David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Tjek lige Villas mål fra idag!!!

[youtube]d23l9uion7Q[/youtube]


Iniesta assist til første mål:
[youtube]hODZre3JYwk[/youtube]

Bosquets assist til 3. mål:
[youtube]Bs2Ax0DpHyA[/youtube]
Senest rettet af abx fre sep 03, 2010 10:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

... og dermed tangerer han Raúl som den mest scorende spiller for det Spanske landshold! :D
Én kamp til, og han har rekorden - det er jeg næsten sikker på! :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Har på fornemmelsen han bliver det bedste køb siden Ronnie..
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Suverænt mål af Villa. Fantastisk farlig angriber. Jeg forstod tre ord i den video; David, Villa, og Jabulani.

De to assists er egentlig også begge af meget høj klasse.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Guardiola skrev:De to assists er egentlig også begge af meget høj klasse.
Ja, og hele opspillet til Torres' mål er virkelig flot.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Og meget godt lagt ind af Torres egentlig. Mht Villa så skal man nok se på hans statisktik på landsholdet for at få en indikation af hvor mange mål han vil score for os. 44 mål i 66 landskampe! Jeg tror gerne der kommer et par hattrick eller tre fra hans fod i år.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Drake »

Is Torres back or what? :D :wink:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Elbarca skrev:Og meget godt lagt ind af Torres egentlig. Mht Villa så skal man nok se på hans statisktik på landsholdet for at få en indikation af hvor mange mål han vil score for os. 44 mål i 66 landskampe! Jeg tror gerne der kommer et par hattrick eller tre fra hans fod i år.
Det er jo crazy! Og mange af de assist i de 44 mål er kommer fra Barca-spillere. Det lover virkelig godt.

Enig Jonas, og Drake, der er noget der kunne tyde på det :P Men han skal nok vise lidt mere trods alt.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Drake skrev:Is Torres back or what? :D :wink:
Nu er det Lichtenstein de spillede imod sååå lidt svært at afgøre :wink: ...men jeg håber det og noget tyder på det da han er kommet godt igang med PL.

Iniestas assist er eminent!

El Guajes mål er fantastisk, det er ikke meget plads han skal have så er der kontant afregning. Minder i øvrigt lidt om et mål Bojan lavede på U-landsholdet for et par sæsoner siden.

Silvas førstegangsberøring er lækker. Også godt lagt ind af Busq.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Drake »

Er der andre ind mig der har en lille følelse at Villa ikke kan overføre topscorerollen fra Valencia til Barca?

Ved godt det er meget tidligt på sæsonen, men han laver utrolig mange offsides, og er ikke lige så is kold og kynisk for an kassen som han var i Valencia, men tilgengel han har jo scoret 2 mål i 4 kampe og nogle assist?, og det er jo meget godt :)

Det kan måske være fordi at jeg har haft for store forventningerne til ham :?:
Men han kan jo stadi når at leve op til mine forventningerne :D :wink:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Efter min mening, er det alt for tidligt at bedømme noget som helst. Men jeg syntes man har set lovende takter. Omend der er ting, der kan (og helt sikkert vil) blive bedre.

Villa skal som en lang række andre angribere vi har indkøbt de senere år vænne sig til, at han ikke længere er stjernen og selvskreven topscorer. Henry (tildels) og Zlatan er to gode eksempler, som virkede som om de var en anden spiller, end den der blev købt. Villa tror jeg har de mentale redskaber, til at indgå perfekt på barcas hold - foruden de spillemæssige, som han utvivlsomt besidder. Jeg har en fornemmelse af, at vi får en meget skarp Villa at se mens Messi er ude.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Drake »

Guardiola skrev:Efter min mening, er det alt for tidligt at bedømme noget som helst. Men jeg syntes man har set lovende takter. Omend der er ting, der kan (og helt sikkert vil) blive bedre.

Villa skal som en lang række andre angribe vi har indkøbt de senere år vænne sig til, at han ikke længere er stjernen og selvskreven topscorer. Henry (tildels) og Zlatan er to gode eksempler, som virkede som om de var en anden spiller, en der er blev købt. Villa tror jeg har de mentale redskaber, til at indgå perfekt på barcas hold - foruden de spillemæssige, som han utvivlsomt besidder. Jeg har en fornemmelse af, at vi får en meget skarp Villa at se mens Messi er ude.

Håber virkelig at du få ret i din fornemmelse af, at vi får en meget skarp Villa at se mens Messi er ude. :D
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Vi får se Drake. Jeg håber det ihvertfald også. Der vil nok ske det, at Villa vil blive søgt en del mere, som han er vant til fra Valencia. Kan blive det, der for alvor får skudt ham igang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Er du gal han var uskarp mod ATM!! håber han finder hans skarphed frem igen! Magter ikke det her barcasyndrom hvor vi skal have 5 chancer for at score 1 mål.
Forumlegende

FCBarcelona

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelona »

Jeg tror på en stor sejre i aften, da jeg tror at de spiller for Messi i aften, og hvis der er noget der motivere spillerne, så er det Messi. Villa 2 kasser - og håber på Bojan kommer rigtigt i gang!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 76 gæster