Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Synes ikke vi skal hente Sanchez.. Har ikke set ham så meget spille, men han har spillet én god sæson, og nu vil vi hente ham for 30 mio.. lidt inspireret af Man shitty lyder det lidt som. vi skal ihvertfald ikke både hente rossi og sanchez, uden både bojan og jeffren bliver solgt med blik på at få penge for dem, og ikke blot sælge dem billigt med en tilbagekøbsklausul, hvilket jeg synes er dumt hvis vi ikke gør, da bojan lige pludselig kan finde det niveau vi alle håber han har, og dermed ligner det endnu en cesc fejl..

en ny venstreback istedet for maxwell - såsom jose angel, han er både billig og ung, og derfor har han nok ikke noget imod ikke at få så meget spilletid.

en ny midterforsvar som kan spille som puyol, altså vikariere på højre back pladsen en gang i mellem - botia, han er ung, billig, catalaner.

Rossi - vi mangler en klasse angriber.. rossi kan i følge mig slå pedro af, hvis han spiller på samme måde som i år - som nok er usandsynligt, eftersom han skal ha spillet helt ind under huden først. Uanset hvad, vil dette dog øge presset på især Villa og Pedro, og dermed niveauet til træning og forhåbentlig også i kampene.

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Først og fremmest vil jeg lige påpege, at Manchester City's taktik med at bruge mange penge, slet ikke er så dumt, hvis de vil hurtigt frem. Før de fik alle de penge, fik de højest en sjette plads. I år har de vist, at penge udgør en stor del af sporten, fordi man har brug for, at kunne forstærke sit hold på alle positioner for at kunne præstere på allerhøjeste niveau. De har vundet en titel for første gang i 35 år, mener jeg det var, samt taget en tredje plads fra Arsenal. At de så køber så mange spillere, med så forskellige personligheder og krav er deres egen sag.
klink skrev:Synes ikke vi skal hente Sanchez.. Har ikke set ham så meget spille, men han har spillet én god sæson, og nu vil vi hente ham for 30 mio.. lidt inspireret af Man shitty lyder det lidt som... etc

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Det passer jo ganske enkelt ikke, at Sanchez kun har haft en enkelt god sæson, han har skam nu spillet godt i et par år, bare ikke så godt som i år.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Statement Udinese president Soldati: "Statements attributed to me have no foundation. There's no deal with Barcelona on Alexis Sanchez."
Så blev den vist skudt til jorden...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:
Statement Udinese president Soldati: "Statements attributed to me have no foundation. There's no deal with Barcelona on Alexis Sanchez."
Så blev den vist skudt til jorden...
dagens bedste nyhed

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Please let it be true

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Santos attacker Neymar (19) wants to join Barcelona, but Guardiola prefers other players, both for sporting and non-sporting reasons. [md]
muhahha yeah ! skide diver

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

well hvis han ikke ville have divere på holdet, ville han jo sælge Bussi og Alves, så tvivler på at det er det. Desuden kan man jo sagtens "lære" at lade være med at dive.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Sanchez agent var i går i Madrid for at tilbyde Real at deltage i kapløbet om Sanchez.

Suk, det ser ud til, at det trækker i langdrag.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Mourinho's agent is spying on Zubizarreta and Guardiola to know about the transfer targets and try to make the deals more expensive. [db]
Angående Sanchez...lyder til Udinese ikke slipper ham let/billigt, og at de presser prisen ved at kontakte RM bl.a. Er det ikke billigere og bedre at gå efter Rossi? Eller er han ude af billedet?

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Jeg vil foretrække Rossi, han vil også meget gerne selv, han vil ofre sig mere for klubben, tror jeg.

Men mest bare fordi jeg synes, han virker bedre til Barças spillestil!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Der er noget der ikke giver mening her.. Synes jeg læste tidligere på ugen at vi havde omkring 90m € at købe for?

Det hænger slet ikke sammen med en artikel på Goal.com :
http://www.goal.com/en-gb/news/3277/la- ... -arsenals-

Hvis den er sand .. Så får vi sku ikke mange spillere i år :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Jamen det giver måske meget god mening hvorfor vi vil sælge spillere som Bojan, Thiago, Maxwell, blandt andre...der skal nogle spillere den anden vej - også af dem man måske helst ville holde på, netop for at få de store navne til klubben; ergo vi har ikke penge til at købe dem uden at smide "gode spillere" i handlerne.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Det vil jeg give dig helt ret i !

Men hvis vi fx. får 20m € for bojan, som der har været snakket om, så er vi allerede godt på vej dér.

Milan skal også betale ved kasse 1 i år. Den handel giver os 24m € ekstra . Så hvis salget af Bojan bliver en realitet ..
Så har vi lige pludselig 89m € at købe for + vi lige har fået 4,5m € for caceres mener jeg det er = 93,5 m € :)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

vi sælger hele vores hold til city for 5 milliarder til city, siger til spillerne, at de skal indgå en kontrakt, hvor der er en doping klausul, som ophæver kontrakten, hvis de bliver taget for doping. De får et halvt års karantæne, og vi signer dem på en fri transfer i Januar. Jeg burde være præsident.

angåede budget så har vi 45 mio. euro plus 3 for Caceres ( De sidste 1,5 mio er betinget af at sevilla kvalificerer sig til cl 3 år i træk), så får vi også 8 hvert år i 3 år for Zlatan, så i skrivende stund har vi 56 mio at købe ind for.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster