Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

ja synes også vi skal vente.. jo flere minutter thiago får, jo mere falder cesc's værdi for os.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nyhuus »

Brombi skrev:ja synes også vi skal vente.. jo flere minutter thiago får, jo mere falder cesc's værdi for os.
Personligt tror jeg ikke på at han kommer i år . Synes også det er mange penge vi skal give for ham .. Men ja tror egentlig jeg er lidt 50/50 på det punkt.

Kan se fordele og ulemper i begge situationer.

Hvis vi både køber Sanchez og Rossi, så bliver ibi's job formentlig på midtbanen .. I så fald vil det være en ulempe at hente Cesc da både ibi og thiago vil få mindre spilletid.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

Hvis vi køber Cecs, skal Keita så ikke sælges? For ellers for Thiago jo næsten ikke noget spilletid..

Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »

Drake skrev:Hvis vi køber Cecs, skal Keita så ikke sælges? For ellers for Thiago jo næsten ikke noget spilletid..
Taget i betragtning af, at han er den spiller der har spillet flest kampe, og uhindret har kunnet gå ind og gøre det "udmærket", samt hverken brokket sig over at stå i vente position som udskifter eller stjernen, synes jeg ikke vi bør sægle Keita... Fantastisk personlighed både på og udenfor banen!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

Club officials will today meet with Darren Dein, the agent of Cesc, who will inform Barcelona about Arsenal's official position. [sport]
Arsenal start talks at 50M, Barcelona at 30, deal could be found around 40. Jeffren, Bojan, Thiago and Dos Santos will be discussed.
Blive virkelig skuffet over ledelsen og Pep, hvis de så brændende vil have Cesc, at de er villige til at smide Thiago i handlen!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

De skal simpelthen bare holde snitterne fra Thiago. Det ville være et selvmål af dimensioner. Dog også så stort et selvmål at jeg ikke har fantasi til at forestille mig skræk-scenariet for alvor.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nyhuus »

JonasV skrev:De skal simpelthen bare holde snitterne fra Thiago. Det ville være et selvmål af dimensioner. Dog også så stort et selvmål at jeg ikke har fantasi til at forestille mig skræk-scenariet for alvor.
Og dog ! Cesc er da blevet en ganske udemærket spiller (underdriver her) af at være i Arsenal?
- Den eneste fejl vi lavede var ikke at tilføje en tilbagekøbsklausul.

Ved godt at vi ikke kunne dette, da vi ingen kontrakt havde med ham - Så vidt jeg ved - Men den situation er jo anderledes med Thiago .. Heldigvis :)

Nu er jeg bestemt heller ikke tilhænger af at Thiago skal udlejes eller sælges . Men vælger man at gøre dette så laver man ikke den brøler en gang til . Der skal bare en tilbagekøbsklausul på til 15-20m €

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

JonasV skrev:De skal simpelthen bare holde snitterne fra Thiago. Det ville være et selvmål af dimensioner. Dog også så stort et selvmål at jeg ikke har fantasi til at forestille mig skræk-scenariet for alvor.
good1

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:De skal simpelthen bare holde snitterne fra........

Billede

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg er rimelig sikker på, at Wenger rent faktisk bruger mælkesnitter til at lokke "spillere" til sig.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@JonasV et Brombi

Hvad sker der for jeres avatars? Kører der lige nu en tegneserie trend herinde.. flere andre har også tyet til sådanne avatars. Jeg kan kun sige een ting: Lær af Bager!

OT:
Hvis Pep sælger Thiago i bytte for Cesc så tangerer det virkelig dumhed. Pep har lige rykket Thiago op til A holdet fra kommende sæson, og han er spået til en af de helt store talenter. Vi har jo selv set ham spille!

Man smider ikke sådant et talent for at få Cesc... så vil jeg faktisk hellere undvære den fortabte søn, eller gøre det klart for Arsenal og Cesc at han Cesc kun må koste et max beløb som ikke vil inkludere Thiago.

Smid Jeffren eller Bojan den vej i stedet for Thiago i bytte for Cesc, det er ok.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

Darren Dein, the agent of Arsenal player Cesc Fabregas (24), has informed Barcelona that Arsenal ask 40M for the player. [sport]
Alt for mange penge! Så ryger Thiago den anden vej er jeg frygtelig bange for. Drama.
Barcelona would make a first offer of 30M for Cesc. Arsenal coach Wenger is interested in Barcelona B players Thiago and Montoya. [sport]

klink

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af klink »

det ender med vi signer ham på fri, når hans kontrakt udløber. Arsenal er nogle idioter, er så træt af den klub.. De har en spiller der brændende vil væk og vinde titler, ærgeligt de ikke er så fornuftige at lade ham gå for mindre end ønskebeløbet. Når de ikke sætter idiot priser, tuder de iøvrigt over alting.

Om nogle år, er Thiago alligevel bedre..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Man kan ikke bebrejde Arsenal for at kræve 40 millioner euro. Det er i mine øjne billigt sluppet.

Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »

Det er da væsentligt billigere end de foregående 50-60 mio. de har ønsket for ham de sidste par år...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster