Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Nidzo7 »

Dejligt dejligt. Håber at se ham mod Madrid.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Pedro gets the medical green light and is available for the league game against Osasuna tomorrow #fcblive
Endelig!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Michman »

Forstår ikke hvad der er sket med Pedro i denne sæson, han er gået fra at være førstevalg til at være bænkevarmer. Alexis er bedre, helt sikkert. Men det forklare bare ikke at han er blevet så uskarp..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Squix

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Squix »

Michman skrev:Forstår ikke hvad der er sket med Pedro i denne sæson, han er gået fra at være førstevalg til at være bænkevarmer. Alexis er bedre, helt sikkert. Men det forklare bare ikke at han er blevet så uskarp..
Det er vel mangel på spilletid, der har gjort ham så uskarp.
Jeg kan stadig godt lide ham - og mener bestemt stadig han bør være i start 11'eren sammen med Messi og Alexis.
Hvis han lige kunne få et par kampe, så tror jeg han kommer igang igen.

KasperH

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af KasperH »

Enig med Squix :mrgreen:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pedro med sine nye støvler:
Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Heartbreaker »

Så må vi håbe, at der er lidt flere mål i dem.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja det ville være dejligt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Visca El Barca »

Pedro: I dedicate my goal to Abidal
The Spain international managed get on the scoresheet in the 4-1 win at the weekend, and was pleased to finally find the net again after a lengthy dry spell in the final third
Apr 8, 2012 11:50:00 AM
By Stefan Coerts

Barcelona winger Pedro has voiced his delight with his goal in the league win over Zaragoza on Saturday, dedicating his strike to teammate Eric Abidal, who is due to undergo a liver transplant in the near future.

The Spain international had not found the net since the Blaugrana's 2-2 Copa del Rey draw against Real Madrid in January, and the 24-year-old was over the moon to have added his name to the scoresheet again.

"I dedicate my goal to Abidal. The goal has given me a lot of confidence. It’s always important for a striker to score goals," Pedro was quoted as saying on the club's official website. "I was having a pretty bad goalless streak, but I have to thank Lionel Messi for the pass he gave me. My team-mates have been helping me along the way.

"The most important thing is that I’m feeling much better on the pitch. I’m very pleased with my form and with how the team is playing."

Barcelona is currently preparing for the La Liga match at home against Getafe on Tuesday.
http://www.goal.com/en-us/news/88/spain ... -to-abidal
Lad os håbe det er starten på en god en periode for Pedro, vi har i den grad brug for at han kommer i gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror han scorer hattrick mod Madrid. Og så scorer Petit et. Og Messi syv. Og Puyi det sidste.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Heartbreaker »

Og Abdul Sule.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Quaresma »

Nej nej, han overtager trænergerningen fra Guardiola, efter han er blevet udvist for øjenprik på Karanka.

Så ingen mål til Abdul.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Diabolito »

Jeg har altid haft et lidt forunderligt forhold til Pedro.

I hans fantastiske sæson, hvor han scorede i 6 turneringer og lavede et hav af mål, sad jeg altid med en fornemmelse af, at han stadig ikke helt var god nok, hvilket lyder som en virkelig skør ting at sige.

De kriterier, hvor jeg følte, der manglede noget, er blevet udpenslet denne sæson. Synes hans førsteberøringer efterlader mange ønsker. Hans driblinger er ikke særlig effektive og han sætter sjældent sin direkte mand, på trods af, at han faktisk har en del speed. Det er 2 rimelig essentielle egenskaber for en kant, specielt i Barcelona, der spiller på så små områder.

Der er selvfølgelig andre ting der trækker op. Hans arbejdsindsats er til A+, han skyder med begge ben og indgår godt i kombinationsspillet. Fantastisk afslutter på sine gode dage i øvrigt. Men han er begyndt at brænde alt for mange store chancer. Er dette et spørgsmål om selvtillid, eller er heldet fra den famøse sæson sluppet op ?

Jeg håber Pedro kommer stærkt igen og jeg tar' fejl, men jeg føler ikke han er en spiller, der kan gå ind og ændre tingene, hvis det ikke fungerer. Og det er et krav, hvis man spiller i Barca.
El Señor de las Tartas

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, nu vil jeg mene at han har haft mere end én god sæson. Det var jo forrige sæson at han kom ud af det blå og tog os med storm, men man skal altså ikke glemme at han også scorede 22 gange i sidste sæson - men til gengæld leverede 6 assists mere end i sin første sæson på A-holdet.

Jeg føler ikke at Pedro ikke har mere at bidrage med. Det er især rent taktisk at han er et stort plus for holdet, da han ligesom Cuenca giver os nogle helt andre strenge at spille på, i forhold til hvis man benyttede eksempelvis Alexis og Tello, som begge er ekstremt glade for at løbe i dybden og udfordre. Cuenca og Pedro er fantastisk gode til at skabe plads til vores midtbanespillere, ved at gøre banen så bred som overhovedet muligt og dermed tvinge modstanderne til konstant at sideforskyde og konstant at flytte fokus fra den ene kant til den anden.

Så kan man argumentere for at vi for så vidt ligeså godt kunne have Pinto og Mascherano stående derude, men man skal heller ikke glemme at Pedro altså er en super farlig spiller. At han ikke har leveret som forventet i denne sæson, men altså alligevel har scoret 9 gange, hænger i mine øjne sammen med de mange småskader han er rendt ind i, i indeværende sæson. Det har slået ham helt ud af den ellers super konsistente rytme han var inde i, i de to foregående sæsoner, og jeg tror lige at man som fodboldspiller skal have prøvet at være ude med skader og komme tilbage, før man ved hvordan man reagerer på det og hvordan man bør reagere på det. Pedro har med al sandsynlighed først for alvor lært at kende sin krop i denne sæson, ligesom Messi først for alvor lærte at kende sin krop i de sæsoner hvor han havde den ene småskade efter den anden.

Kommer Pedro ind i en ordentlig rytme igen, og får scoret et par mål, som han jo har gjort i de sidste kampe, er jeg sikker på at vi nok skal få den 'gamle', formstærke, altid løbevillige, superskarpe angriber tilbage, som vi havde i Pedro sidste og forrige sæson. Det var trods alt ikke noget helt let mål han scorede den anden dag! ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med Blau. Jeg mener først pg fremmest at han har haft mere end én god sæson, og så er jeg heller ikke enig i, at han ikke er en spiller man kan smide ind hvis man skal have ændret kampens udfald. Jeg sidder også tit og bliver irriteret over Pedro, men det er fordi jeg ønsker at se mere fra alle Barca spillere. Han viste i VM runden, at han kan være en yderst effektiv spiller at sætte ind, en mand der kan tippe kampen til sit holds fordel. Derudover er han rigtig god mand at have fra start, især i et system som Barca, fordi han yder en kæmpe indsats, han er god til at søge de åbne rum, han holder hele tiden forsvaret beskæftiget ( ligesom Alexis), og på sine skarpeste dage er han en giftig spiller der kan score ud af ingenting.

Som Blau skriver, jeg tror hans formnedgang i denne sæson skyldes de mange småskader, han har haft. Som vi ved, Pique har også lidt under formnedgang i denne sæson, og både Pep og Pique selv har været inde på, at skaderne har gjort at han ikke rigtig er kommet ind i en rytme. Det samme kan siges om Pedro, han har konstant været plaget af skader og sådan små pauser, og selv de gange han har spillet, så har det for mig virket som om, han ikke er helt oppe på 100%. De sidste 3-4 kampe har jeg dog set en Pedro, som er ved at komme i form, og han har lignet den gamle Pedro. Når han finder formen endnu mere, så er jeg sikker på at han vil være en stor gevinst for os, ligesom han har været det de forrige sæsoner.

Som sagt, vi kan altid bruge en mand, der arbejder som en gal mand, en mand der er god til at indgå i kombinationsspil plus han kan skyde udefra og score de svære mål.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster