikke kræve samme løn som Silva f.eks.

Jeg ved ikke hvad der er underligt ved, at jeg ikke betragter ham som verdens absolut bedste centerforsvarer, når der render folk som Kompany, Vidic og endda Puyi rundt. Han er dog blandt verdens bedste på den plads, så bare rolig :).

Raman93;

Tror du at Martinez vil koste mere end Silva?. Hvad baserer du det på?. De rygter pog spekulationer, hvor man gættede på at Barca håbede på de kunne forhandle en aftale på 25 millioner euro på plads?. Husk at det var blot rygter, AC Milan havde efter sigende afvist et bud på 32 millioner euro, som kom fra os. Man skal dog huske at det også var rygter og spekulationer, men disse rygter kom efter at Mancini havde besøgt Milan og havde angiveligt holdt et møde med Galliani, med henblik på et transfer af Silva. Det var på det møde, Galliani ifølge pressen havde fortalt Mancini, at han der skal et meget højt bud på Silva, hvis de overhovedet ville acceptere det.

Martinez på den anden side var ude at sige, at han slet ikke er 40 millioner euro værd, som pressen mente Athletic kræver for ham. Her har vi altså en mand, der potentielt kan få prisen ned, mens man har en anden, som ikke ligger skjul på, at han trives i Milan, har i sinde at blive i klubben i lang tid, bliver sikkert forfremmet til anfører i klubben og er blandt verdens bedste på sin position.

Jeg tror umiddelbart at Silva koster mere, det giver mere mening end det omvendte.
Må lige ligge en lille kort kommentar på de forsvarsspillere du nævner.

Hvis puyi er puyol, så er han altså ikke i nærheden af at være en af de bedste. Han har været det ja, men det er han altså ikke mere, og det burde der ikke være 2 meninger om. :smile:
Så har vi vidic som er kronisk skadet, og kan vel egentlig ikke betegnes som verdens bedste når man ikke spiller. han er verdensklasse ja, men han er alt for meget skadet, og 31 år efterhånden, og kommer vel næppe tilbage på det gamle niveau.
Vil give dig ret med Kompany, verdensklasse forsvar, men han skal nu stadig lige have et par år, han skal dog lige lære hvornår han skal gøre hvad, han er stadig lidt for frembusende i sit spil. Men han er virkelig klasse, og bliver også den bedste inden mange år! :)

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Ramos er mindst lige så god som Thiago Silva.

Og at Vidic ikke kan være verdens bedste pga skader,hmm fair nok. Men nu er Thiago Silva heller ikke selv for heldig med skaderne, så han kan vel heller ikke være verdens bedste ?

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

Så er Vidics skadeshistorik heller ikke værre. Så vidt jeg husker, er det kun i den netop afsluttede sæson, at han har siddet ude i længere tid. Før det var han klart en af verdens bedste.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Milanrossonero skrev:
Visca El Barca skrev:Silvas løn kan aldrig være ligegyldig. Som en af de bedste forsvarsspillere i verden, tror jeg ikke han vil nøjes med peanuts. Mon ikke han vil kræve stor løn, hvis han beslutter sig for at skifte til en anden klub. Martinez er stadig ung og stadig i udvikling, han kan ikke kræve samme løn som Silva f.eks.

Jeg ved ikke hvad der er underligt ved, at jeg ikke betragter ham som verdens absolut bedste centerforsvarer, når der render folk som Kompany, Vidic og endda Puyi rundt. Han er dog blandt verdens bedste på den plads, så bare rolig :).

Raman93;

Tror du at Martinez vil koste mere end Silva?. Hvad baserer du det på?. De rygter pog spekulationer, hvor man gættede på at Barca håbede på de kunne forhandle en aftale på 25 millioner euro på plads?. Husk at det var blot rygter, AC Milan havde efter sigende afvist et bud på 32 millioner euro, som kom fra os. Man skal dog huske at det også var rygter og spekulationer, men disse rygter kom efter at Mancini havde besøgt Milan og havde angiveligt holdt et møde med Galliani, med henblik på et transfer af Silva. Det var på det møde, Galliani ifølge pressen havde fortalt Mancini, at han der skal et meget højt bud på Silva, hvis de overhovedet ville acceptere det.

Martinez på den anden side var ude at sige, at han slet ikke er 40 millioner euro værd, som pressen mente Athletic kræver for ham. Her har vi altså en mand, der potentielt kan få prisen ned, mens man har en anden, som ikke ligger skjul på, at han trives i Milan, har i sinde at blive i klubben i lang tid, bliver sikkert forfremmet til anfører i klubben og er blandt verdens bedste på sin position.

Jeg tror umiddelbart at Silva koster mere, det giver mere mening end det omvendte.
Må lige ligge en lille kort kommentar på de forsvarsspillere du nævner.

Hvis puyi er puyol, så er han altså ikke i nærheden af at være en af de bedste. Han har været det ja, men det er han altså ikke mere, og det burde der ikke være 2 meninger om. :smile:
Jeg er dybt uenig. Puyol er i min optik, klart en af verdens bedste centerbacks.. Den første el clasico var nærmest til hans fortjeneste, han er et monster, når han ellers ikke er skadet. Derudover er han yderst vigtig for det spanske landshold!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Bla bla bla ... vi har allerede verdens bedste centerback. Javier. Mascherano. Bum.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Aprobo Mascherano, er der så andre ind mig, der har tænkt over at hvis vi køber T. Silva, så vil det gå mest ud over Masch, for så vel vi have 4 CB der skal spille, godt nok kan Puyol ikke spille alle kampe mere, men er det mest sikre valg hvis han er klar. Også er der Pique, Masch og så Silva som skal slås om en plads, så tror ikke at nogen af dem vil være 4 valg.

Synes det er synd at en verdensklassespiller som Masch skal være bænkevarmer, når han efter min mening har været vores bedste CB med stil i denne her sæson, også han er snart 28 :roll: ser heller ikke at han slår Busquets af DM pladsen, kun som back up, men det sker næsten ikke da Bus "aldrig" er skadet, så det er vel kun CB han kan spille

Så ud fra det, ville det være bedst at købe Martinez som jeg ser det:
23 år, ikke så dyr i løn, kan bedre acceptere at sidde på bænken også kan han stadig udvikles.


Men vil selvfølgelig meget gerne have T. Silva :grin:
Senest rettet af Drake man maj 28, 2012 6:56 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:Aprobo
Billede

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Køb Botia, og så slipper man fra et helt masse spørgsmålstegn.

Han er billig.
Han kender klubben ud og ind.
Han vil indfinde sig i at sidde på bænken.
Han kan bruges mod mindre dygtige hold, og visse midterhold.
Han kommer til at koste peanuts, hvis vi skal købe ham.
Han kræver ikke en voldsom løn.

Det skal også siges at der selvfølgelig også er ulemper at finde ved Botia, men dem lader jeg folk herinde om at komme med.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

vi får ikke thiago silva glem det han vil selv blive i milan,gå efter martinez i stedet for

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Hvis Silva er umuligt, burde Barca købe Kompany. Udover at være en fantastisk CB'er, så er han som Puyol en leder. Han er møg koncentreret, han er hurtigt, fysisk bæst og knalddygtig i mange af forsvarsspillets facetter.

I Kompany og Pique vil man få fuldendt et fremtidig duo, der ville spise mange angrebs. Kompany med hans fysiske spil og Pique med hans forudseenhed og teknik.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis Silva er umulig, så er Kompany endnu mere umulig. Manden er kaptajn for City, de har lige vundet mesterskabet, han får en god løn, skal spille C.L igen, hvor de satser hårdt på den turnering ser det ud til. Og så virker han virkelig glad for tilværelsen i klubben, og han er ret glad for klubben. Nej, Kompany får vi nok heller ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

jeg synes klubben skal gå efter martinez,da både kompany og silva virker umulige at få,dog går der nu rygter om ivanoviz fra chelsea flere steder,hvor meget det har på sig ved jeg så ikke.Forsvaret SKAL dog styrkes i venstresiden og på CB pladsen. :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

vamosbarca skrev:jeg synes klubben skal gå efter martinez,da både kompany og silva virker umulige at få,dog går der nu rygter om ivanoviz fra chelsea flere steder,hvor meget det har på sig ved jeg så ikke.Forsvaret SKAL dog styrkes i venstresiden og på CB pladsen. :smile:
Det er bare engelske aviser der skriver om Ivanovic, og engelsk presse rammer tit ved siden af, når det kommer til Barca. Ivanovic i Barca kan jeg simpelthen ikke se en ide i.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 75 gæster