European Super League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: European Super League

Indlæg af ladislau »

Det kan man jo i teorien sagtens, men forstår udemærket godt hvor du vil hen, og helt klart også din holdning.

Du kender jo bare ikke til, hvad andres involvering i de problemstillinger andet end herinde. Der er vel også tale om en akkumulering.

Det er svært at se for mig, og imo et rigtigt skidt argument, at vi ikke kan diskutere, kritisere eller affærdige det her forslag uden at løse Qatar problemet først.

Det vi så kan håbe på nu, hvis det nu bliver status quo, er at fans protester hjælper.
Hvis modviljen her kan blive en inspiration til anti Qatar, så vil det jo være en start.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: European Super League

Indlæg af Xavi6Smede »

Andrea Agnelli og Ed Woodward har sagt op. Hvor det vildt hvad der sker, og forhåbentlig stopper det ikke her!

Og når det her er faldet til ro, så burde det kunne lade sig gøre for de store klubber, at gøre oprør mod FIFA og UEFA, uden at blive fjender med alt og alle. Hvor er det vanvittigt..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: European Super League

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ingen grund til at køre rundt i det mere drenge. Jeg forstår hvor i kommer fra og jeg tror i har en ide om hvor jeg kommer fra.

Min kynisme siger mig desværre at status quo var det værste der kunne ske. Men vi må se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: European Super League

Indlæg af Piquénbauer »

Og når det her er faldet til ro, så burde det kunne lade sig gøre for de store klubber, at gøre oprør mod FIFA og UEFA, uden at blive fjender med alt og alle.
Men hvordan? Dette har lige netop vist hvor meget traditioner og historie fylder. Uefa vil, som de har gjort i dette forløb, appellere til disse følelser og fremstille klubberne som grådige og egoistisk.

Jeg kan simplethen ikke se hvordan man nogensinde skal få opbrudt de monopoler på andre måder en at tage deres penge fra dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: European Super League

Indlæg af Madameskrald »

Lidt godt kommer der da ud af situationen


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: European Super League

Indlæg af Dytrax »

BREAKING: Andrea Agnelli has resigned as the president of Juventus.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: European Super League

Indlæg af Dytrax »

Madameskrald skrev:
tirs apr 20, 2021 9:19 pm
Lidt godt kommer der da ud af situationen

:lol: :lol:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: European Super League

Indlæg af emo »

Dytrax skrev:
tirs apr 20, 2021 9:21 pm
BREAKING: Andrea Agnelli has resigned as the president of Juventus.
Den er lidt tvivlsom pt., Juve har ikke bekræftet det mere afkræftet, nu må vi se. Men nogle hoveder må rulle, Perez kan næppe blive siddende i Real.
Allez...

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: European Super League

Indlæg af Barca80 »

* Jeg synes 32 deltager i CL er alt for mange - det burde være omkring 20 hold, opdelt i to store puljer bestående med 10 hold! :sick:

For lad os være helt ærlige - de fleste fodboldfans gider jo ikke at se Man City mod Shakthar, eller Real Madrid mod Lokomotiv Moskva eller Barcelona mod Club Brugge osv.!! Ja, nogle gider at se disse kampe, men langt de FLESTE gider IKKE !!

Fodboldfans vil gerne se: PSG mod Chelsea, Real Madrid mod City, United mod Bayern, Barcelona mod Liverpool, Juventus mod A.Madrid osv. :thumbup:

* Jeg er absolut overbevist om, at den kommende Super League bliver en realitet!! Jeg er slet ikke i tvivl. Det skyldes, at i den kapitalistiske verden, der får de rigeste altid ret og deres vilje, desværre!! De stenrige præsidenter og klub direktører er bedøvende ligeglade med den kritik som lige nu hagler ned over dem - de tænker at det lige nu er en storm, som langsomt vil aftage og folk vil vende sig til ændringerne med tiden :think:

* Jeg synes på en måde, at det er en god idé med den kommende turnering!! Dog synes jeg, at der skal være mulighed for at rykke op eller ned - der skal være en kvalificerings-proces og ikke permanente medlemmer. På den måde vil det være mere fair for alle. ;-)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: European Super League

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
tirs apr 20, 2021 9:32 pm
* Jeg synes 32 deltager i CL er alt for mange - det burde være omkring 20 hold, opdelt i to store puljer bestående med 10 hold! :sick:

For lad os være helt ærlige - de fleste fodboldfans gider jo ikke at se Man City mod Shakthar, eller Real Madrid mod Lokomotiv Moskva eller Barcelona mod Club Brugge osv.!! Ja, nogle gider at se disse kampe, men langt de FLESTE gider IKKE !!

Fodboldfans vil gerne se: PSG mod Chelsea, Real Madrid mod City, United mod Bayern, Barcelona mod Liverpool, Juventus mod A.Madrid osv. :thumbup:

* Jeg er absolut overbevist om, at den kommende Super League bliver en realitet!! Jeg er slet ikke i tvivl. Det skyldes, at i den kapitalistiske verden, der får de rigeste altid ret og deres vilje, desværre!! De stenrige præsidenter og klub direktører er bedøvende ligeglade med den kritik som lige nu hagler ned over dem - de tænker at det lige nu er en storm, som langsomt vil aftage og folk vil vende sig til ændringerne med tiden :think:

* Jeg synes på en måde, at det er en god idé med den kommende turnering!! Dog synes jeg, at der skal være mulighed for at rykke op eller ned - der skal være en kvalificerings-proces og ikke permanente medlemmer. På den måde vil det være mere fair for alle. ;-)
Øhhhh...tjek news...

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: European Super League

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
tirs apr 20, 2021 9:35 pm
Barca80 skrev:
tirs apr 20, 2021 9:32 pm
* Jeg synes 32 deltager i CL er alt for mange - det burde være omkring 20 hold, opdelt i to store puljer bestående med 10 hold! :sick:

For lad os være helt ærlige - de fleste fodboldfans gider jo ikke at se Man City mod Shakthar, eller Real Madrid mod Lokomotiv Moskva eller Barcelona mod Club Brugge osv.!! Ja, nogle gider at se disse kampe, men langt de FLESTE gider IKKE !!

Fodboldfans vil gerne se: PSG mod Chelsea, Real Madrid mod City, United mod Bayern, Barcelona mod Liverpool, Juventus mod A.Madrid osv. :thumbup:

* Jeg er absolut overbevist om, at den kommende Super League bliver en realitet!! Jeg er slet ikke i tvivl. Det skyldes, at i den kapitalistiske verden, der får de rigeste altid ret og deres vilje, desværre!! De stenrige præsidenter og klub direktører er bedøvende ligeglade med den kritik som lige nu hagler ned over dem - de tænker at det lige nu er en storm, som langsomt vil aftage og folk vil vende sig til ændringerne med tiden :think:

* Jeg synes på en måde, at det er en god idé med den kommende turnering!! Dog synes jeg, at der skal være mulighed for at rykke op eller ned - der skal være en kvalificerings-proces og ikke permanente medlemmer. På den måde vil det være mere fair for alle. ;-)
Øhhhh...tjek news...
Hvilken news hentyder du til?

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: European Super League

Indlæg af Madameskrald »

At det hele er ved at falde fra hinanden; dvs. en 3-6 klubber har eftersigende trukket sig fra super league projektet!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: European Super League

Indlæg af Kvoller »

Piquenbauer, hvad har du egentlig selv gjort, for at gøre op med alt det onde UEFA gør og har gjort? Vi skal jo åbenbart vise dig, hvorfor vi (åbenbart) ikke har udtryk vores utilfredshed nok, før nu, hvor ESL var på tale. Men hvad har du gjort, siden du er helligånden?

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: European Super League

Indlæg af DeanCassady »

Barça har praktisk talt også trukket sig med Laportas udmelding om medlemmernes accept.
Robert Zimmerman

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: European Super League

Indlæg af Red »

Messi er da på ingen måde overbetalt tror da han indbringer ganske fint ind for klubben på billetsalg, merch, sponsors osv. Det glemmer folk lidt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster