Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Spændene.. Helt sikkert.. Men jeg tænker på Kerrison, skal vi ikke lige se om det om han kan blive den næste top angriber inden vi går igang med Neymar?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Neymar da Silva

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

hehe. Ja det virker også til ham Kerrison bliver det nye :cool:
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Spændene.. Helt sikkert.. Men jeg tænker på Kerrison, skal vi ikke lige se om det om han kan blive den næste top angriber inden vi går igang med Neymar?..
Han vil ikke slå i gennem, for han er en central angriber og der spiller Messi, Messi er jo aldrig skadet eller skal have pauser ;-)

Angående Neymar, så håber jeg vi køber ham på grund af hans fodbolds kvaliteter, men han personlighed passer simpelt hen ikke til Barca.

Så der for tror jeg at det her rygte er en and
fidanho skrev:
Barcelona and Brazilian club Santos closed a deal on the transfer of Santos attacker Neymar (19) for 60M in January 2013. [estadao]
Barcelona directors were in Brazil. A friendly next year is part of the deal. There's not yet a personal deal with the player. [estadao]
Også til den pris! :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

En af de få portugisere i fodboldverdenen jeg har dyb dyb respekt for og altid har haft det. Deco, han har altid været loyal overfor Barca og så var han en nøglespiller for os i nogle af de bedste år for Barca i historien.

On topic, Decos kommentar vedr. Neymar og Barca: http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... -easier-at
"Neymar would find things easier at Barcelona than Real Madrid - he would adapt to their playing style better because they have many quality players," he told Ona FM.
:cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Loyal og loyal. Tjah. Det var blandt andet ham snakken faldt på, da man udpegede årsagerne til at Rijkaards dreamteam faldt fra hinanden. Han skulle have udvist en temmelig ringe disciplin. Hvis dette er sandt, hvilket er mit indtryk, så synes jeg ikke han har udvist særlig stor loyalitet over for klubben. Men han var en spektakulær og vigtig spiller for klubben i 2-3 år. Ingen tvivl om det. Personligt en af mine daværende ynglingsspillere.
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:Loyal og loyal. Tjah. Det var blandt andet ham snakken faldt på, da man udpegede årsagerne til at Rijkaards dreamteam faldt fra hinanden. Han skulle have udvist en temmelig ringe disciplin. Hvis dette er sandt, hvilket er mit indtryk, så synes jeg ikke han har udvist særlig stor loyalitet over for klubben. Men han var en spektakulær og vigtig spiller for klubben i 2-3 år. Ingen tvivl om det. Personligt en af mine daværende ynglingsspillere.
Helt enig i at han ikke havde discplinen som kræves at være på toppen i mange år, men loyal har han altid været overfor klubben. At hans personlighed er lidt fattig på disciplin både hvad angår den professionelle karriere og hans privatliv for den sags skyld (utroskab med prostituerede bl.a.) har i mine øjne ikke nødvendigvis noget med loyalitet at gøre, man kan jo sagtens være mindre autoritetstro overfor arbejdsgiveren f.eks. men stadig have nogle værdi man vil nærmest vil dø for.

Loyalitet for mig er at han altid har snakket godt om Barca og ikke skabt uro udadtil. Selvom Mourinho og andre har spillet store roller i hans liv så er det stadig Barca han taler bedst om, uden dog at svine andre til i pressen. En fair person hvis nosser bare er for store til at whine og bitche i pressen.

Netop det med at svine andre til gennem pressen og skabe konfrontationer er noget af det værste jeg ved (hvem sagde Zlatan og Mourinho). Deco er mere af den gamle skole, har han et problem med nogen går han direkte til personen har man en fornemmelse af, dyb respekt for det go respekt er jo også noget han altid har nydt i omklædningsrummet.

...men nok om Deco i Neymartråden. Personligt er jeg lidt ligeglad p.t. hvem Neymar vælger, så meget har han nu heller ikke imponeret mig.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jbninc »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... l-til-juli

Seneste rygter er ved at være så skråsikre, at de siger, at den nu er sikker. Interessant

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Jbninc skrev:http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... l-til-juli

Seneste rygter er ved at være så skråsikre, at de siger, at den nu er sikker. Interessant
DKK 461 mio. for en 19-årig gut og så med Mourinhos track record med at fembringe helt unge talenter...hmm, ok så mangel på samme. Vildt nok hvis det passer og det lægger et hvis pres på tolken på at give Neymar spilletid ellers vil investeringen komme hjem om fhv mange år.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Holder rundt regnet lige så meget vand som en båd en bund. Pirat!
#jesuisSheep

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

[youtube]cUEPkHhkW9Q[/youtube]

Hold kæft, hvor er han kølig!

Hold et ekstra øje med hans straffespark! :-)

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Ja næsten lige så kølig og god som denne spiller.

Youtube og statistikker er slet ikke brugbart til at lave en vurdering af de forskellige spillere, da alle er verdensklasse på youtube og men kan spille helt fantastisk uden at lave mål eller assist og omvent men kan spille pisse ring og score/assist. Men bliver nød til at se mange kampe men den spiller men vil lave en vurdering af ;-)
Siger heller ikke han er verdens bedste spiller ;-)

Siger bare han er kølig - i sær på straffespark. Andet siger jeg ikke ;-)

Og er selv 100% enig i, at man ikke kan dømme en spiller ud fra Youtube videoer. Som du selv siger, skal en spiller bedømmes over kampe, hvor klip fra video kun viser spilleren fra hans bedste side og er for det meste 20 sekunder fra et par kampe.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... -2014.html

Kunne være nice med en "ny Ronaldinho"! hvis det passer :razz:

Men jeg er ikke sikker på om hans personlighed passer til Barca? :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Hvis det passer, betyder det også det bliver en ny træner der kommer til at holde styr på ham...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... -2014.html

Kunne være nice med en "ny Ronaldinho"! hvis det passer :razz:

Men jeg er ikke sikker på om hans personlighed passer til Barca? :?
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jbninc

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jbninc »

Muligvis den vildeste and, jeg har hørt i lang tid. 15 millioner for Neymar? Argh, den må de længere ud på landet med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster