Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Fock Jeffren så, og smid 5 ekstra på. Det er vel ligegodt det samme.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Man kan jo sagtens høre rygter, og lade dem suse ud af det andet øre. Rygter er jo hele og halve sandheder tilsat en masse løgnhistorier. Det giver ingen menig at gå og forholde dybere til det, og slet ikke at bedømme ud fra dem.

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Hvad er helt præcis dit problem Ladislas?

Det er vel for dælen naturligt at vi på et FC BARCELONA FORUM (endda i en spillertråd) diskuterer en eventuel handel, specielt når interessen efterhånden ikke kan komme bag på selv de største ignoranter, hint den er officiel. Jeg kan ærlig talt ikke se problemet. Det er da relevant at fortælle, at handlen måske står og falder med Jeffren.

Desuden vil jeg vove at påstå, at transfermarkedet og alt hvad der vedrører det interesserer mange fans. Bare at dømme ud fra dette forum, så er en af de mest diskuterede emner netop transfermarkedet og ikke klubbens historie f.eks.

Hvis man ikke kan lide, at andre brugere formidler de seneste rygter, så er alternativet lige til...

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Synes det er helt fint at være obs på, have interesse og kunne lide at diskutere transfers. Der er bare forskellige måder at gøre det på.

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Jo, men jeg forstår ærlig talt ikke relevansen af din indledende kommentar. Hvilken måde ville du så gøre det på og hvad er der galt i den måde alle os andre gør det på? (= diskuterer handlens aspekter osv. som alle andre gør, når de diskuterer handler).

Igen, er din holdning, at man ikke skal diskutere handler overhovedet før de er officielle, så er det skam en fair nok holdning, men det er bare ikke særlig realitisk på lige præcis dette her forum. Og jeg havde da også været rygterne foruden og kunne sagtens nøjes med en debat om den pågældende spiller, når han først blev købt, men igen, det er måske ikke stedet.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Pieyanthikos »

Så er det vist ved at være oppe over..
Sanchez will fly from Santiago de Chile to Paris, and then to Barcelona, where he should arrive on Wednesday in the afternoon. [ona-rac1]
Udinese attacker Alexis Sanchez (22) has left the Chilean national team hotel and will in a few hours take a flight to Barcelona. [ona-rac1]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Superb.. Jeg tror han bliver the shit, nizzle!

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

det ser ud til vi får ham,det er fint nok men jeg personligt ville nu osse gerne have rossi. :)

LaMasia!

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af LaMasia! »

teemuss skrev:det ser ud til vi får ham,det er fint nok men jeg personligt ville nu osse gerne have rossi. :)
Jeg ville også hellere have Rossi men jeg er begyndt at kunne lide Alexis mere og mere. Måske skulle han være bag på den næste trøje ? :wink:

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Reevenge »

Off-topic:

Barca sælger på årsplan over 200 millioner trøjer.

Tror også Sanchez kunne være fedt at have på ryggen af den nye udebanetrøje (sort). Det eller Eto'o.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af klogfyr »

Reevenge skrev:Off-topic:

Barca sælger på årsplan over 200 millioner trøjer.
lyder umiddelbart meget overdrevet

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Klovfyr du underdriver. vi kunne købe abramovic med de salgstal

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Jeg er spændt på købet af alexis. Det er et typisk Barca køb at hente en spiller der lige mangler at komme til en storklub for at slå igennem på den store scene. En upcoming superstar? Til forskel fra Rossi mener jeg Sanchez har enorm udviklingspotentiale.

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

200 millioner trøjer... hmm, så burde vores klub da langt fra være i økonomisk krise :D


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster