Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Fedtmule skrev:Men skal man så bænke Thiago Silva??

Ved godt at han nok skal få en del kampe, men er det udgangspunktet?
Pique er måske verdens bedste CB og Puyol kan vi simpelthen ikke smide af holdet endnu.


- OG det er ikke fordi jeg er modstander af handlen. Jeg synes bare at der er et problem :)
Altså Puyol er jo lige blevet opereret, og han kommer først tilbage i starten af september. Han har vel været ude med skader i et halvt år nu, og han har vel spillet uafbrudt de seneste 6-7 sæsoner samt VM og EM, hvor hans hold altid når langt. Jeg tror man skal passe lidt på den gamle mand. ;)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Barcelona has personal 5-year deals with Cesc (24), Rossi (24) and Alexis Sanchez (22), and will now start negotiating with their clubs [md]

Blaugrana97

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana97 »

barcastuff skrev:Q: "Which transfer do you prefer for Barça: Cesc, Rossi or Alexis Sanchez?" Rossi 36% - Cesc 36% - Alexis Sanchez 28% #fcblive [sport]
Hvad synes i? :)

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Jeg er ikke meget for Sanchez handlen længere, jeg har ikke set mere end to kampe med ham, men jeg synes, jeg har læst mig til en del argumenter imod ham komme til Barca.

Det er næsten altid på midtbanen at Barca vinder kampene, og derfor vil det være godt med Cesc. Xavi ligner en der godt kunne trænge til ikke at spille hver kamp, og Cesc er IMO den eneste spiller, der kan tage nogenlunde godt over for Xavi eller Iniesta.

Rossi ser ud til at kunne passe ind i angrebet og falde forholdsvis hurtigt til. Der er ofte lidt knas med angrebet sidst på sæsonen og det hele hviler på Messis små skuldre, så det vil heller ikke være en dum handel.

60-70 mio. € eller hvad det nu vil komme til at koste er meget for to spillere, der som udgangspunkt skal sidde på bænken, og begge handler kan undværes, men de vil unægteligt kunne hæve Barcas niveau i det lange løb.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

BarçaDK skrev:Damn... Kan det så være han er 3. målmand for A-landsholdet og jeg har blandet det sammen :P?

Btw... 4 mio. € er for meget!
Nej, han er 3. målmand for Lanus. Han har ikke været omkring A-landsholdet endnu.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Twitter:
Barcelona has personal 5-year deals with Cesc (24), Rossi (24) and Alexis Sanchez (22), and will now start negotiating with their clubs [md]
Det forstår jeg ikke helt, skal vi virkelig bruge 3 nye offensiv spillere eller bliver den tredje sorteret fra alt efter hvordan Cesc handlen går??

Man kan se på det på denne måde. Til 5 offensive pladser kan man sige vi har følgende 10 spiller p.t.:
Iniesta, Xavi, Keita, Thiago, Villa, Messi, Pedro, Affelay, Jeffren og Bojan

Jeg går stærkt ud fra at Pep ikke stiler imod at have elleve eller flere spillere til disse pladser, to til hver plads må være ideelt.

Cesc kan jeg godt se ideen med. Rossi ligeså.

Cesc fordi han, Xavi, Iniesta og Thiago kan blive verdenshitoriens smukkeste rotationskarrusel.

Rossi fordi vi har brug for kvalitetsbredde i angrebet, det så vi i denne sæson da nærmest kun Messi bombede i foråret da det virkelig blev intenst og presset. Så mangler vi giftige angriber i La Masia og på at Bojan kommer igang for alvor.

Hvis Sanchez også kommer vil han bare være ekstra krydderi medmindre det er på bekostning af Rossi.

Min konklusion må være at hvis der kommer to nye spillere (Cesc og Rosi/Sanchez), så skal især Jeffran, Bojan, Affelay og Thiago kæmpe som besat for at få en plads på førsteholdet. Kommer der 3 nye, ja så bliver konkurrencen nærmest umenneskelig, hvorfor jeg ikke tror at der kommer tre nye til de fem omtalte pladser medmindre vi sælger to.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

AS skriver, at Barca er meget tæt på at hente Sanchez for 27 millioner euro plus Jeffren eller Thiago, hvor vi så får inkluderet en tilbagekøbsklausul på det, som de har været værd i handlen. De skriver i øvrigt også, at det har været handlet intensivt de sidste par dage.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jan Molby (ex-Liverpool): "He wouldn't be their best footballer but I think Dirk Kuyt would play in Barcelona's team.
LOL

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nidzo7 »

Haha, det kan man kun lolle af.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:
Jan Molby (ex-Liverpool): "He wouldn't be their best footballer but I think Dirk Kuyt would play in Barcelona's team.
LOL
Mølby kan tage Kunt i hånden og hoppe i havnen. Føj.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Haha gutter og godt tænkt mht Kunt i stedet for Kuyt lol! :wink:

Jeg ved mange herinde hader Kuyt, men jeg har sgu en fidus til især Kuyt og Suarez til næste sæson, de bliver enorme! ..men at sige Kuyt ku spille for os, ahhhh, det er altså lige at stramme den. Ja på workrate og vindermentalitet er Kuyt en stjerne men i pasningsspillet ville han da suge maks som jeg ser det.

Hmm, men manden har dog et godt blik for spillet...shit, er ikke helt så afvisende alligevel.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Kuyt er ikke i stand til at spille for barca, men det er lidt for lavt at kalde ham kunt imo. Han er fantastisk fighter og han stopper bogstavelig talt aldrig med at løbe. !!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

sygt at ingen af vores spillere gider at forlade selvom de bliver reserver! :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:Kuyt er ikke i stand til at spille for barca, men det er lidt for lavt at kalde ham kunt imo. Han er fantastisk fighter og han stopper bogstavelig talt aldrig med at løbe. !!
Helt enig, Kunt var nu mere sjovt på en barnlig måde end at det passede på ham. Han har nemlig et enormt fighterhjerte og vinder også kampe for sit hold.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Forfærdelig spiller, der netop ikke kan andet end at løbe. Jeg undres gang på gang over, hvordan han formår at skovle bolden i mål, når han er så evneløs.

Men skal nok lade være med at overtage tråden her fuldstændigt..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster