Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Squix »

Twitter;
Manchester City would prepare a personal 9.4M a year offer for Alves and will make Barcelona a bid of 25.8M in the summer. [sport]
Bumbum ..

1,3 mil om ugen til Alves i kontrakt.
193,5 mil til Barcleona for Alves.

Syntes ikke det lyder specielt fristende for os overhovedet.
Yaya får 1,8 Mil om ugen i City . Altså 0,5mil mere end Alves vil.

Vil Alves virkelig finde sig i det - Nu hvor han tilsyneladende er meget grådig angående penge.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jønde »

Alves må ikke skifte klub, for guds skyld... Han betyder så enormt meget for vores spil koncept, og vi kan umuligt finde en anden HB der kan spille den plads så alternativt, med så stor selvfølgelighed som Alves gør det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Pep har været inde på, at forhandlinger mellem klubben ikke er brudt sammen, sådan som medierne ellers skrev. Han siger også, at han er rimelig fortrøstningsfuld og regner med at Dani i sidste ende forlænger med klubben.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Jeg synes vi mindst skal have 300 mil for ham, hvis han absolut vil væk! :(

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Diabolito »

Det får du ikke når han har kontraktudløb om 1½ år.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Bager »

http://www.barca.dk/cruyff2011.htm

Rammer Cruyff egentlig ikke sømmet meget på hovedet?

Spørgsmålet er dog om Alvés vitterligt er på niveau 3 eller niveau 2? Han betyder rigtig meget for os, måske verdens bedste på sin plads, han er 27 år og en af dem der spiller mest. Synes osse det er lidt mærkeligt hvis han skal have samme løn som Busquets.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jamial »

Bager skrev:http://www.barca.dk/cruyff2011.htm

Rammer Cruyff egentlig ikke sømmet meget på hovedet?

Spørgsmålet er dog om Alvés vitterligt er på niveau 3 eller niveau 2? Han betyder rigtig meget for os, måske verdens bedste på sin plads, han er 27 år og en af dem der spiller mest. Synes osse det er lidt mærkeligt hvis han skal have samme løn som Busquets.
I hvilken retning vil du have ham? Over eller under Busquets? Jeg håber du mener over?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Bager »

Jamial skrev:
Bager skrev:http://www.barca.dk/cruyff2011.htm

Rammer Cruyff egentlig ikke sømmet meget på hovedet?

Spørgsmålet er dog om Alvés vitterligt er på niveau 3 eller niveau 2? Han betyder rigtig meget for os, måske verdens bedste på sin plads, han er 27 år og en af dem der spiller mest. Synes osse det er lidt mærkeligt hvis han skal have samme løn som Busquets.
I hvilken retning vil du have ham? Over eller under Busquets? Jeg håber du mener over?
Selvfølgelig. Hvordan kan du tro andet?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Alves er meget klog hvis han vælger at smutte.
Han har opnået alt i Barcelona og vandt mange titler og nu vil han bare videre for at tjene fler penge så
ham og hans familie kan leve lykkeligt til de dør

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Dani alves, hans efterkom og deres efterkom behøver jo ikke at arbejde i livet pga de penge han har tjent !

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jamial »

Bager skrev:
Jamial skrev:
Bager skrev:http://www.barca.dk/cruyff2011.htm

Rammer Cruyff egentlig ikke sømmet meget på hovedet?

Spørgsmålet er dog om Alvés vitterligt er på niveau 3 eller niveau 2? Han betyder rigtig meget for os, måske verdens bedste på sin plads, han er 27 år og en af dem der spiller mest. Synes osse det er lidt mærkeligt hvis han skal have samme løn som Busquets.
I hvilken retning vil du have ham? Over eller under Busquets? Jeg håber du mener over?
Selvfølgelig. Hvordan kan du tro andet?
Svært at vide. Nogle her på forum forguder Busquets rimeligt meget, så altid svært at bedømme. Jeg er ganske enig, jeg mener Alves er mere vigtig for holdet end Busquets.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Håber da stadig at Alves går efter at vinde titler, hvilket vil blive svært med City.

Bliver da lidt småsur hvis han smutter. FCB har vel tilbudt ham en bedre kontrakt end den nuværende, men han kommer vel aldrig i lønramme med Messi og Villa? Han får jo ikke sulteløn nu, med diverse bonusser taget i betragtning.

Jeg mener, at vi har brug for ham. Hans samspil med de forreste har resulteret i mange chancer og mål i denne og forrige sæsoner. Har svært ved at se en anden tage hans plads, og kunne udfylde den ligeså godt.

Men ja, 250 mill. i klubkassen er mange penge. Men håber da først at det bliver efter sæsonafslutning, hvis det skal være:)

Edit. Alves og Barca er forresten enige om at han fortsætter sin kontrakt ud til 2012, hvis de ikke fornyer/finder en løsning.
Senest rettet af Skydefinten tirs jan 25, 2011 9:46 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

250 mill. er meget - mere end vi selv betalte for ham tilbage i 2008, men jeg stemmer på at beholde ham.. Dog ikke for enhver pris.

Squix

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Squix »

Skydefinten skrev:Håber da stadig at Alves går efter at vinde titler, hvilket vil blive svært med City.

Bliver da lidt småsur hvis han smutter. FCB har vel tilbudt ham en bedre kontrakt end den nuværende, men han kommer vel aldrig i lønramme med Messi og Villa? Han får jo ikke sulteløn nu, med diverse bonusser taget i betragtning.

Jeg mener, at vi har brug for ham. Hans samspil med de forreste har resulteret i mange chancer og mål i denne og forrige sæsoner. Har svært ved at se en anden tage hans plads, og kunne udfylde den ligeså godt.

Men ja, 250 mill. i klubkassen er mange penge. Men håber da først at det bliver efter sæsonafslutning, hvis det skal være:)

Edit. Alves og Barca er forresten enige om at han fortsætter sin kontrakt ud til 2012, hvis de ikke fornyer/finder en løsning.
Af hvad for noget?
Vil de lade kontrakten løbe ud - så vi slet ingen penge får for ham, hvis vi nu ikke skulle blive enige med ham?
Lyder mindre hjernedødt for mig.
Heartbreaker skrev:250 mill. er meget - mere end vi selv betalte for ham tilbage i 2008, men jeg stemmer på at beholde ham.. Dog ikke for enhver pris.
Hvis man antager hans værdi for os - er 250mil SLET ikke nok. Vil jo nok nærmere mene vi er oppe omkring 350-400mill. Men det får vi jo af gode grunde ikke for ham, når hans kontrakt udløber næste sommer.
Desuden, så jeg også på twitter forleden, at City kun har tænkt sig at byde 25,8 mill euro for ham - altså ca. 193 mill.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Skydefinten »

@barcastuff
barcastuff
Both Barcelona and Alves agree that if no deal is found, the player will continue at the club until his contract expires in 2012. [sport]


Forstår det heller ikke, Squix...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster