Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Jeg er 80% sikker på, at Giovinco vender hjem til Torino.

Meen, jeg tror nu godt, at han kunne komme til Barcelona og bidrage med noget!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Barcelona and Atletico hold talks on Sporting centre back Alberto Botia (23), whom Barcelona can buy back for 2.5M. Possible 4M fee. [md]

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Siempre Barca skrev:
Barcelona and Atletico hold talks on Sporting centre back Alberto Botia (23), whom Barcelona can buy back for 2.5M. Possible 4M fee. [md]
Oplagt køb - grundet tilbagekøbsklausulen.
Jeg menes at huske at den udløber efter sommeren i år?
Mener jeg stod i et par artikler sidste år, da han også blev nævnt dér?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Brombi skrev:Det bliver spændende at se hvad Malaga gør i dette transfervindue.. :)
Det er vel en af de mest interessante klubber at følge i årets transfervindue.. Gør de trusler af deres store armbevægelser igennem længere tid?

Tror det er uhyre vigtigt at de endte med at nuppe den sidste CHL-givende plads, alt andet lige var deres armbevægelser på at hente etableret og en anelse udbrændte spillere (Baptista, Nistelrooy, Matheisen, Demichelis, osv.), hvor at der nu kan ligge en sportslig udfordring også.. Og med de økonomiske rammer, kan det blive et super interessant hold de kan skrabe sammen.

Der er jo mange emner, kigger vi på overskudlagrene rundt omkring, så vil de HELT sikkert holde sig til.
Nani forlængelsessnakken i Man U er godt på hold - her vil de smide billet ind.
Higuain, Kaka i Madrid, Snejder i Inter - Keita hos os, Thiago måske?

De må også have defensiv fokus, her kunne en Simon Kjær (hvis Roma ikke køber ham fri), og ellers er der også interessante navne i den franske liga.

Ellers kunne de jo kigge mod Villarreal, som de nok vil forsøge at kapre, Mussachio, Borja Valero, en Nilmar og en Gui Rossi, hvis han kan fås billigt, grundet sin alvorlige skade...

Spændende sommer bliver det :cool:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

After the contacts with club and player, Barcelona are considering to make a 40M or a 30M+incentives bid for Gareth Bale. [sport]


A representative of Barcelona has in the past days sounded out Tottenham and the agency of Gareth Bale (22) on a transfer. [sport]
Det er virkelig mange penge, hvis det passer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Sendt vores først bud på Silva. 20 millioner euro samt en spiller, der nok er Ibi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Raman93 skrev:Sendt vores først bud på Silva. 20 millioner euro samt en spiller, der nok er Ibi.
Har vi gjort det?
- i så fald hvad er din kilde?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona are keeping an eye on the situation of Villarreal forward Nilmar (27), who could be sold by his relegated club for around 8M. [md]

Milanrossonero

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Milanrossonero »

Hej allesammen.
Er ny her, godt nok Milan mand, men håber det går.

Mht. Thiago Silva snakken, så tror jeg desværre (for jer) Ikke at det kommer til at lade sig gøre for jer.

Har læst lidt herinde, og synes det virker som om der er en del der er rimelig optimistiske mht til en handel.

Men må desværre skuffe jer. Galliani var ude så sent som igår og sige: Galliani: "If the Milanisti should be afraid of losing Ibra or Thiago Silva? No, the Milanisti can stay calm."

Han var for få dage ude og sige nogenlunde det samme bare til sponsorerne.

Og ikke nok med det så er Milan pt i gang med en opbygningsface hvor store dele af holdet skal skiftes, og der self skal siges farvel til en del spillere. Og hvis man er en klub som Milan og ikke kan holde på deres stjerner i sådan en situation, så er det vel bare en klar indikation på at man ikke er en storklub. Og netop af den grund tror jeg slet ikke at man i Milan vil overveje et salg af hverken Silva og Ibra.

De personlige dele vil blive sværere og sværere for hvert år der går hvis Barca på et tidspunkt kunne forhandle kontrakt med Silva. For det virker som om hans kærlighed til vores fans bare vokser og vokser, det kan man næsten se på ham når han spiller. Han elsker virkelig fansene og de elsker ham i den grad også. Han er vel favoritsspilleren sammen med Prince hvis du laver en rundspørge på san siro.
Og ikke nok med kærligheden, så har han jo sagt mange gange efterhånden at han vil være Milan's maldini eller Baresi, og at han største ønske er kunne få lov at bære anførerbindet i Milan.

Og som han nu også har sagt, så vil han aldrig nogensinde komme til at skuffe nogen der holder med Milan, da Milan har gjort ham til verdens nok bedste forsvarsspiller, efter at hans karriere faktisk næsten var slut efter han fik sig en rigtig alvorlig skade fa han spillede i porto for mange år siden. Det takker han stadig Milan for, da de tog en kæmpe chance og alligevel hentede ham. (hentede ham i palmeiras)

Derfor tror jeg sådan set det er spild af tid at skrive om Silva herinde, da det næsten kan kaldes urealistisk at han måske nogensinde kommer til at skifte, men også bare prisen vil være urealistisk høj.. Hvert fald så længe berlusconi styrer biksen :)

Det var nok det hele. Håber ikke "Ibra" er et bandeord herinde :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Hey velkommen til!

Én ting er hvad vi læser og hører, en anden ting er hvad der foregår bag kulissen. Men ikke desto mindre byder de nok på ham :)
Barcelona will this week make a first 20M+player bid for Milan centre back Thiago Silva. Afellay and Adriano options to be included. [sport]
Vi skal huske på, at forholdet mellem Barca og Milan er godt, og derfor tror jeg ikke at handlen er umulig :9

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmm ... ved ikke helt hvad jeg skal synes om den idé. Adriano er jeg sgu blevet ret vild med og ser ham gerne blive i klubben. Han er en super alsidig spiller, der virkelig har imponeret mig flere gange her i løbet af foråret. Afellay kan jeg ikke helt regne ud, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at vi holdt fast i ham henover sommeren og derefter så hvordan det kommer til at gå. Vi betalte jo nærmest ingen penge for ham, så han kan næsten kun overraske positivt (og så elsker jeg ham stadig efter hans indhop i sidste sæsons CL semifinale)!

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

jeg ville ikke skille mig af med hverken adriano eller affelay vi har ikke for mange på den venstreback i forvejen.
faktisk kun adriano.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

The agent of Atletico attacker Adrian (24) has contacted Barcelona on a possible transfer. 18M buyout fee, Botia could be included. [md]

Squix

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Squix »

Wow ..

Syntes det er vildt så mange spillere der tilbyder sig for Barca i år.
Ligeledes hvor man spillere der går rygter om Barcelona skulle være interesseret i.

Det har været sådan i mange år - men syntes netop i år, er der ekstra mange, allerede nu, inden vinduet åbner.

Det er måske også noget med, at man de sidste par år, har vist på forhånd at det ville blive Sanchez, Villa og Cesc der ville blive de helt store handler.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Sport skriver at Milan skulle være villige til at sælge Thiago Silva, hvis man sender Thiago samt 10 millioner euro den anden vej.

Nu er det sikkert bare et rygte, og derfor behøver det ikke at være andet end et gæt, men hvis det passe, så skal vi helt klart sige nej tak. Selvom jeg har været efter Thiago i år, synes han spiller lidt for nonchalant, og har ikke holdt et højt niveau i denne sæson, så er talentet der. Han er en spiller der kan overtage pladsen efter Ini og være en bærende spiller for Barca de næste 10-12 år. Det ville i mine øjne være dumt at sende ham plus 10 millioner euro for en 27 årig spiller. Derudover er der altid en vis risiko forbundet med forsvarsspillere som kommer fra Serie til en anden liga.

Tag f.eks. Simon Kjær. Jeg siger ikke at Kjær havde ligeså meget klasse som Silva, men manden kunne slet ikke klare det i bundesliga, fordi spillestilen er så anderledes. Samuel er et andet eksempel, måske verdens bedste midterforsvar i Roma, i hvert fald en af de bedste spillere på den position, men han kæmpede i den grad i La Liga, hvor spillet går for hurtigt, og hvor det ikke handler om at næsten alle mand er bag bolden, ligeså snart man kommer foran 1-0.

For min skyld må Milan godt beholde Thiago Silva, som nogle kalder verdens bedste midterforsvarer, vi skal ikke sende Thiago afsted. Jeg mener heller ikke vi skal give mere end de 25-30 millioner euro for ham, og da Milan helt sikkert ikke vil sælge til den pris, så er han spild af tid synes jeg. Jeg synes derfor man burde koncentrere sig om Javi Martinez, og prøve på at hente ham før EM (bliver svært men ikke umuligt). Han er yngre, vant til ligaen og spillestil, kan sproget, god i luften, god teknik (bedre end Silva, selvom Silva også er ret god teknisk), vant til at spille i midterforsvaret, mere fleksibel da han også kan spille på midten, forholdsvis hurtig og også en ledertype (det er Silva også). Jeg tror godt man kan få ham til 25-30 millioner euro, og så tror jeg han vil være meget interesseret i at komme til Barca.

Grunden til jeg skriver at vi skal helst hente ham før EM slutrunden, skyldes at Del Bosque har luftet ideen om at lade ham spille i midterforsvaret. Hvis han går hen og fyrer en rigtig god slutrunde af, hvilket er meget realistisk, så vil hans pris ryger 10-15 millioner euro op.

Lad Silva ikke blive en anden Cesc, hvor man spilder næsten et helt transfervindue på ham (sommeren 2010), hvorefter man finder ud at handlen er umulig. Lad os koncentrere os om alternativer, og her synes jeg Martinez virker meget meget spændende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster