Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Der er langt fra sympati til "nr. 2 klub i verden".

BarçaDK

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af BarçaDK »

Der vil jeg give rummenigge ret. Jeg holder selv 100% med Barcelona, men alligevel bliver jeg glad både hvis AC Milan vinder og hvis Juventus vinder, omvendt kan jeg hverken lide Man U eller Chelsea selvom de også er rivaler - dog et lidt nyere makkerpar end Man U og Liverpool ;)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

jeg elsker fiorentina.. synes bare folk skulle vide det..

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Diabolito »

Bojan !

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Han skal IKKE sælges!

[youtube]insjBL3gRxs[/youtube]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Klasse mål! :)

Hellyear

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hellyear »

FCBarcelonaChr skrev:Klasse mål! :)
*Klasse spiller

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Hellyear skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Klasse mål! :)
*Klasse spiller
Lige præcis!

DonIniesta

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af DonIniesta »

Er jeg den eneste, som vitterligt ikke bryder mig om Bojan og den popularitet han af en eller anden grund har i klubben og blandt fans? I mine øjne er han tæt på at være elendig, hvert fald i denne sæson. Og jeg kan vitterligt ikke se, hvad han kan tilbyde truppen pt eller på sigt, andet end at være bænkevarmer.

Kunne man få 10-20 mio euro for ham, så er det bare at få skudt ham af.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

DonIniesta skrev:Er jeg den eneste, som vitterligt ikke bryder mig om Bojan og den popularitet han af en eller anden grund har i klubben og blandt fans? I mine øjne er han tæt på at være elendig, hvert fald i denne sæson. Og jeg kan vitterligt ikke se, hvad han kan tilbyde truppen pt eller på sigt, andet end at være bænkevarmer.

Kunne man få 10-20 mio euro for ham, så er det bare at få skudt ham af.
Jeg kan ikke se hvad der er i vejen med at Bojan er populær på Camp Nou? Det udspringer sig vel hovedsageligt af at enhver ved hvor stort et talent Bojan altid har været betragtet som, og dermed giver det da absolut kun mening at forsøge at bakke ham op og få ham igang. Denne sæson har været rigtig skidt for Bojan, men han har tidligere vist at har det i sig. Dels i hans første sæson som førsteholdsspiller, hvor han måske ikke viste så meget på egen hånd, men til gengæld viste at han har det påkrævede instinkt, dels i sidste sæson, hvor han virkelig trådte i karakter da Zlatan blev smidt af holdet. Jeg er enig i at han pt. ikke kan tilføre truppen noget specielt, men at han ikke skulle kunne det på sigt kan jeg absolut ikke nikke genkendende til. Han er 20 år for Guds skyld. Det er jo ingen alder!

Problemet er selvsagt at der ingen fremgang har været at spore i løbet af de sidste sæsoner, og derfor ser jeg et lejemål som det optimale, såfremt klubben han udlejes til er en klub hvor han vil blive givet en rolle at spille. Han skal ikke lejes ud til en klub hvor han bliver bænket fra dag 1, men derimod til en klub hvor man tror på ham og hvor han får spilletid på et regelmæssigt og vedvarende plan.

Bojan er stadig ung, meget endda, og ved at træffe de rigtige valg, fra både Bojan og klubbens side, kan han stadig blive en stor, stor fodboldspiller. Hvad de rigtige valg så indebærer er jo ikke til at vide - det bliver straks lettere at gøre sig klog på, når Bojan en dag er gammel og man skal se tilbage på hans karriere.

Hellyear

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hellyear »

Mener jeg har hørt, at i forbindelse med den snak om Rossi og Nilmar's klubskifte-snak, at Bojan kunne komme på tale som leje-svend over en sæson.

DonIniesta

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af DonIniesta »

Jeg kender skam godt til forhistorien (mest scorende nogensinde på ungdomsholdene, yngste debutant og målscorer, catalaner (halv, men han bliver jo anset som catalaner) osv - det der skaber legender osv..)

At han derudover ligner mors dreng og ikke kunne gøre en flue fortræd (sådan kunne det godt se ud), gør ham ikke mindre populær kunne jeg forestille mig hos hr. og fru. jensen i Catalonien.

Jo, men sandheden er jo, at hans bedste sæson var 2007-2008. Da han var 17-18 år gammel. I dag er han 21 og han har næsten ikke rykket sig i en positiv retning. Hvert fald ikke noget der kan retfærdiggøre den hype og beskyttelse han ofte får af fans.

Jeg havde da også store forventninger til ham, da han slog Zlatan af pinden og lignede en, der for alvor kunne spille en rolle i de kommende sæsoner. Det endte dog meget hurtigt må jeg sige. Hans nuværende sæson har været under al kritik i mine øjne, lidt spilletid eller ej (og så lidt har det vist heller ikke været).

Han fortjener da også, at jeg og andre fans er positivt stillede overfor hans muligheder for fremtiden, men jeg må altså indrømme, at jeg har svært ved at se en fremtid for ham i Barcelona, hvis han ikke vil være andet end en bænkevarmer.

Jeg bryder mig heller ikke om, at han ikke er villig til at prøve et nyt eventyr i udlandet (læs andre lande end Spanien). Det tror jeg ville kunne gavne hans karakter og ikke mindst spil på banen.

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Det er da grænsende til det umulige at holde et stabilt højt niveau, når du kun får 10-12 minutter hist og her.
Og fatter ikke hvorfor han ikke har spillet mere? Villa var gået helt i stå i en periode, og det samme gjorde sig gældende for Pedro.

Hellyear

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hellyear »

Men var det ikke dér hvor Guardiola mente, at det var smartere at smide Iniesta ud på kanten, samt Affelay på den anden, og så putte Thiago eller Keita på den centrale midtbane?

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Jo nemlig, mener bare ikke at han har fået chancer nok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster