Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Bager: vores reservespillere til angrebet er jo et niveau eller 2 under pedro, iniesta og messi, og det er ikke godt nok. Jeg ved det er svært at finde folk der er lige så gode som vores 3 startere som vil sidde på bænken, men rotation har pep og barca altid været god til, så ser rossi som perfekt til barca.

Men er enig i resten du siger :)

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

jeg må indrømme jeg heller ikke kan se hvad vi skal med fabregas efterhånden.thiago er der flere fremtidsmuligheder i
en god ung venstreback og en angriber mere til at afløse villa en gang imellem,ja det er det barca har brig for.
og så mig som træner fra 2012 :D

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Jeg ser gerne Fabregas i klubben. Det behøver nødvendigt ikke være ham, men en god midtbane spiller. Mulighederne er der mange af. Men ingen tvivl om Fabregas er det optimale.

Pep må have en plan klar - han har trods alt været ude efter Fabregas længe. I denne sæson har vi haft en ideal opstilling, men med Fabregas får vi langt flere muligheder og behøver ikke at have en ideal opstilling, uden det vil svække os synderligt.

Man må altså ikke glemme, at Xavi og Keita er blevet 31. I Xavis vedkommende har han spillet uafbrudt i fem år(den spiller, der har spillet flest kampe), han har været med for Spanien i VM og EM. Han skal altså have pauser igang imellem, ellers holder han ikke længe. Keita skal til ANC næste år, ikke?

En midtbane sammensætning af Thiago, Fabregas, Xavi, Iniesta, (Keita) vil gøre, at vi ikke behøver en ideal opstilling. Vi kan stille op alt efter modstanderen. Og det er uden, at kvaliteten falder væsentligt.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Cesc kan jo tilføre os noget helt specielt. Det at vi rent faktisk kan få det rotations system, som har været italesat i umindelige tider, men ikke reelt aldrig har eksisteret, da niveauet på de fem forreste har været så meget højere end reserverne. Hvis vi fremover kan få et par hvil til spillerne, så er vi endnu et skridt fremme i udviklingen. Det ville være fantastisk, hvis vi kan hvile selv Xavi og Messi en gang imellem.

Tror ikke Thiago bliver taberen, uanset om Cesc kommer eller ej, så skal knægten nok liiige have en sæson eller to, før han for alvor slår igennem. Selvfølgelig kan han overrake positivt, men det er noget af et sats, og ansvar at pådutte den unge mand.
Derimod bliver taberen på midten nok trofaste Keita, der bliver desværre nok knap med tid på banen til ham. Det er synd for hans indsats for holdet har været fænomenal, men perspektiverne ser noget broget ud.
Reserverne oppe foran kommer nok også til at lide, da Iniesta nok får nogle kampe deroppe.

Nht. forsvaret, så er der en del ubekendte, altså Alves, Abidal og Maxwell. Derfor skal alternativerne naturligvis overvejes.
Fortsætter de alle tre, så ser jeg derimod ingen grund til at investere i forsvarsspillere.
Vi har et kuld af talentfulde spillere i back-kæden på b-holdet, de bør prøves de kommende sæsoner, og så må vi se hvem der kan klare cuttet. Risikoen i dette kan imo kun betragtes, som værende mindre end, at hente en ny udefrakommende. Vores historik og forbrug viser med al tydelighed, at det ikke er den mest sikre vej.

Cesc, som eneste investering til næste sæson. Ja tak!

Afellay99

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »


teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

hvorfor er jeg bare ikke enig i at vi skal have fabregas.skal barca have en spiller mere må det være en ung forsvare eller decideret angriber der er brug for,en der kan afløse villa lidt,midtbanen er i mine øjne fint besat.

Afellay99

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Jeg ser heller ingen grund til at hente fabregas, men jeg er da glad for at se de ikke køber ham for enhver pris

AzizAlzeheri

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af AzizAlzeheri »

Hvis Fabregas kommer, stopper han en stor del af Thiagos udvikling, Afellay får mindre spilletid og Keita forlader os muligvis. Alle de tre nævnte vil blive reserver for holdet! Guardiola plejer at udtage 2 udskiftnings midtbanespillere, og med Cesc ankomst bliver det nok - Xavi/Cesc og Mascherano på bænken, hvor Keita, Afellay og Thiago kommer til at se den fra tilskuerepladserne.

Er der overhovedet fordele ved at hente Cesc - udover at man har en verdensklasse spiller på bænken? Egentlig, så foretrækker jeg en Keita på bænken end Fabregas.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Hvordan kan én udelukke 3 ? Der er et eller andet matematisk forkert her

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nidzo7 »

Jeg er så træt af de her rygter her, lad dog drengen værre i sin klub! Det giver virkelig Barca, et dårligt rygte.. Der er heller ikke rigtig brug for ham.
Senest rettet af Nidzo7 tirs mar 29, 2011 1:38 pm, rettet i alt 1 gang.

AzizAlzeheri

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af AzizAlzeheri »

Diabolito skrev:Hvordan kan én udelukke 3 ? Der er et eller andet matematisk forkert her
Han udelukker dem ikke direkte, men gøre det meget sværer for dem. Cesc skal som minimum spille hver anden kamp. Uden ham er der 90 minutter ud af 180 at fordele til de 3.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nyhuus »

AzizAlzeheri skrev:
Diabolito skrev:Hvordan kan én udelukke 3 ? Der er et eller andet matematisk forkert her
Han udelukker dem ikke direkte, men gøre det meget sværer for dem. Cesc skal som minimum spille hver anden kamp. Uden ham er der 90 minutter ud af 180 at fordele til de 3.
Så er det jo heldigt at Afellay kan spille på 6 forskellige pladser .

Man skal også huske på at Xavi ikke spiller for evigt :)

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nyhuus »

ladislau skrev:Cesc kan jo tilføre os noget helt specielt. Det at vi rent faktisk kan få det rotations system, som har været italesat i umindelige tider, men ikke reelt aldrig har eksisteret, da niveauet på de fem forreste har været så meget højere end reserverne. Hvis vi fremover kan få et par hvil til spillerne, så er vi endnu et skridt fremme i udviklingen. Det ville være fantastisk, hvis vi kan hvile selv Xavi og Messi en gang imellem.

Tror ikke Thiago bliver taberen, uanset om Cesc kommer eller ej, så skal knægten nok liiige have en sæson eller to, før han for alvor slår igennem. Selvfølgelig kan han overrake positivt, men det er noget af et sats, og ansvar at pådutte den unge mand.
Derimod bliver taberen på midten nok trofaste Keita, der bliver desværre nok knap med tid på banen til ham. Det er synd for hans indsats for holdet har været fænomenal, men perspektiverne ser noget broget ud.
Reserverne oppe foran kommer nok også til at lide, da Iniesta nok får nogle kampe deroppe.

Nht. forsvaret, så er der en del ubekendte, altså Alves, Abidal og Maxwell. Derfor skal alternativerne naturligvis overvejes.
Fortsætter de alle tre, så ser jeg derimod ingen grund til at investere i forsvarsspillere.
Vi har et kuld af talentfulde spillere i back-kæden på b-holdet, de bør prøves de kommende sæsoner, og så må vi se hvem der kan klare cuttet. Risikoen i dette kan imo kun betragtes, som værende mindre end, at hente en ny udefrakommende. Vores historik og forbrug viser med al tydelighed, at det ikke er den mest sikre vej.

Cesc, som eneste investering til næste sæson. Ja tak!
Kunne ikke være mere enig!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

The progress made by Barcelona B player Thiago could make Barcelona reconsider the signing of Cesc in the summer. [as]

BarçaDK

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Skydefinten skrev:
The progress made by Barcelona B player Thiago could make Barcelona reconsider the signing of Cesc in the summer. [as]
YYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 59 gæster