Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Afellay99 »

det var ik så meget dig, det var bare bager der tog det rimelig seriøst :) men blev skam ik sur ;)

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Nidzo7 »

[youtube]WHPziWSx700[/youtube]

Auch, Marcelo!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1165 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Synes det ville være forkert af Afellay at søge væk fra Barcelona efter denne sæson. Det tager tid at vænne sig til Barça's spillestil og jeg mener at han har kvaliteterne til at slå igennem i Barcelona. Jeg tror han får langt mere spilletid i næste sæson, når han er ved at have vænnet sig til Barça's spillestil. :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor har du læst, at han søger væk?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af zqa »

Læs lige hvad der står én gang til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Brombi »

[youtube]5LZ3cWlWpaw[/youtube]

Det er jo vildt det der, han er ligeså hurtig som en ung henry ?!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af mathi »

Ikke alene er han hurtig, han har evnen til at sætte sin direkte modspiller, hvilket jeg synes vi har savnet.. Villa fandt noget af det frem i sidste kamp mod RMA, men Pedro har ikke en gang i en af de 3 første Clasicos væres i stand til at sætte sin direkte modspiller.. Ibi kommer ind, gør det én gang, og 1-0.. :-)

LyngbyBlaugrana

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

Synes faktisk Ibi fortjener en startplads på højrekanten, som han har spillet på det seneste. Pedro skal ud og finde hans niveau fra starten af sæsonen, for lige nu er det sgu ikke særligt prangende.

teemuss

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af teemuss »

LyngbyBlaugrana
jeg er enig med dig tror osse pep skulle prøve affeley inde fra start tirsdag i stedet for pedro.
men pedro skal nok komme igen,uden tvivl. :D

Mes Que Un Club

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det kunne være spændende med Affelay inde mod Madrid på tirsdag. Som i alle siger, så er han virkelig hurtig og kan nemt sætte sin modstander af, bare med sin acceleration og fart. Tror han kan blive rigtig rigtig god, men han mangler stadig meget.

BarçaDK

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af BarçaDK »

Det han mangler mest er det der foregår oppe i hovedet og så lidt afleveringspræcision, synes jeg. Han har et fint skud og super fart og acceleration.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Afellay har sine styrker og svagheder. Han er fremragende hvis han får lov at komme op i fart. Han mangler dog lidt overblik, lidt kølighed i sit spil, og så kunne han godt blive bedre i småspillet og præcis i sine afleveringer. Hvis han til gengæld forbedrer det, så er der ingen grænser for ham. Men han er hurtig og så arbejder han hele tiden. Indstillingen er rigtig og det er vigtigt.

BarçaDK

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af BarçaDK »

Bager skrev:Afellay har sine styrker og svagheder. Han er fremragende hvis han får lov at komme op i fart. Han mangler dog lidt overblik, lidt kølighed i sit spil, og så kunne han godt blive bedre i småspillet og præcis i sine afleveringer. Hvis han til gengæld forbedrer det, så er der ingen grænser for ham. Men han er hurtig og så arbejder han hele tiden. Indstillingen er rigtig og det er vigtigt.
Ca. en gentagelse af indlægget lige oven over :P?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Ca. en gentagelse af indlægget lige oven over :P?
Jo, jo, men nu har du jo ikke patent på at skrive hvad Afellay mangler? Enten har Bager ikke læst dit indlæg, eller også er han enig, men har mere at tilføje.

Jeg er i øvrigt enig med dig, såvel som Bager. Han er absolut blevet bedre til bare at slå den lette aflevering, men han må gerne blive endnu bedre. Jeg synes dog at han skal holde fast i sin udfordrende og målsøgende spillestil. En af grundene til at han er blevet hentet, er at han har nogle anderledes spilkompetencer end de andre kantspillere vi har i truppen. Pedro er meget stationær som kant og søger sjældent mand-mod-mand udfordringerne, og det samme gør sig gældende for Villa. Der hvor de truer er med dybdeløbene og så i kombinationsspillet. I Afellay har vi en spiller der tør tage udfordringen op med sin direkte modstander, og også er rigtig dygtig til det. Der skal ikke være nogen tvivl om at Pedro og Villa også er dygtige til det, men de gør det blot sjældent. Det er ikke det aspekt af deres spil de udnytter mest. Pedro har til tider gjort det, og med succes, men som udgangspunkt er de som sagt mere stationære og dermed farligere i form af deres løb i dybden og kombinationsspil.

BarçaDK

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Jo, jo, men nu har du jo ikke patent på at skrive hvad Afellay mangler? Enten har Bager ikke læst dit indlæg, eller også er han enig, men har mere at tilføje.
Selvfølgelig har jeg ikke det, jeg kan godt se det ser lidt arrogant ud, det er ikke ment sådan, var bare kommet til at stå for tidligt op i morges, så kedede mig lidt, det var bare ment som en lidt frisk måde at sige "hey, læs lige indlægget ovenover mester" ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster