Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Vi bliver kædet sammen med Pastore: http://www.fichajes.com/otro-campeonato ... tore_24713

942 og 280.677
Senest rettet af Raman93 tirs okt 12, 2010 7:32 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Da han kom ind for Argentina til VM var min første tanke, en mulig reserve til både Xavi og Iniesta. Hurtige fødder og sublime første gangs afleveringer. Har ikke set meget til ham men han gør det vist ret godt i Serie A.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Diabolito »

Han skal være mere end velkommen !
El Señor de las Tartas

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Javier Pastore er en fantastisk spiller. Han er en af mine favoritspillere. Hvis Barca får ham, får I en fantastisk spiller, som har et godt blik for spillet, er hamrende god til at løbe med bolden og drible sine modstandere på den måde, og så er han rimelig hurtig. Han har også fysisk godt udrustet med sine 187 cm (det ville hæve Barcas høje standard, hehe). Han er desuden ung, så der er masser af potentiale i ham.

Jeg er lidt ked af, at han fravalgte United i sin tid, da han skiftede til Palermo, men det var et klogt valg, for han ville til en klub, der kunne garantere ham fast spilletid, og Palermo er en rigtig god klub at udvikle sig i. De har efterhånden skabt nogle gode spillere.

Jeg håber, United får ham før Jer. Han bliver verdensklasse, hvis han fortsætter sådan her.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg har ikke set Javier Pastore spille, er han en arbejdsom og en team spiller?

For hvis han ikke er det, kan vi jo ikke rigtig bruge ham :wink:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

http://sport.es/default.asp?idpublicaci ... cio_PK=803

Mit spanske er ikke det bedste, men Pastore skulle vist afvise et skift til Barcelona.

Vi bliver af AS linket sammen med Pepe(ja, ham fra Madrid), der har kontraktudløb i 2012.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Drake skrev:Jeg har ikke set Javier Pastore spille, er han en arbejdsom og en team spiller?

For hvis han ikke er det, kan vi jo ikke rigtig bruge ham :wink:
Han er en teamplayer, synes jeg. Men altså. Det er ikke ham, du ser som tager et tilbageløb hele tiden på over 40 meter for at erobre en bold. Han er måske en Xavi eller Iniesta i det defensive - forstået på den måde, at de ikke er den store hund til det defensive, men det betyder ikke, at de ikke kan forsvare sig ansvarligt. Han er en teamplayer, synes jeg, som så er en dygtig ekvilibrist.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Pep har givet grønt lys til Zubizarreta om at finde en angriber til vinter.

Fire muligheder: Suarez, Tevez, Gervinho og Lille.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Lille??? hvem er det?
Gervinho syntes jeg slet ikke om.
Suarez kunne være en okay mulighed, men syntes han minder for meget om Pedro, messi og villa.
Tevez er jeg stor fan af, syntes han er super vild og kunne godt se ham få succes med sin agrresive spillestil os hos, garenti for genpres og stort engegement i kampene, lidt ala eto`o... Er dog lidt bange for at han vil blive for dyr og at han vil kunne skabe problemer i truppen, i ved den der med for mange kokke og sådan....

Mit forslag er stadig Johan Elmander fra Bolton. Han er 29 år har rutine. Han er stor og stærk til forskel fra de andre muligheder vi allerede har, han kan spille på kanten og i midten. Han kan indgå i kombinations spil og være en trussel i luftrummet. Desuden udløber hans kontrakt efter denne sæson.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Diabolito »

Jeg mener overhovedet ikke Elmander er i nærheden af at have klassen, men Tevez ville være et framragende køb.
El Señor de las Tartas

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Haha, fail. Lille er den klub Gervinho spiller i.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

# 23 skrev:
Drake skrev:Jeg har ikke set Javier Pastore spille, er han en arbejdsom og en team spiller?

For hvis han ikke er det, kan vi jo ikke rigtig bruge ham :wink:
Han er en teamplayer, synes jeg. Men altså. Det er ikke ham, du ser som tager et tilbageløb hele tiden på over 40 meter for at erobre en bold. Han er måske en Xavi eller Iniesta i det defensive - forstået på den måde, at de ikke er den store hund til det defensive, men det betyder ikke, at de ikke kan forsvare sig ansvarligt. Han er en teamplayer, synes jeg, som så er en dygtig ekvilibrist.
Nej Xavi eller Iniesta er ikke den store hund til det defensive, men de har et stort løbepensum og arbejdsvillige
Har Javier Pastore det?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Lille aha så er jeg med...

Jeg tror nu godt at Elmander kunne bruges.
Hvis nu vi købte Tevez, hvem skal spille hvem skal ikke?
Kan ikke rigtig se at vi kan imødekomme den spilletid messi,pedro,villa og teves kvaliteter beretter særligt ikke hvis også bojan og jeffren skal have lidt spilletid.
Jeg syntes altså vi skal passe alvorligt på med ikke at få for mange absolut top spillere til for få pladser. Det kan virke lokkende, særligt nu hvor vores angribere ikke score mål på samlebånd, men det vil medføre en stærkt øget risiko for at vi havner i en ny Yaya situation. Altså at vi har en spiller eller flere i truppen der ikke er tilfreds med den mængde spilletid der tilkommer dem, og oven i købet med rette.
Yaya havde jo ret, han er da alt for god til ikke at spille 50 ud af 60 kampe og der i alle de store, det er spild af talent.
Det samme kan forkomme hvis vi køber Tevez for den der ender med at blive sorteper. Mit gæt falder på Pedro, og hvor længe vil han finde sig i at præstere i de kampe han får, men stadig gang på gang blive fravalgt til de store kampe.
Jeg syntes sku ærligt talt at det er farligt, desuden syntes jeg ligeledes at historien tydeligt viser at hold med alt for mange super stjerner ikke nødvendigvis spiller drømme bold.

Tror det er bedre at satse på et mere tydeligt hierarki. her passer Elmander godt ind. Han ville få en rolle som reserve spiller/aflastnings spiller med andre kompetencer end de spillere vi har i forvejen.
Derfor er det selvsagt at hans kvaliteter ikke er i nærheden af dem vi har eller for den sags skyld tevez kvaliteter, men mon ikke han er god nok at være i trussel mod de dårligere hold i laliga og CL, det føler jeg mig nu ret sikker på.

Jbninc

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jbninc »

Undskyld mig, men hvad er det lige Elmander kan tilbringe Barcelona?

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Det syntes jeg nu at jeg har redegjort meget godt for i mine indlæg om ham....

Men for at gentage mig selv, så rutine, andre kompetencer end dem vi rent offensivt har i forvejen herunder specielt fysik, orden i hierarkiet, plus at han passe godt ind i konceptet med at vores angribere skal kunne spille både på kanten og i midten så vi kan roterer rundt på pladserne i løbet af kampene....

Det er jo selvfølgelig et udtryk for at jeg ikke mener vi har brug for endnu en super super stjerne, denne holdning har jeg ligeledes redegjort for i mit tidligere indlæg, men derimod en spillere der for det første har andre kompetencer end dem vi har i forvejen plus en spiller der har en klart defineret reserve rolle i truppen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 94 gæster