Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Han er ikke den utraditionelle kantspiller, som vi kender det i Barca, men derimod en meget udfordrende højremidtbanespiller, der til tider bliver rykket ind i den centrale midtbane.

Sakho, Thiago Silva og David Luiz bliver nu rygtet til klubben af forskellige klilder. Har man nu genoptaget ideen, om at hente en center back?

LaMasia!

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af LaMasia! »

David Luiz er jo sikkert at vi ikk får ham. Det samme med Thiago Silva.

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Det er bestemt ikke utænkeligt at man vælger at forstærke sig i forsvaret, nu når Rosell har udtalt at vi ikke henter Sanchez og Rossi i samme transfervindue (fornuftigt).

Hvem det bliver er lidt sværere at gætte, hvis det overhovedet kommer på tale. Efter Sanchez (hvis han bliver købt og det er der en stor chance for), så er Cesc-handlen jo den store opgave.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Uden at være helt sikker, så mener jeg, at Kiko godt kan spille en "Alves-back", blot på den modsatte side.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... -luiz.html

Jeg forstår ikke den her interesse his det er rigtig, Chelsea har jo næsten lige købt ham, så nu må må han jo være meget dyr? :?

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Ja, og Luiz kan stadig udvikle sig meget, han er fast mand i Chelsea (mener jeg, er han ikke foran Alex?) og Chelsea mangler på ingen måde penge med ham Abramovich' finanser, så der er overhovedet ingen grund til at sælge for Chelsea før det hedder 50+ mio. €.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Tvivler på der er hold i det. Men er du gal hvor er han awesome!! Så ham gerne i vores trøje!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Ja, jeg ser ham også som en spiller der kunne være super interessant i Barca. God teknik, og god indstilling.

Nej, jeg ser det heller ikke som et seriøst rygte. Ikke, at jeg ikke tror interessen er der fra Barcas side, men kan simpelthen ikke se Chelsea sælge ham for et beløb, hvor vi vil være med.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Valencia would be willing to accept an offer of around 15M-plus-Jeffren for wing player Juan Mata (23). [la sexta]
25 minutes ago

barcastuff barcastuff
Valencia player Juan Mata (23) could be the alternative option in case the transfer of Alexis Sanchez can't be finalized. [la sexta]

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Syntes slet slet ikke at Mata er god nok. Og til 15 Mill plus Jeffren, nej tak.
Mit håb er stadig at vi offensivt henter Aguero, som i mine øjne er den mest unikke af alle de offensive spillere der er bare nogenlunde tilgængelige på markedet. Tænk jer et angreb med Villa, Messi og Aguero.... Det smager altså af mål og lækre detaljer i massevis.
Desuden drømmer jeg en små våd drøm om Sakho, som vil være den perfekte konkurent til Pyuol, særligt grundet hans venstre ben, som så kan rykke Pique over i højre side (hvor han er klart bedst i det opbyggende spil).
Så kunne vi købe de 2 og sælge Milito, Bojan og Maxwell, tja så vil jeg være en ualmindelig glad mand.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Barcelona hope to get 40-45M from the sales of Thiago (15-20), Bojan (10), Jeffren (7), Maxwell (5), Soriano (3), and Milito (2). [md]
Jeg ved godt, at det altsammen er løse rygter og hearsay, men for satan da... kan Guardiola, Zubi eller Rosell ikke gå ud og sige "Thiago skal ingen vegne"?!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det ville ihvertfald være dejligt hvis de gjorde det. For den knægt skal INGEN steder!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Så var det nok sket, når nu Rosell nyder at have så meget taletid i medierne.. Han har haft rig mulighed for at dementere et evt. salg/lån.

Selvfølgelig er det rygter, men der går ikke røg af en brand uden at der er ild i den (er det ikke sådan man siger?). Noget tyder i hvert fald på, at Thiago stadig er i farezonen, når han gentagende gange, i forskellige medier, bliver nævnt som muligt salgsobjekt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Milans træner om bud efter Thiago Silva og Barcelona
Allegri: "Barcelona have shown their strength and quality and, unlike in other seasons, the best team won the CL this year." [sky italia]
En flot lille hentydning til Inter ! :)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Uden overhovedet at have sat spilleren tilsalg, er det højeste bud, klubben har modtaget for Thiago, 18 millioner euro.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 77 gæster