Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LaMasia!

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af LaMasia! »

Mener også at 38 mio er for meget. Højst 30 men der kan vi godt gå længere ned i pris. 25 ville være super men 28 er også godkendt. Jeg ved godt hvor han er og ung men han score jo ikk særlig mange mål så det burde også trække lidt ned i pris.

Hvis Alexis koster så meget så meget hellere Rossi.

Mes Que Un Club

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

38 mio. euro :shock: ?

Håber jeg godt nok ikke. Så kan vi da i hvert fald for alvor vinke farvel til Fabregas, Rossi og andre store spillere, der er blevet linket til Barca. Synes højst vi skal give 25 mio. euro for ham!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Guardiola »

Totalt irrelevant for spillerens kvalitet, og ultra-gay (har intet mod homoseksuelle), så er han jo sygt ripped. Hulk light;
Billede

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

Mes Que Un Club skrev:38 mio. euro :shock: ?

Håber jeg godt nok ikke. Så kan vi da i hvert fald for alvor vinke farvel til Fabregas, Rossi og andre store spillere, der er blevet linket til Barca. Synes højst vi skal give 25 mio. euro for ham!

Og med City's, Madrid, og Inters interesse, så er det umuligt!

Han ryger for omtalte summer.. :roll:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

LaMasia! skrev:Mener også at 38 mio er for meget. Højst 30 men der kan vi godt gå længere ned i pris. 25 ville være super men 28 er også godkendt. Jeg ved godt hvor han er og ung men han score jo ikk særlig mange mål så det burde også trække lidt ned i pris.

Hvis Alexis koster så meget så meget hellere Rossi.
La Masia > Så også lige dit indlæg i Rossi-tråden - og ser du begge steder nævner at Alexis ikke scorer særlig mange mål - Udinese kører lidt samme system som vi gør, men modsat os, så spiller de meget mere "låst" i systemet, så en kantspiller er en kantspiller - og derfor synes jeg netop hans statistik er godkendt!
Di Natale ligger urørligt på toppen (og scorer desuden også rigtig rigtig mange mål), men det fastlåser tit Alexis - derudover iscenesættes han ikke mand-mand på Udinese holdet, så han ville gøre hos os, da Udinese er meget kontra-orienteret, men hos vores boldbesiddende hold, der bliver han iscenesat hele tiden..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Guardiola »

Champione skrev:
Mes Que Un Club skrev:38 mio. euro :shock: ?

Håber jeg godt nok ikke. Så kan vi da i hvert fald for alvor vinke farvel til Fabregas, Rossi og andre store spillere, der er blevet linket til Barca. Synes højst vi skal give 25 mio. euro for ham!

Og med City's, Madrid, og Inters interesse, så er det umuligt!

Han ryger for omtalte summer.. :roll:
Præcis. Det er jo udbud og efterspørgsel. Tror ikke nogen klubber er interesseret i at betale mere end højst nødvendigt.

Omvendt er der ingen der tvinger os til at købe. Så hvis vi ikke mener, han er det værd - jamen så lad være. Det må være op til Barcas ledelse at vurdere. Det er pokkers mange penge, men han er også pokkers god. Hellere mange penge for øverste hylde, end knapt så mange for hylden under. Ellers kunne vi lige så godt bare beholde Bojan.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Som jo er to år yngre...

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jønde »

ladislau skrev:Som jo er to år yngre...

Og?

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Og så kan han potentielt være lige så god om to sæsoner.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jønde »

Syntes sku det er en mærkelig måde at tænke på...
Alder har jo intet med talent at gøre... Træning, hårdt arbejde, flid, seriøsitet og en smule held (skader, tillid osv osv) er jo det der afgøre hvor god man bliver...

Har sagt det før og siger det igen, jeg fatter ikke hvorfor ungdom i sig selv er blevet en kvalitet. Jo yngre jo bedre, mums mums mums.
Prøv at se på vores eget hold, spillere som Busquets og pedro var der ingen der kendte da de var teenagere, men de da okay gode nu, ik?

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Siger ikke, at ungdom er en kvalitet i sig selv. Bare at Bojan er dømt ude for tidligt, i en forfejlet diskurs om, at hans gennembrud skal være umiddelbart forestående.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jønde »

Fair nok, men kan ikke se hvad hans alder har at gøre med hans kvaliteter. Om han er 20 eller 26 år ændre vel ikke på hvad han kan med en bold.
fair nok hvis vi snakker om spillere der ikke endnu er testet på højeste niveau, men Bojan er jo snart gennem længere tid blevet testet på højeste niveau, uden at slå igennem for alvor. Måske kommer det om nogen år, men det ændre jo ikke på hans kvaliteter lige her og nu.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Guardiola »

Er sådan set ikke uenig Ladi. Spørgsmålet er bare, om Barca er det rette sted for ham at tage sidste skridt i udviklingen. Så det meget gerne ske, men er blevet meget i tvivl på Bojans vegne. Kvaliteten "up-front" er bare så sindsygt høj hos barca, den bedste på noget hold i verden. Svært at gøre sig gældende her.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jønde »

Vil gerne lige understrege at jeg dømmer på ingen måde Bojan "ude", konstatere blot at hans alder ikke skal være et argument for at får endnu en sæson, ligesom jeg emner at alder ikke må være et argument for indkøb af spillere. Spillerens kvaliteter er og skal være det som de bedømmes på.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Det er selvfølgelig et åbent spørgsmål, men som Brombi er inde på, så køber vi ikke Alexis pga hans meritter, men pga hans åbenlyse kvaliteter, og nok også i højere grad pga hans potentiale.
Er det rette sted for at udnytte Alxis potentiale så barca? For han skal jo op med samme konkurence.

Ved godt jeg har tærsket lidt langhalm på dette i Bojan tråden også, men vi har jo uudnyttet potentiale i Bojan og Afellay, og nu skal vi betale over 30 mill bla for potentiale. Det er jo lidt paradoksalt.

Derudover synes jeg som sagt diskursen om hvornår Bojan skal slå igennem i start 11'eren er røget helt ud af proportioner.

Selvfølgelig er alder en ud af mange variabler, hvorpå man kan vurdere et evt potentiale, men det kan da nok ikke stå alene. Det kan vi hurtigt blive enige om.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster