Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Synes jeg ikke, han er mere en Pique type end en Puyol type, vil jeg mene. Ser ham næsten hver gang han spiller, og han er en kæmper, slider, har det rette hold-ond, men er også lidt naiv i sit spil og er elendig til at spille sig ud af situationer, han kan bedst lide at sparke den langt op.

Desuden, så håber jeg at han bliver i Juve, da han er en klub-mand.

Noget andet er, jeg hørte at Atl. næsten er nødsaget til at sælge Falcao, da de ikke har kunne betale Porto summen for hans transfer, grundet nogle økonomiske problemer. Men ved ikke hvor sandt det er.
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

emo skrev:Synes jeg ikke, han er mere en Pique type end en Puyol type, vil jeg mene. Ser ham næsten hver gang han spiller, og han er en kæmper, slider, har det rette hold-ond, men er også lidt naiv i sit spil og er elendig til at spille sig ud af situationer, han kan bedst lide at sparke den langt op.

Desuden, så håber jeg at han bliver i Juve, da han er en klub-mand.

Noget andet er, jeg hørte at Atl. næsten er nødsaget til at sælge Falcao, da de ikke har kunne betale Porto summen for hans transfer, grundet nogle økonomiske problemer. Men ved ikke hvor sandt det er.
Han er lidt alt-eller-intet-mand.. Satser hele butikken oftest, hvor han mistimer indgrebene. Men er jo også dygtig, og Juventus' klart bedste defensive mand i år.

Hvor har du den Falcao historie fra?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Galliani (ceo Milan): "All the richest clubs in Europe want Thiago Silva, but we will resist, whatever it costs. He won't leave Milan."
Man kan tolke den på mange måder, at de f.eks. ikke vil sælge ham, eller at de prøver at presse prisen i vejret med sådan en udtalelse. Ligegyldigt hvad, jeg synes vi skal fokusere på andre spillere, og droppe Silva.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Champione skrev: Han er lidt alt-eller-intet-mand.. Satser hele butikken oftest, hvor han mistimer indgrebene. Men er jo også dygtig, og Juventus' klart bedste defensive mand i år.

Hvor har du den Falcao historie fra?
Den har jeg hørt fra nogle folk, sådan ude i byen. Ja, han er lidt alt eller intet, hans force er at han også kan dække en venstrekant. Ja han har været en af de bedste defensive, sammen med Barzagli.
Allez...

MOOJNE

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MOOJNE »

jeg læste også i forbindelse med at de ikke fik den sidste CL plads at de kunne være nød til at sælge falcao! præcis pga af økonomiske årsager.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

"I have been told that for Milan I am a fundamental part of the team and non-transferable," Thiago Silva told La Gazzetta dello Sport.

"If I am tempted to play in the Premier League or La Liga? Absolutely not. I am happy at Milan and I want to stay.

"I spoke with [Milan CEO] Adriano Galliani before I left for Hamburg, and he told me: 'You can stay calm because you are not leaving this club'."
Jeg er virkelig glad for denne udmelding. Nu håber jeg bare at ledelsen indser, Martinez er manden de skal fokusere på. Lad os få hentet ham og en venstreback, de to pladser burde være førsteprioritet. Dækker man de behov ind, så kan man koncentrere sig om at andre pladser, hvis man føler holdet har brug for yderligere forstærkninger. Men en centerforsvarer og venstreback er absolut et must.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Milanrossonero

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Milanrossonero »

Visca El Barca skrev:
"I have been told that for Milan I am a fundamental part of the team and non-transferable," Thiago Silva told La Gazzetta dello Sport.

"If I am tempted to play in the Premier League or La Liga? Absolutely not. I am happy at Milan and I want to stay.

"I spoke with [Milan CEO] Adriano Galliani before I left for Hamburg, and he told me: 'You can stay calm because you are not leaving this club'."
Jeg er virkelig glad for denne udmelding. Nu håber jeg bare at ledelsen indser, Martinez er manden de skal fokusere på. Lad os få hentet ham og en venstreback, de to pladser burde være førsteprioritet. Dækker man de behov ind, så kan man koncentrere sig om at andre pladser, hvis man føler holdet har brug for yderligere forstærkninger. Men en centerforsvarer og venstreback er absolut et must.

Forstå ikke hvordan man kan være glad når man ikke kan få verdens absolut bedste forsvarsspiller? :s

Men jeg er hvert fald rigtig tilfreds med at han bliver hvor han er :)

Men kan huske en af brugerne herinde snakke meget postivt om Martinez, har ikke set så mange kampe med ham igen, men jeg har da set det der kommer i dansk tv. Ligesom jeg her forleden også så ath bilbao - barca kampen. Og der blev han måske talt lige godt og grundigt op af en af brugerne herinde, måske mere end han lige er berettiget til, synes ikke han har niveauet til en klub som barca. Jovist er han rigtig dygtig, men som Barca fan burde man altså gå efter det der er bedre. I er vel pt nok en af de bedste hold, så derfor vil jeg mene at der måske skal findes et lidt bedre alternativ til den plads i midterforsvaret.. Men nu må i se hvad der sker, men jeres Forsvar skal godt forstærkes vil i skal holde niveauet. :)

Som Barca fan ville jeg hellere se en dedé fra vasco d

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Enig, jeg ved altså ikke helt hvorfor Martinez bliver foretrukket frem for Thiago Silva! Jeg vil sige at Martinez er præcist den type vi ikke bruger i forsvaret, sådan rent fysisk. Han er, af hvad jeg lige ved, ikke den hurtigste til at komme i gear, og selv når han er i gear, kan han ikke helt følge med...

Jeg synes dog selv det er svært at sige hvem vi skal gå efter, selvom jeg har en idé om hvem der ville være gode. Jeg tænker på Chiellini, Sakho og T. Silva. Chiellini har lige vundet mesterskabet, med en klub han værdsætter højt. Sakho er anføre i den milliardær ejet klub, PSG. T. Silva kender i vel alle til efterhånden...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Milanrossonero

Lad os lige slå en ting fast, Martinez spillede på den defensiv midtbane mod Barca. Men det er underligt, at du i den grad stempler ham som værende ikke-god nok til Barca, når dit kendskab til ham er trods alt begrænset, som du selv skriver.

Jeg tror de fleste, der har set Martinez spillere mere end 5-6 kampe vil være enige i, at han lige præcis passer til den spillestil vi praktiserer, og at han i den grad har niveauet til spille for alle topklubber i verden, deriblandt også Barca.

Det der med verdens absolut bedste forsvarsspiller, er jeg ikke enig i. I mine øjne er han ikke verdens absolut bedste midterforsvarer, han hører til blandt toppen, men ikke absolut den bedste. At han så formentlig vil koste mere, er trods alt 27 år, vil være løntung, og hans transfer i det hele taget vil være vanskelig, så synes jeg absolut ikke man skal spilde tid på ham. Især nå en af alternativer hedder Martinez, en mand som er ung, dygtig, der er stadig udviklingspotentiale i ham, kan spille flere pladser og som sikkert koster mindre end Silva, og vil helt sikkert være billigere i løn end Silva, så synes jeg ikke der burde være meget tvivl, hvem man burde gå efter.

Blach;

Martinez er en forsvarsspiller, som har rigtig god teknik, er hurtig faktisk, god til at forudsige spillet, og kan tackle og spille hårdt hvis det kræver. Siger du at vi ikke bruger den slags spillere i forsvaret?. Det er ærlig talt overraskende, at man en Barca fan skriver det, når en mand som Pique har haft så store succes i Barca, at Masch har stor succes i Barca, at Nadal havde stor succes, Koeman ligeså.

Med andre ord, det er netop typer som Martinez, som Barca oftest foretrækker i forsvaret. Især når vi praktiserer den spillestil, som vi gør nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Milanrossonero skrev:
Visca El Barca skrev:
"I have been told that for Milan I am a fundamental part of the team and non-transferable," Thiago Silva told La Gazzetta dello Sport.

"If I am tempted to play in the Premier League or La Liga? Absolutely not. I am happy at Milan and I want to stay.

"I spoke with [Milan CEO] Adriano Galliani before I left for Hamburg, and he told me: 'You can stay calm because you are not leaving this club'."
Jeg er virkelig glad for denne udmelding. Nu håber jeg bare at ledelsen indser, Martinez er manden de skal fokusere på. Lad os få hentet ham og en venstreback, de to pladser burde være førsteprioritet. Dækker man de behov ind, så kan man koncentrere sig om at andre pladser, hvis man føler holdet har brug for yderligere forstærkninger. Men en centerforsvarer og venstreback er absolut et must.

Forstå ikke hvordan man kan være glad når man ikke kan få verdens absolut bedste forsvarsspiller? :s

Men jeg er hvert fald rigtig tilfreds med at han bliver hvor han er :)

Men kan huske en af brugerne herinde snakke meget postivt om Martinez, har ikke set så mange kampe med ham igen, men jeg har da set det der kommer i dansk tv. Ligesom jeg her forleden også så ath bilbao - barca kampen. Og der blev han måske talt lige godt og grundigt op af en af brugerne herinde, måske mere end han lige er berettiget til, synes ikke han har niveauet til en klub som barca. Jovist er han rigtig dygtig, men som Barca fan burde man altså gå efter det der er bedre. I er vel pt nok en af de bedste hold, så derfor vil jeg mene at der måske skal findes et lidt bedre alternativ til den plads i midterforsvaret.. Men nu må i se hvad der sker, men jeres Forsvar skal godt forstærkes vil i skal holde niveauet. :)

Som Barca fan ville jeg hellere se en dedé fra vasco d
Han var kardinalpunktet på Spaniens U21 landshold, da de vandt U21 EM. Han er kun 23 år, men han spiller som en med meget mere rutine. Ikke nok med, at han er billigere end andre dm/cb (!) med så stor klasse, så taler han spansk og han kan let tilegne sig i vores system. Han er klart det bedste bud (alternativ)! Desuden er han gode venner med Thiago, Montoya og Bartra, så han skal nok falde let til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Lader til at Visca og jeg er enige! ;)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Visca El Barca skrev: Blach;

Martinez er en forsvarsspiller, som har rigtig god teknik, er hurtig faktisk, god til at forudsige spillet, og kan tackle og spille hårdt hvis det kræver. Siger du at vi ikke bruger den slags spillere i forsvaret?. Det er ærlig talt overraskende, at man en Barca fan skriver det, når en mand som Pique har haft så store succes i Barca, at Masch har stor succes i Barca, at Nadal havde stor succes, Koeman ligeså.

Med andre ord, det er netop typer som Martinez, som Barca oftest foretrækker i forsvaret. Især når vi praktiserer den spillestil, som vi gør nu.
Jeg hentydede til den fysiske del, det med, at han ikke lige virker så hurtig. Men nu har jeg heller ikke set så mange af Bilbao's kampe, men for mig virker han bare ikke så hurtig...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Lader til at Visca og jeg er enige! ;)
Jep, som dig synes jeg også han er det bedste alternativ, især med tanke på at vores træner-team foretrækker spillere, som er fleksible.

Ung, stærk, god teknik, god højde, stærk placeringsevne, leder egenskaber, sikkert billig i transfersum samt lønnen (i forhold til Thiago Silva) og kan sproget. Jeg synes ikke der burde være særlig meget tvivl, især når mission Silva er næsten umulig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Blach skrev:
Visca El Barca skrev: Blach;

Martinez er en forsvarsspiller, som har rigtig god teknik, er hurtig faktisk, god til at forudsige spillet, og kan tackle og spille hårdt hvis det kræver. Siger du at vi ikke bruger den slags spillere i forsvaret?. Det er ærlig talt overraskende, at man en Barca fan skriver det, når en mand som Pique har haft så store succes i Barca, at Masch har stor succes i Barca, at Nadal havde stor succes, Koeman ligeså.

Med andre ord, det er netop typer som Martinez, som Barca oftest foretrækker i forsvaret. Især når vi praktiserer den spillestil, som vi gør nu.
Jeg hentydede til den fysiske del, det med, at han ikke lige virker så hurtig. Men nu har jeg heller ikke set så mange af Bilbao's kampe, men for mig virker han bare ikke så hurtig...
Uden at have præcise tal på det, så virker han mindst ligeså hurtig som Pique, smatidig med at han på de første meter virker hurtigere end Pique. Jeg kan derfor ikke se, hvad det er, der skulle tale imod for et skifte til Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Milanrossonero

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Milanrossonero »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Lader til at Visca og jeg er enige! ;)
Jep, som dig synes jeg også han er det bedste alternativ, især med tanke på at vores træner-team foretrækker spillere, som er fleksible.

Ung, stærk, god teknik, god højde, stærk placeringsevne, leder egenskaber, sikkert billig i transfersum samt lønnen (i forhold til Thiago Silva) og kan sproget. Jeg synes ikke der burde være særlig meget tvivl, især når mission Silva er næsten umulig.
Silvas løn kan ikke desværre ikke rigtig bruge til noget, for han er gået ned i løn og tjener faktisk ikke særlig meget.
Så vidt jeg lige kan huske så mener at han er den spiller i truppen som tjener 4 bedst. Og nu er det ikke fordi Milan har specielt høje lønninger, pånær Ibra.

Og til en der skrev at Martinez også kunne spille DM, så kan jeg fortælle ham at Thiago Silva i Fluminense spillede det meste af tiden som DM, og han har også spillet en del kampe på DM i Milan, og gør det sumplimt. Dog skal han bare ligge i det midterforsvar og rydde op.

Men at tvivle på han ikke er verdens bedste er underligt, eftersom han pt overstrålet alle andre midterforsvar i verden, samt at han er overlegen i alle spillets facetter. Han har vel egentlig ingen svagheder, udover han kan hive en 2 skader til sig på sæson. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster