Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Hotnuk »

barcastuff skrev:The dance style performed by Alves and Adriano after Alves' goal against Shaktar is called Arrocha and is popular in parts of Brazil


[youtube]04bgja2rf-k[/youtube]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]MYMbDXzvSAo[/youtube]

;)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Kan jeg være den eneste, som har set dette klip af Alves - Pepe situationen fra i går?
[youtube]G2oRXFRl6QE[/youtube]
EDIT: Lagde mærke til, at videoen også var under kamp tråden, men nu er den også her :)
Senest rettet af Heartbreaker tors apr 28, 2011 1:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Aziz-Alzeheri

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Han rammer ham på ingen måde. Gult kort til Alves. Men det, der undrer mig, er at Pepe ikke brokker sig, når han kan mærke, at der ingen kontakt er.

Afellay99

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Afellay99 »

der skal jo ikke gult kort til alves for skuespil ? ja han spiller på den, men skal han lade sit ben blive og risikere en skade ? Gult kort til pepe, havde været rigtigt. Der er alid gult kort for at komme med knupperne først, lige meget om du rammer bolden først, eller spilleren, eller slet ik nogen.

Aziz-Alzeheri

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Afellay99 skrev:der skal jo ikke gult kort til alves for skuespil ? ja han spiller på den, men skal han lade sit ben blive og risikere en skade ? Gult kort til pepe, havde været rigtigt. Der er alid gult kort for at komme med knupperne først, lige meget om du rammer bolden først, eller spilleren, eller slet ik nogen.
Ja, han kan fjerne sit ben. Men at blive liggende og skrige er jo direkte skuespil. Jeg nævner intet om Pepe. Kender ikke reglerne, derfor ved jeg ikke hvad han fortjener. Men det, der er klart, er at Dani spiller på den.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Så vidt jeg kan se, så rammer Pepe bolden, og derved kan han mærke modstand i sparket. Hvis en dommer havde set, at Pepe ikke ramte Alves, så var han en maskine. Hovedløs tackling af Pepe efter min mening.

Afellay99

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Afellay99 »

ja han spiller på den, han spiller i spanien og er brasillianer :) Men det ville da se lidt dumt ud, hvis han gav et gult kort til pepe for at komme med knupperne forrest, også bagefter et gult kort til alves, for at spille på den

Aziz-Alzeheri

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Heartbreaker skrev:Så vidt jeg kan se, så rammer Pepe bolden, og derved kan han mærke modstand i sparket. Hvis en dommer havde set, at Pepe ikke ramte Alves, så var han en maskine. Hovedløs tackling af Pepe efter min mening.
Pepe rammer bolden og Alves mærker modstanden, men det er ved foden. Læg mærke til at Alves tager sig på benet, derfor er det uden tvivl skuespil.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Hvordan kan vi bedømme hvor smerten er... et slag spreder sig. Han overspiller men slet ikke til gult i min optik. Skuespil til gult er imo når dommeren ikke fløjter for frispark men spilleren smider sig og kræver det. Hvorfor skal man have gult for at ligge og vride sig, selvom det ikke skulle gør så ondt... det kan dommeren ikke vurdere, så skal alle der bliver siddende eller liggende efter et frispark have gult, eller?

Aziz-Alzeheri

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

emo skrev:Hvordan kan vi bedømme hvor smerten er... et slag spreder sig. Han overspiller men slet ikke til gult i min optik. Skuespil til gult er imo når dommeren ikke fløjter for frispark men spilleren smider sig og kræver det. Hvorfor skal man have gult for at ligge og vride sig, selvom det ikke skulle gør så ondt... det kan dommeren ikke vurdere, så skal alle der bliver siddende eller liggende efter et frispark have gult, eller?
Smerten spreder sig? Taler du om pest eller boldkontakt? Den kontakt, der er imellem dem via bolden, er minimal og ivørigt lovlig, derfor er der ingen grund til at spilde tiden og gøre tingene voldsomme, hvilket i min optik giver gult.

Det er ikke kun denne gang. Alves gør altid tingene voldsomme og brokker sig konstant. Er virkelig træt af ham!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Du mener ikke at der kan være smerte ved at Alves sparker til bolden mens Pepe stempler bolden? Der er stadig et slag og en kræft ydermere er Pepe i luften og kommer ind med fuldkræft mens Alves via sit spark også er på vej op i luften og i ubalance. Ifølge mig er der ingen tvivl om at det gør ond, og at det også kan føles på skinnebenet, jeg forsvar ham ikke, han overdrev, men jeg forsvar at han ikke skulle have haft gult...

Gult for hvad?

Fontástic

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Fontástic »

Hvad blev der dømt, direkte- eller indirekte frispark? Det er jo umenneskeligt for dommeren, at se om Pepe rammer Alves eller ej. Selv i studiet i det klip Heartbreaker linker til, er der stor uenig. Ja, selv efter 10 replays.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Eftersom der er kontakt, så dømmes der frispark.

Fontástic

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Fontástic »

Heartbreaker skrev:Eftersom der er kontakt, så dømmes der frispark.
Det er jeg godt klar over, men er det direkte eller indirekte?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster