Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Definér lige begrebet "Hard hitter".

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jønde »

Jbninc skrev:Definér lige begrebet "Hard hitter".


Tim Cahill.


En spiller der har de samme kompetencer som Cahill, en som er alt for voldsom til mig smag, en spiller som jagter alt med alt hvad han har, en spiller som modstanderne slå sig på blot ved at se på ham, en spiller som er hammer farlig i feltet, både på tilfældige nedfaldsbolde og i luftrummet. En spiller som tiltvinger sig opmærksonhed og respekt fra modstanderne, gennem fysik og først og fremmest fanden i voldskhed.... Altså Tim Cahill.

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... bliv-bedre

Han har fat i noget, men jeg mener bare at keita skal sælges hvis Cecs kommer, for ellers for Thiago ikke så meget spilletid..

Hotnuk

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hotnuk »

barcastuf skrev:During a meeting a few days ago, Arsenal coach Wenger has promised midfielder Cesc Fabregas he can join Barcelona this summer. [cat radio]
barcastuff skrev:At the end of this week, Barcelona representatives will meet with David Dein, the agent of Cesc Fabregas (24). [catalunya radio]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fabregas skal være velkommen, så længe Thiago bliver i Barça og får massere af spilletid.

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Thiago eller ej, Cesc skal være mere end velkommen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

DonIniesta skrev:Thiago eller ej, Cesc skal være mere end velkommen.
lol.. simply lol.. Hvis jeg skal forstå din besked ret, så mener du at salg af thiago er fint, i tilfælde af en ankomst af cesc.

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

om 4 år er thiago bedre end fabregas er i dag,derfor ville jeg hellere satste på ham,jeg er ikke imponeret af hvad jeg har set med fabregas i arsenal,derfor synes jeg ikke vi skal købe ham.

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Lol hvad?

Det står sort på hvidt det jeg skriver. Jeg vil byde Cesc velkommen Thiago eller ej. Det betyder, som du formodentlig selv er klar over, at jeg vil byde ham velkommen uanset om han bliver eller ej.

Jeg kan ikke se det sjove i det. Fabregas er i mine øjne verdens bedste midtbanespiller, hvis man ser bort fra Iniesta og Xavi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

jamen ville du så sælge messi i 2006 selvom han ikke var verdens bedste?

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Hvem siger at jeg vil sælge Thiago? Og hvem siger at han overhovedet kommer i nærheden af Messis niveau? Fald nu lidt ned, når det kommer til Thiago. Han er god ja, men han skal da ikke blokere for en af verdens bedste midtbanespillere, som er catalaner, cule og vil til klubben og er det største ønske for Pep, når det kommer til indkøb.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Der er vi nogen som mener at Cesc ikke skal tilbage for enhver pris. Synes det er grotesk at vi skal købe en spiller som en gang var vores for over 350 mio kr. En spiller vi sagtens kunne have haft "gratis". Hvis Cesc virkelig ønsker det så vitterligt meget må han hjælpe med at tage kampen i Arsenal lejren.

Mht Thiago, hvis han forsætter den udvikling han har gang i, vil han med sikkerhed indgå i top3 af midtbanespillere i verden. Han dominerer den midtbane uanset modstander, senest mod rusland (u21)
Thiagos mulighed for mere spilletid skal ikk spoleres fordi Cesc pludselig fortryder at han skiftede til England.

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Fair nok. Jeg mener bare, at Cesc og Thiago sagtens ville kunne fungere sammen mange år frem. Og generelt så er jeg enig med Pep i, at Cesc er en vigtig spiller at få fat i.

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

DonIniesta din mening har du bestemt lov at have, :D
lige nu kan jeg bare ikke se hvad vi skal med fabregas,han kan IKKE sætte iniesta og xavi af glem det!
spørgsmålet er om han har lyst til at komme til barca og sidde på bænken i de store kampe,det tvivler jeg på
lad os vente et par år med ham til xavi begynder at takke af.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nyhuus »

teemuss skrev:DonIniesta din mening har du bestemt lov at have, :D
lige nu kan jeg bare ikke se hvad vi skal med fabregas,han kan IKKE sætte iniesta og xavi af glem det!
spørgsmålet er om han har lyst til at komme til barca og sidde på bænken i de store kampe,det tvivler jeg på
lad os vente et par år med ham til xavi begynder at takke af.
Et par år? Hvor længe tror du Xavi holder det niveau han har nu? 5 år?

Tricket er jo netop at få lavet en flydende overgang. Hvis Cesc først kommer til når Xavi er ved at kradse af, så går det helt 100% sikkert ud over vores spil. Cesc er udemærket godt klart over, at han ikke bare vader ind og snupper en plads i vores start 11'er.

Xavi har selv udtalt at han ikke har noget imod at sidde over engang imellem i de næste sæsoner.
Bliver vi ved med at overbelaste Xavi på den måde vi gør nu .. Så har vi ikke nogen stabil midtbane om 1 år tror jeg .. Så begynder han at få skader hist og her (er mit gæt uden at vide noget om, hvordan det står til med bl.a. den hæl dér) .

Cesc kan måske godt vente en sæson mere .. Men har intet imod at han kommer nu :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster