Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Jeg synes det er for dårligt at han ikke har skrevet under i nu! :evil:

Men på den anden side synes jeg også at han fortjener en kontrakt på højte med Xavi, Iniesta og Villa, jeg synes at han er på samme niveau..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Ærlig talt kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan give ham det han forlanger?

Ved godt de self. har en pengepolitik de skal overholde .. Men spm er hvilket beløb det drejer sig om?
- Det kan vi self. kun gætte på ..

Zlatan røg direkte ind på holdet og fik mere end Messi . Hvorfor kan Alves så ikke få en højere løn?
http://www.sporten.dk/fodbold/de-haever-den-vilde-loen
http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... n-i-verden

Ihvertfald er min personlige mening bare at en spiller i alves kaliber ikke er en man gambler med.
Han har fra dag 1 vist klassen og er som skræddersyet til spillestilen.

Som folk diskuterer frem og tilbage er det meget svært at finde den perfekte erstatning.
Maicon vil nok være min favorit til at overtage pladsen.. Men hvad er chancen for at han kommer til klubben?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Fair nok Alves tak for denne gang, du har gjort meget for klubben og du vil tilsyneladende gerne videre, held og lykke

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Nyhuus skrev:Ærlig talt kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan give ham det han forlanger?

Ved godt de self. har en pengepolitik de skal overholde .. Men spm er hvilket beløb det drejer sig om?
- Det kan vi self. kun gætte på ..

Zlatan røg direkte ind på holdet og fik mere end Messi . Hvorfor kan Alves så ikke få en højere løn?
http://www.sporten.dk/fodbold/de-haever-den-vilde-loen
http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... n-i-verden

Ihvertfald er min personlige mening bare at en spiller i alves kaliber ikke er en man gambler med.
Han har fra dag 1 vist klassen og er som skræddersyet til spillestilen.

Som folk diskuterer frem og tilbage er det meget svært at finde den perfekte erstatning.
Maicon vil nok være min favorit til at overtage pladsen.. Men hvad er chancen for at han kommer til klubben?
Nu har vi jo fået ny præsident siden Zlatan kom til klubben

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Brombi skrev:
Nyhuus skrev:Ærlig talt kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan give ham det han forlanger?

Ved godt de self. har en pengepolitik de skal overholde .. Men spm er hvilket beløb det drejer sig om?
- Det kan vi self. kun gætte på ..

Zlatan røg direkte ind på holdet og fik mere end Messi . Hvorfor kan Alves så ikke få en højere løn?
http://www.sporten.dk/fodbold/de-haever-den-vilde-loen
http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... n-i-verden

Ihvertfald er min personlige mening bare at en spiller i alves kaliber ikke er en man gambler med.
Han har fra dag 1 vist klassen og er som skræddersyet til spillestilen.

Som folk diskuterer frem og tilbage er det meget svært at finde den perfekte erstatning.
Maicon vil nok være min favorit til at overtage pladsen.. Men hvad er chancen for at han kommer til klubben?
Nu har vi jo fået ny præsident siden Zlatan kom til klubben
Korrekt . Men ud fra hvad jeg kan læse mig frem til så vil klubberne i england give ham 10 mio mere i løn, hvilket vil svare til 63 mio .

Til sammenligning får Messi 78 . Så kan ikke se at der er noget galt i at møde ham lidt deroppe af ?
- Igen . Nu har vi jo ingen anelse om hvad Barcelona egentlig har tilbudt.

Siger heller ikke at han skal have det samme som Messi . Det ville ikke være fair.
Men ja .

Men nu skal det heller ikke kune være klubben der er skurken .
Synes det er langt ude at man kan være så pengegrisk ..

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Så meget for klubkærligheden... random spillere, ka' aldrig helt holde af dem.
Allez...

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Dani Alves »

Forhelved Alves..

Dog synes jeg godt han kunne få løn i klassen som Xavi osv. Det tror jeg også han vil acceptere.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af klogfyr »

ifølge totalbarca så vil Alves have 1,5 mio. euro mere om året i 5 år end det, barca tilbyder, som iøvrigt dårligt nok indeholder en lønforhøjelse. Det er selvfølgelig rygter, men hvis de er korrekte, så synes jeg, vi skulle give ham, hvad han forlanger. Der er ikke rigtig nogen, der ville kunne erstatte Alves.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

klogfyr skrev:Der er ikke rigtig nogen, der ville kunne erstatte Alves.
Helt enig. Det vil formentlig være en nedgradering af vores spil ligegyldigt hvem der måtte overtage pladsen. Det er meget bekymrende.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af ladislau »

Selvfølgelig er det bekymrende, men hvor god og hvor perfekt Alves passer ind i systemet, så er han naturligvis ikke uerstattelig. Det vil naturligvis føre til taktiske ændringer, men det er måske heller ikke så skidt endda.

Har altid nydt, at se Alves spille, men han er jo heller ikke uden fejl. Ikke defensivt, det er en bevidst prioritering. Han har derimod været meget svingende og meget overtændt i nogle af de helt afgørende kampe.

Jeg vil savne Alves, hans gode spil, ukuelige gåpå mod og jeg håber han bliver. Vi skal dog ikke afvige en tomme fra vores løn system, slet ikke i denne tvivlsomme situation vi står i økonomisk.
Hvis Alves vælger økonomien, så ikke et ondt ord herfra, for det er en hel valid grund i mit univers. Vi skal dog ikke, som klub begynde at tænke med hjertet, når den anden part ikke gør.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Goldenbaum »

Daluigi skrev:
Goldenbaum skrev:Han skifter nok, hvilket også er ok
Ironi formoder jeg?

Jeg tror ikke han skifter.
Nej det er ikke ironi, men fra hans synspunkt er det ok, at han skifter. Jeg ville ønske, at hans lønniveau kan hæves til at være på niveau med Xavi og Co. Det har han fortjent, ellers er der ikke noget galt i at han prøver andre udfordringer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

Lykke kan vel ikke måles i penge når man allerede tjener 10 + mill om året samtidig med man spiller på verdens bedste hold!? Kan ikke se hvilke udfordringer han kan få andre steder, som han ikke allerede har og vil opleve her...
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Nu er det ikke fordi, jeg er interesseret i en ny hollænder-revulotion i Barca, men hvis Alves smutter, ville mit førstevalg helt sikkert være Ajax' Gregory Van Der Wiel, der faktisk kan alt det Alves også kan (dog ikke helt på så højt niveau endnu). Han er 22 år og har været fast mand på landsholdet i godt et år nu, hvilket vel er ganske imponerende, og han var heller ikke helt dårlig ved VM.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mattieboy

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mattieboy »

At tabe Alves vil være et stort problem. Han er vores bedste presspiller og laver et utroligt stykke arbejde i genpresset. Han er god en mod en, og selv om hans indlæg nogle gange er for ringe, så åbner han højre angrebsside helt utroligt. Sammenlign eksempelvis med hvor meget der skabes i venstre side.

Alves er unik og fortjener løn på niveau med Villa og Iniesta. Så jeg håber klubben gør sit yderste til at nå en enighed.

Alves bliver vanskelig at erstatte :oops:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Raman93 »

Hvis det ikke var fordi verden generelt er fattig på gode højrebacks, måtte han for min skyld gerne smutte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster