Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Fantastisk musik i den video.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Thiago var fantastisk - især at se på stadion, da man kunne følge ham, når han ikke havde bolden. Det er utroligt hvordan han konstant opsøger hullerne og hele tiden tilbyder sig. Det er vitterligt ikke til at se at han er 20 år, for han minder nærmere om en midtbanegeneral på 32, i hans måde at opsøge boldene og fordele dem på.

Men Javi Martínez var godt nok også imponerende, og det samme var Montoya som det bliver nævnt. Jeg var lidt overrasket over, hvor stærk Montoya egentlig er i luften. Han vandt faktisk ret mange hovedstødsdueller.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Jeg synes endnu ikke, at han minder om en 32-årig midtbanegeneral, for han skal blive lidt bedre til at tage beslutninger... nogle gange vælger han forkert, når det kommer til den afgørende aflevering. Lidt mere slutprodukt fra Thiago, og så bliver han endnu mere orgasmisk, end han allerede er.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Så hele kampen og Thiago spillede fremragende. Han spiller ganske enkelt på et rigtig højt og konstant niveau. Har ikke set hans bundniveau endnu. Han får mere ansvar på u21-holdet end hos Barca, og det løser han fremragende. Xavi træffer heller ikke de rigtige beslutninger altid. Xavi er dog bedre i pasningsspillet og mere boldsikker end Thiago, men Thiago er til gengæld væsentlig mere udfordrende. Thiago har en fantastisk veludviklet spilforståelse som hans spil virkelig nyder godt af. Det han gør er så svært, men for ham er det naturligt. Han kan blive bedre defensivt og blive mere dikterende i sit spil. Med lidt afslibning fra Guardiolas side, vil jeg vove og påstå at vi har Xavis arvtager i støben. Men indtil da tror jeg at Thiago og Xavi på midtbanen ville være en frygtindgydende kombo.

DonIniesta

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af DonIniesta »

Thiago er naturligvis stadig ung og det er naturligvis nok det der hæmmer ham og ikke talentet, når det kommer til at træffe rigtige beslutninger. Men jeg synes dog, at han har haft en lidt uheldig tendens til at være alt for sløset og lave lidt for mange dårlige beslutninger i de kampe jeg har set ham. Det måtte han mere end gerne arbejde på.

Og jo, han var da god, men jeg synes heller ikke, at han var SÅ god, som enkelte fremstiller det på formummet. F.eks. synes jeg, at hans makker Herrara var bedre og Martinez var lige så god. Det sagt, så spillede han naturligvis en rigtig god kamp, men der er klart forbedringer at spore. Jeg er dog ikke så sikker på, at han pt. ville være en god gardering for Xavi og Iniesta på den KORTE bane. (skulle der stå ikke lange, :lol: )

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Jeg synes endnu ikke, at han minder om en 32-årig midtbanegeneral, for han skal blive lidt bedre til at tage beslutninger... nogle gange vælger han forkert, når det kommer til den afgørende aflevering. Lidt mere slutprodukt fra Thiago, og så bliver han endnu mere orgasmisk, end han allerede er.
Ja, naturligvis mangler det sidste lige, men jeg er overbevist om at det kommer relativt hurtigt, såfremt han får tillid og spilletid i den kommende sæson.
DonIniesta skrev:Og jo, han var da god, men jeg synes heller ikke, at han var SÅ god, som enkelte fremstiller det på formummet. F.eks. synes jeg, at hans makker Herrara var bedre og Martinez var lige så god. Det sagt, så spillede han naturligvis en rigtig god kamp, men der er klart forbedringer at spore. Jeg er dog ikke så sikker på, at han pt. ville være en god gardering for Xavi og Iniesta på den KORTE bane. (skulle der stå ikke lange, :lol: )
Jeg synes slet ikke Ander var ligeså god som Thiago i går. De spillede begge en super kamp, men jeg synes klart Thiago var mere iøjnefaldende og virkede langt mere boldsikker end Ander gjorde. Fejl synes jeg slet ikke der var til spore. Jeg kan huske en enkelt fejlafleveringer tidligt i første halvleg og det er så det - selvom der unægteligt var et par stykker mere. Men han gennemførte 113 afleveringer. Det er jo ren Xavi-stil. Martínez var muligvis den bedste på banen i går. Han var her, der og alle vegne. Men; jeg sad på stadion og holdt nøje øje med Thiago, og det var simpelthen så imponerende at se, hvordan han konstant var i bevægelse, for at finde tomrummene og tilbyde sig.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Raman93 »

Han blev i øvrigt kåret som man of the match i går.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Mazinho (father and agent Thiago): "The future of Thiago is Barça, and there's nothing else to say." [onda cero]
Mazinho: "We're calm, we have a contract and we didn't talk with anyone, that's it. We're here and we want to triumph at Barça." [ondacero]
Mazinho: "Thiago has already shown what he can the games he played this season. Compatible with Cesc? You have to ask the club about that."
Whoop whoop!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

lækkert..!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Herligt! :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Thiago er ret sexet i en langærmet.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Billede

teemuss

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af teemuss »

thiago er om ganske få år en af verdens 3 bedste spillere.han er så formidabel så elegant så man næsten mangler ord
dettte venner er xavis efterfølger,og Gud nåde trøste barca hvis de sælger ham for fabregas,så blir jeg rasende.
:twisted:

Afellay99

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Afellay99 »

rossell sagde igår, at vores unge spillere kun ville blive lånt ud eller solgt med tilbagekøbsklausul :) så det ser ik ud til at han smutter,

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Diabolito »

Endelig en positiv aktion fra Rosell...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster