Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Hellyear skrev:Det er da væsentligt billigere end de foregående 50-60 mio. de har ønsket for ham de sidste par år...
Men som vel også er den rigtige pris for en spiller af Cesc kaliber, specielt hvis man tager alderen i betragtning.

Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »

Og hvilken udvikling og erfaring han har fået i Arsenal, ja, det vil jeg give dig ret i.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nyhuus »

Synes 40m er helt på sin plads imo.
Især hvis man sammenligner med andre salg der bliver lavet pt.

Tror bare vi skal være glade for at prisen ikke er 50-60 stk for ham.
For hvis ikke Cesc var Barca-fan, så havde det nok været real der havde løbet med ham til 50-60 stk. tror jeg.

Så som Raman93 så fint siger, vil 40m, være billigt sluppet ! :)


Tror dog efterhånden det er mere realistisk: at Cesc når at få et barn, som vokser op og bliver en bedre fodboldspiller end Cesc selv, INDEN at vi når at få en aftale i hus med Cesc ! :D

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Ked af at sige det, men hvis handlen indebærer thiago er det, som jeg ser det ikke noget der vil forstærke truppen. Derimod vil det mere ligne endnu et tosse køb, lig med chygrinsky og Ibrahimovic. Om et par år er thiago langt bedre end fabregas og allerede nu er thiago bedre teknisk. Naturligt mangler overblikket en smule men allerede her kan man se at potentialet er enormt, han formår at skabe en bredde som jeg aldrig har set Fabregas skabe. Han skal blot have en smule mere erfaring på højeste niveau og så tænker jeg han bliver langt bedre end ovennævnte. Men formår man samtidig at få forhandlet en forkøbsklausul ind i handlen på en 15-20 mil vil det dog være klogt nok. Desværre fornemmer jeg en uforståelig desparations jagt fra Barcas, hvilket som jeg ser det vil være for dumt, ligeledes kva mandens skadeskvotient.

Altid Barca, men for dumt at bytte med thiago. Nu må indbøbsfejlene snart blive korrigeret en smule.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Kort sagt, jeg vil begræde den dag thiago ryger.

Off topic: ser hellere en forstærkning til defensiven og angrebstrioen, ingen holder for evigt og dem vi har er simpelthen ikke gode nok

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

mkj 77
hvorfor er jeg bare så enig med dig! :D det ville være et tåbeligt bytte,barca skal squ IKKE sølge thiago for fabregas no way

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Har lige læst et nyt rygte om at mazinho, thiagos far, slog i bordet og nægtede et salg af thiago. Istedet skulle det være montoya der røg den anden vej.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

Arsenal has rejected a "34M-plus-Bojan or Thiago" bid for midfielder Cesc Fabregas (24). They ask 45M, without other players involved.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Spar pengene, så god er han slet ikke. Mener ikke han nogensinde ville kunne udfylde Xavis rolle. Få nu købt en backup til midtforsvaret- løven holder ikke evigt og så lige noget kvalitets supplement til angrebet så der kan køres lidt rotation

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Mkj 77 skrev:Spar pengene, så god er han slet ikke. Mener ikke han nogensinde ville kunne udfylde Xavis rolle. Få nu købt en backup til midtforsvaret- løven holder ikke evigt og så lige noget kvalitets supplement til angrebet så der kan køres lidt rotation
Du mener ikke han nogensinde vil kunne udfylde Xavis rolle, men hvad bygger du det på? Cesc er vel en af de meget få, hvis ikke den eneste, lige p.t, som ville være i stand til at udfylde Xavis rolle. En ting er, at man ikke synes vi skal give så mange penge for ham, men at sige, så god er han heller ikke, han kan ikke udfylde Xavis rolle eller at Thiago er et større talent, giver ikke rigtig nogen mening. Cesc har nu i 4-5 bevist, at han hører til absolut toppen, når det handler om midtbanespillere i fodbold. Han er måske ikke på højde med Xavi endnu, men han er også trods alt "kun" 24 år. Jeg er ret sikker på, at han kan blive en endnu bedre spillere, hvis han får den rette træning og en anden træner, og Pep er perfekt i den henseende.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:
Mkj 77 skrev:Spar pengene, så god er han slet ikke. Mener ikke han nogensinde ville kunne udfylde Xavis rolle. Få nu købt en backup til midtforsvaret- løven holder ikke evigt og så lige noget kvalitets supplement til angrebet så der kan køres lidt rotation
En ting er, at man ikke synes vi skal give så mange penge for ham, men at sige, så god er han heller ikke, han kan ikke udfylde Xavis rolle eller at Thiago er et større talent, giver ikke rigtig nogen mening.
Hvad gør dig til dommer for hvem af Cecs og Thiago, der har det største talent?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Jbninc skrev:
Visca El Barca skrev:
Mkj 77 skrev:Spar pengene, så god er han slet ikke. Mener ikke han nogensinde ville kunne udfylde Xavis rolle. Få nu købt en backup til midtforsvaret- løven holder ikke evigt og så lige noget kvalitets supplement til angrebet så der kan køres lidt rotation
En ting er, at man ikke synes vi skal give så mange penge for ham, men at sige, så god er han heller ikke, han kan ikke udfylde Xavis rolle eller at Thiago er et større talent, giver ikke rigtig nogen mening.
Hvad gør dig til dommer for hvem af Cecs og Thiago, der har det største talent?
Enhver fodboldkyndig kan da se at Cesc er en gudsbenådet fodboldspiller. Han siger jo netop at det ikke giver mening i og med vi ikke kan se det.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

jeg har fundet ud af hvorfor de ikke vinder så meget i arsenal.
Billede

LaMasia!

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af LaMasia! »

Brombi skrev:jeg har fundet ud af hvorfor de ikke vinder så meget i arsenal.
Billede
Hehe, fedt indlæg Brombi.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Lad dem nu... de skal jo også have lov at spille finaler ind imellem...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster