Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LuisEnrique

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af LuisEnrique »

Nice, det har jeg ventet længe på...så godt at han bliver :D

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Lopezzz skrev:
BarçaDK skrev:
Lopezzz skrev:Den bold er i familie med Jabulani
Var det til mig :o?
Det bolden jeg snakker om, du ved Jabulani bold som blev brugt under VM i Afrika :wink:
Yeah, I know, men det virkede lidt som om det var til mig, men det besvarede ikke rigtigt mit spørgsmål :wink:?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:5 mio. om året får han. Går ud fra det er Euro...han ønskede 6,5 mio. - og Man City havde tilbudt ham 9.5 mio euro om året! Tal taget fra Totalbarca - Twitter.

Alves har klubfølelse! Den kan City ikke købe for penge! Fedt. Desuden siger Alves, at han ønsker at blive i Barcelona, når hans karriere slutter.
Vi ved selvfoelgelig ikke om disse tal er det rigtige, alt vi ved med sikkerhed er, at han havner i samme lag ( loenmaessigt) som Valdes, Pique og Puyi, og det har han i den grad fortjent. Men hvis det med City passer, saa er det i den grad et bevis paa, at det ikke var penge der spillede den afgoerende rolle.

Bare generelt, ja han maa ikke forhandle med andre klubber, det er ulovligt. Det afholder dog ikke andr spillere fra, at goere en klub opmaerksom paa at man er villig til at skifte, saa den paagaeldende klub tager kontakt til den klub spilleren tilhoerer. Der har som sagt ikke vaeret noget som helst, som tyder paa at det har vaeret tilfaeldet med Dani i disse forhandlinger. I medierne har han kun sagt at han oensker at blive, at han ikke saa sig selv andre steder og hvis man skulle satse sine penge paa et vaeddemaal angaaende hans fremtid, saa skulle man satse alle sine penge paa, at han blev i Barca. Han har holdt sit ord, men derfor maa han stadig forlange den hyre, som han foeler han har gjort sig selv fortjent til.

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Mon ikke Daniel Alves bare lige skulle se, hvor meget han kunne presse citronen? Han vidste han var meget ønsket i klubben, så han ville være rimelig sikker på at kunne acceptere klubbens tilbud på et sent tidspunkt og klubben stadig var åben?

Det må næsten være det, og på en måde forstår jeg ham.

Alt i alt er det fedt, han bliver.

Hotnuk

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Totalbarca skriver, at forlængelsen blev aftalt i lørdags og accepteret, før Getafe-kampen.

http://www.totalbarca.com/2011/news/the ... 3-03-2011/

... så også en perfekt kamp at brage sådan et mål ind i :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Perfekt måde at lukke en forlængelse på, ja :D

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Alchemist »

Yees!! I like!

Billede

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Nidzo7 »

+1 :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, men vi er tilsyneladende alle enige om at Alves' indlæg har sejlet i denne sæson. Men noget andet der irriterer mig med Alves, er at han begyndte at sparke frispark som om han var Roberto Carlos, efter vi købte ham. I Sevilla var han super farlig med sin placerede og let skruede frispark, som han lagde over muren og op i hjørnet. Nu brager han bare til bolden og det er altså kun 19 ud af 20 gange at der rent faktisk kommer noget farligt ud af det. Jeg saver lidt hans frække frispark fra tiden i Sevilla, som jeg gerne ser at han finder tilbage til, og stopper med de der tjubang-frispark.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Nå, men vi er tilsyneladende alle enige om at Alves' indlæg har sejlet i denne sæson. Men noget andet der irriterer mig med Alves, er at han begyndte at sparke frispark som om han var Roberto Carlos, efter vi købte ham. I Sevilla var han super farlig med sin placerede og let skruede frispark, som han lagde over muren og op i hjørnet. Nu brager han bare til bolden og det er altså kun 19 ud af 20 gange at der rent faktisk kommer noget farligt ud af det. Jeg saver lidt hans frække frispark fra tiden i Sevilla, som jeg gerne ser at han finder tilbage til, og stopper med de der tjubang-frispark.
du mener at der rent faktisk kun er 1 ud af 20 gange der sker noget farligt ?

Fx brække hånden på en målmand

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Hov. Det var ikke helt det jeg ville have skrevet. Der skulle naturligvis have stået at det i 19 ud af 20 tilfælde ikke bliver til noget farligt. Farligt i den forstand at der er en chance for at det fører til en scoring.
Men at brække hånden på målmanden er nu heller ikke noget problem. Det har vi Mascherano til.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Altså i min klub har vi en som sparker frispark når det ligger forholdsvis tæt på feltet. I Barcelona er det vel Messi. Derefter har vi en som sparker når den er langt ude, han sparker som en hest. (Alves) det kunne være de gør det på samme måde.
Ved det dog ikk.

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

GiovaniDosBentzen skrev:Derefter har vi en som sparker når den er langt ude, han sparker som en hest.
Med hælen :shock: ?

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

ja det var sjovt sagt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

BarçaDK skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:Derefter har vi en som sparker når den er langt ude, han sparker som en hest.
Med hælen :shock: ?
nice one!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Paulinho15 og 86 gæster