David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er noget fucking lort!! Hvor er det dog synd for Villa!! :cry:

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af fidanho »

David Villa would be out for less than 6 months #fcblive #cwc [catalunya radio]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Luis Enrique »

Det kan vel næppe være værre for Villas status i Barcelona? En så alvorlig skade, for en 30-årig spiller, der i forvejen befandt sig i et formdyk/i en formkrise.

Vi må og skal vel have fat i en stærk afløser? Og så er spørgsmålet, om vedkommende skal være midlertidig eller om man kan bortse fra muligheden af, at der tilkøbes noget mere permanent. [Som man i mine øjne burde have gjort, i stedet for at have købt Villa i sin tid.]

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Parla »

Det er godt nok synd for ham, håber han får en speedy recovery og er topmotiveret når han kommer tilbage.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af mathi »

Luis Enrique skrev:Det kan vel næppe være værre for Villas status i Barcelona? En så alvorlig skade, for en 30-årig spiller, der i forvejen befandt sig i et formdyk/i en formkrise.

Vi må og skal vel have fat i en stærk afløser? Og så er spørgsmålet, om vedkommende skal være midlertidig eller om man kan bortse fra muligheden af, at der tilkøbes noget mere permanent. [Som man i mine øjne burde have gjort, i stedet for at have købt Villa i sin tid.]
Hvorfor skal vi have en erstatning? Vi har til de 3 forreste pladser følgende spillere (+ spillere fra b-holdet): Messi, Iniesta, Cuance, Alexis, Pedro, Cesc og endda Adriano.. Og så er der også Ibi som kæmper med at komme sig over sig skade.. Og for at det ikek skal være løgn kommer Hleb tilbage til Barca igen nu...

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ulrich »

Bare vent.

Han laver en Henrik Larsson og bliver fuldstændig vild og ustyrlig når han vender tilbage!

God bedring til Villa.

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

øv øv stakkel villa det gør mig squ ondt på hans vegne,villa vi tænker på dig :cry:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Luis Enrique »

mathi skrev: Hvorfor skal vi have en erstatning? Vi har til de 3 forreste pladser følgende spillere (+ spillere fra b-holdet): Messi, Iniesta, Cuance, Alexis, Pedro, Cesc og endda Adriano.. Og så er der også Ibi som kæmper med at komme sig over sig skade.. Og for at det ikek skal være løgn kommer Hleb tilbage til Barca igen nu...
Hvis man skulle være polemisk, er konsekvensen af din opfattelse vel, at David Villa burde have været solgt i sommers. Vi er jo åbenbart stærkt nok besat uden ham.

Dog: Der er faldet en spiller bort, som man forventede skulle repræsentere holdet i mange kampe. Et sikkert kort i opstillingen. Nu mangler han -- og desforuden mangler det niveau, han havde at tilbyde holdet.

Det er en svækkelse, og ud af de spillere du nævner, kan man vel kun argumentere for at Cuenca, Pedro eller Alexis Sanchez kan træde direkte ind på den position David Villa varetog; dog ikke uden at de i så fald kan mangle som (første)reserver på andre pladser. Messi, Iniesta og Fábregas skal klart dække mange andre kampe på andre positioner; Adriano er vel først og fremmest førstereserve til en af backpladserne; og Hleb skal man - desværre vil jeg halvt indskyde - nok ikke regne med. Derudover må man spørge sig selv, om niveauforskellen mellem Villa og en spiller som Cuenca eller Adriano ikke - trods alt - er alt for betydelig.

Samlet set: Man kan ikke komme uden om, at det er en svækkelse af holdet; et hold, som jeg ikke har hørt nogen sige var overbelæsset med indhoppere. Jeg vil anbefale en erstatning -- en spiller, gerne a lá Henrik Larsson, eller som da vi i sin tid lejede Edgar Davids. En rutineret spiller med et højt bundniveau. Spørgsmålet er bare hvem.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Han gør så meget gavn, den kære Villa....
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Selvom han ikke var flyvende er det stadig nitten at han er skadet resten af sæsonen.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Ouch! Fåk Satan

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jurij »

For mig at se er det held i uheld. Villa var i dårlig form, og optog en plads som en bedre angriber kunne tage. Det minder mig om Torres situationen til VM, Spanien var gode, men de ville være bedre uden Torres på holdet. Jeg tror at Cuenca og Alexis vil udfylde pladsen meget bedre end Villa. Og vi må for guds skyld ikke købe en erstatning. Det er spild af penge, når man har spillere som Cuenca, Alexis og Cesc på bænken.

Folk er gået helt i selvsving over Villa. Vi må blot indse, at han aldrig blev den nye Eto'o.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Det er nok nærmere de mange der ikke kan se Villas kvaliteter der er gal på den

kato

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af kato »

Alle spiller for et formdyk i løbet af deres karriere, nogen dybere og længere tid end andre. Sådan er det, de er jo også dødelige. Så længe en angriber ikke præstere, så stiger forventningerne gang på gang fra tilhænger samt holdkammerater. Og følgende er et enormt pres og frygt for ikke at score. Og her er jeg slet ikke i tvivl om at Villa har den erfaring og professionalisme der skal til for at overvinde dette.
Villa er jo 30 og har min. 3-4 år på højt niveau endnu. Han skal nok komme igen. Det er bare super ærgeligt, han er den type spiller som kan have den afgørende faktor i meget vigtige kampe. Og den må vi undvære nu, og sikkert resten af sæsonen. Vi fik en sejr idag over Al-sadd, men går fra banen med det største nederlag.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster