Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Så Pato har sagt nej til PSG og derfor kommer Tevez ikke. Gad vide hvor han så skal hen?
Really? Jeg troede de havde gjort det klart at de ville koebe Tevez uanset hvad?. Naarh men hvis det passer, saa er Inter et rigtig godt bud som hans kommende arbejdsgiver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Barcelona are interested in Real Sociedad left back defender Alberto de la Bella (25) for this summer. He would cost 3-5M.

- Radio Marca

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Nogen skal jo gøre!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »


Arrrh, den har jeg svaert ved at tro paa. Jeg ved ikke hvem der har plantet historien, men det vil ikke overraske mig hvis det var en fra Porots ledelse, som havde gjort det. Portos praesident er i hvert fald rigtig dygtig til at fortaelle pressen at alle de storeklubber er interesserede i ham, og at nogle klubber endda er villige til at betale hans frikoebsklausul. Sjovt nok har jeg ikke set en eneste klub, som for alvor har vist deres interesse. Der var tale om Chelsea, fordi hans tidligere traener spiller der, men mig bekendt har de slet ikke budt paa ham.

Det hele bliver endnu mere utrovaerdig, naar de skriver at Pep kun vil forlaenge sin kontrakt, hvis han bliver lovet et koeb af Hulk. Det ligner bare ikke Pep at goere saadan noget, hvis en enkelt spiller til eller fra var afgoerende for Peps fremtid i klubben, saa havde han forladt Barca da Chygrynskiy blev solgt, en spiller som Pep ville have paa sit hold.

Det haenger heller ikke sammen med, at vi angiveligt er interesserede i Neymar, meget interesserede endda. Hvorfor skulle vi bruge tid paa Neymar, hvis Hulks koeb var topprioritet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jbninc »

Men tiden gik i hvert fald med at skrive en god historie som folk læste. Mission accomplished.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lopezzz »

Kan det passe at Maxi Lopez skifter til AC Milan ?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det er i hvert fald på tale.

Maxi "Legend" Lopez.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Marinho (ex-Barcelona): "I'm friends with Santos executives, Neymar's transfer is well-advanced. Sooner or later he'll play at Barça." [com]

Igen, og igen, og igen, og igen, og igen, og igen.
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Arsenal forward Robin van Persie (28), whose contract expires in 2013, wants to join Cesc at Barcelona. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Hotnuk

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hotnuk »

Barcastuff skrev:Barcelona don't plan to sign any player on this last day of the January transfer window. [el mundo deportivo]

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Vidste ikke lige, hvor jeg skulle placere dette indlæg!

"Malaga are interested in Barcelona midfielder Thiago Alcantara (20) and are ready to offer up to 30M to sign him today. [biznaga fm]"

Holdkæft hvor er det bare sødt, at Málaga tror Barcelona slipper Thiago - vores pt. største "aktive" talent - med alle de skader der er for tiden ! :lol: (Hvis der altså er hold i rygtet!)

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Qwade »

Nyhuus skrev:Vidste ikke lige, hvor jeg skulle placere dette indlæg!

"Malaga are interested in Barcelona midfielder Thiago Alcantara (20) and are ready to offer up to 30M to sign him today. [biznaga fm]"

Holdkæft hvor er det bare sødt, at Málaga tror Barcelona slipper Thiago - vores pt. største "aktive" talent - med alle de skader der er for tiden ! :lol: (Hvis der altså er hold i rygtet!)
Ja, det sker sgu aldrig.. Vores "nye" Iniesta-klon skifter aldrig! Forhåbentligt.. I sommers gik der jo trods alt også rygter om, at Arsenal havde stillet et krav om at få Thiago + en lille slat penge, hvis de skulle slippe Cesc - hvilket som alle jo ved, heldigvis heller ikke skete :) :)

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Qwade »

http://www.skybet.com/cms/breaking-tran ... John+Terry

Vi har åbenbart lige købt en spiller ifølge endnu en engelsk tosse-avis? :roll:

Lol ^^

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster