Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Det var da ogsaa en uheldig kamp du saa. Sanchez har vaeret turneringens bedste spiller og vaeret en konstant trussel. Havde Chile udnyttet deres chancer (mange gange paa fremragende opspil af Sanchez), saa havde han formodentlig staaet i en Copa América finale nu. Se lidt highlights med ham fra Uruguay, Peru og Mexico kampene, hvor han var MoM.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Lopezzz »

DonIniesta skrev:Havde Chile udnyttet deres chancer (mange gange paa fremragende opspil af Sanchez), saa havde han formodentlig staaet i en Copa América finale nu.
Du mener semifinale ?? :wink:

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Egentlig ikke. Chile burde slaa Paraguay (hvis de var gaaet videre), da Paraguay ligger godt til Chiles hurtige, teknisk staerke og alsidige spillestil. Paraguays tunge forsvar blev ofte udstillet i gaar af et meget daarligere kollektiv (det brasilianske), saa det er ret sandsynligt, at Chile ville skabe mere ravage paa den front. Semifinale eller ej havde Chile udnyttet deres mange chancer, saa havde sandsynligheden for en Copa América triumf bestemt vaeret hoej.

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

jaa 100% chile var virkelig uheldige, men det ændre ikke på han skuffede mig, selvom han virkelig fightede og der blev begået mange frispark på ham i starten af kampen. men er da glad for du siger jeg bare så en uheldig kamp ;)

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Nej, det er korrekt, at han ikke var ligesaa toneangivende, som i de tidligere naevnte kampe, men han havde stadig en hel del gode aktioner og lavede jo som bekendt en assist til Suazo's maal. Desuden synes jeg, at han blev snydt for et straffespark ved stillingen 1-1 efter en god aktion. Men ja, Chile og Sanchez var ikke paa toppen i gaar desvaerre.

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Fik tilsendt denne her video, som jeg endnu ikke selv har set, men der kan man doemme (for dem der ikke saa kampen), hvordan han klarede det, med de forbehold der nu engang er, naar man udelukkende tager udgangspunkt i Youtube videoer.

EDIT: Flot ikke at linke til den!



I oevrigt mener jeg, at Sanchez har potentiellet til at blive the next big thing, her taenker jeg paa Messi/Ronaldo kategorien og niveauet under. Saa god er han og kan han blive.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Mander »

Zubi siger, at Sánchez-handlen snart bliver lukket.

http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... t=Football

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Er det ikke blevet sagt de seneste 2 uger?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Mander »

Jo, dog ikke så meget af Zubi, tror jeg ikke?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Det har du måske nok ret i.

Men dejligt uanset hvad.

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Mander har vist fat i den lange ende.

Mindes heller ikke, at Zubi direkte skulle have udtalt, at handlen var taet paa, saa det er et godt tegn under alle omstaendigheder. Men ja, det har taget lidt for lang tid.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Nyhuus »

Håber bare snart på, at han bliver vores .. Så har vi i det mindste fået 1 køb og så er jeg egentlig ret tilfreds . Så dog gerne at vi fik en rutineret forsvarsspiller som giver noget bredde dér også :)

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Diabolito »

Udinese owner Gino Pozzo has just arrived at Barcelona airport and has confirmed there's a total deal on Alexis Sanchez (22). [rac1]

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Diabolito »

The parties are now looking for a date for a final meeting on Alexis Sanchez. His agent can't on Wednesday, Pozzo can't on Thursday. [rac1]

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af klogfyr »

dejligt, nu kan det sgu ikke vare lang tid før det bliver offentliggjort

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster