The Best 18

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

The Best 18

Indlæg af Antimadridista »


Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Starnils »

Ingen Neymar.

Hvordan har i stemt?
Socio. no. 54.257

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Antimadridista »

Starnils skrev:Ingen Neymar.

Hvordan har i stemt?

Må lige kigge på det senere, men tænker Cristiano som 1, 2 og 3..;)

Nej, den minimale effekt min stemme vil få, vil jeg nok lægge taktisk. Dvs Messi får den jo helt sikkert ikke. Derfor Modric og så måske Griez/Mbappe? Håber at VM overskygger CL. Det burde jo være logisk, men followers på Insta mm er jo vigtigt.....

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis denne pris er baseret på hele sæsonen, og ikke 2018, så bør Ronaldo slet ikke være i nærheden af toppen. Messi bør vinde foran Salah og De Bruyne.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:Hvis denne pris er baseret på hele sæsonen, og ikke 2018, så bør Ronaldo slet ikke være i nærheden af toppen. Messi bør vinde foran Salah og De Bruyne.

Men det ved du jo godt ikke sker. Havde det ikke været for VM vandt Ronaldo sandsynligvis klart. Pga VM er der spænding omkring det.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Antimadridista »

Starnils skrev:Ingen Neymar.

Hvordan har i stemt?
Fik du stemt?

Så fik jeg ordnet det, fra alle mine mail konti. Stemte på dem jeg tror har en realistisk chance for at slå Ronaldo.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Starnils »

Antimadridista skrev:
Starnils skrev:Ingen Neymar.

Hvordan har i stemt?
Fik du stemt?

Så fik jeg ordnet det, fra alle mine mail konti. Stemte på dem jeg tror har en realistisk chance for at slå Ronaldo.
Stemte på Messi som 1’er, håber han kan komme i top 3.

Derefter gik mine stemmer til Modric og Mbappe.
Socio. no. 54.257

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Antimadridista »

Starnils skrev:
Antimadridista skrev:
Starnils skrev:Ingen Neymar.

Hvordan har i stemt?
Fik du stemt?

Så fik jeg ordnet det, fra alle mine mail konti. Stemte på dem jeg tror har en realistisk chance for at slå Ronaldo.
Stemte på Messi som 1’er, håber han kan komme i top 3.

Derefter gik mine stemmer til Modric og Mbappe.
Ok. Ja ved godt det er lettere blasfemisk ikke at stemme på Messi, men al historik siger at han vil slutte bag Ronaldo pga CL's ulige favorisering. Så jeg stemte på Griez, Modric og Mbappe.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: The Best 18

Indlæg af A$AP »

Real Madrid fejlede ligaen og pokalturneringen fælt, de endte ikke engang som 1'er i deres CL gruppe. Gruppespillet hvor Ronaldo lavede 9 af sine 15 mål, men de alligevel endte som nummer to. I de tre vigtigste kampe var Ronaldo elendig, og fik jo vitterligt serveret CL trofæet på et sølvfad, fra Juve kampen og frem. Han var helt væk i begge kampe mod Bayern, og især mod Liverpool. Han stod ud i tre kampe, udekampen mod Juventus, og de to kampe mod PSG i knockout fasen.

Messi vandt ligaen som topscorer, han vandt pokalturneringen. Han vandt også den gyldne støvle for femte gang hvilket er en historisk rekord. Og så lavede han også flest assists i ligaen med Suarez og Fornals. Han dominerer statistikkerne over fleste driblinger, fleste skabte chancer osv, i alle de store fem ligaer.

Det så længe ud til, at det skulle afgøres til VM, men der var det ikke rigtigt nogen af de to der for alvor slog til. Jeg synes ikke rigtigt at det har gjort nogen forskel for lige præcis de to. Hverken skidt eller dårligt. De røg jo begge ud samme dag.

Det er bare med til at understrege hvor store forskellene er på forventningerne der er til Messi og Ronaldo. Det er en helt anden standard Messi skal leve op til. Det giver ikke mening, at Ronaldo er så stor en favorit som folk har gjort ham til.

Skybet giver 1,25 igen på Ronaldo som vinder, og Messi 12 gange igen. :lol: :lol:

Nå.. Jeg har haft held med at lukke denne her pris ude af mit sind de sidste par år. Jeg glæder mig bare til at se Antonella på den røde løber.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:Real Madrid fejlede ligaen og pokalturneringen fælt, de endte ikke engang som 1'er i deres CL gruppe. Gruppespillet hvor Ronaldo lavede 9 af sine 15 mål, men de alligevel endte som nummer to. I de tre vigtigste kampe var Ronaldo elendig, og fik jo vitterligt serveret CL trofæet på et sølvfad, fra Juve kampen og frem. Han var helt væk i begge kampe mod Bayern, og især mod Liverpool. Han stod ud i tre kampe, udekampen mod Juventus, og de to kampe mod PSG i knockout fasen.

Messi vandt ligaen som topscorer, han vandt pokalturneringen. Han vandt også den gyldne støvle for femte gang hvilket er en historisk rekord. Og så lavede han også flest assists i ligaen med Suarez og Fornals. Han dominerer statistikkerne over fleste driblinger, fleste skabte chancer osv, i alle de store fem ligaer.

Det så længe ud til, at det skulle afgøres til VM, men der var det ikke rigtigt nogen af de to der for alvor slog til. Jeg synes ikke rigtigt at det har gjort nogen forskel for lige præcis de to. Hverken skidt eller dårligt. De røg jo begge ud samme dag.

Det er bare med til at understrege hvor store forskellene er på forventningerne der er til Messi og Ronaldo. Det er en helt anden standard Messi skal leve op til. Det giver ikke mening, at Ronaldo er så stor en favorit som folk har gjort ham til.

Skybet giver 1,25 igen på Ronaldo som vinder, og Messi 12 gange igen. :lol: :lol:

Nå.. Jeg har haft held med at lukke denne her pris ude af mit sind de sidste par år. Jeg glæder mig bare til at se Antonella på den røde løber.
Ikke for at være pernitten, men er det ikke ballonen du finder de odds på? Har hørt lidt om at Griez skulle være et godt bud på at vinde The best!

Men ellers er jeg helt enig i det du ellers nævner m Messi og ham den anden. De sidste 2 år har bare også vist at CL betyder, ja nærmest ALT..

Det med oddsene på ballonen, tror jeg også hænger lige så meget sammen med historikken. Altså når Ronaldo har fået den 4 af 5 år (ja det lyder sindssygt:|) så kan oddsene kun være lave, nærmest lige meget hvad. Andet vil være for risky for bet firmaerne.

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: The Best 18

Indlæg af Arberg »

Ronaldo vinder selvfølgelig! Da han er den bedste og mest komplette spiller nogensinde. En spiller der kan gøre en enormt forskel på et hvilken som helst hold.

Messi er normalt favoritten til andenpladsen, men tror han for svært ved at forsvar andenpladsen. Middelmådig i CL og komplet elendig under VM. Han kan tydeligvis kun for suveræne Barcelona, ikke uden Xavi og Iniesta i de store turneringer hvilken men så endnu en gang under CL og VM.
Senest rettet af Arberg man aug 20, 2018 8:48 am, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: The Best 18

Indlæg af Piquénbauer »

Der var vidst en der kedede sig på madridista...

Du kan dog være rolig nu. Du behøver faktisk ikke længere at fyre dette vrøvl af - Ronaldo er væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: The Best 18

Indlæg af zqa »

Bold.dk trololololo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: The Best 18

Indlæg af !Option »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Rey Abi!

Arberg
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn maj 27, 2018 11:35 am

Re: The Best 18

Indlæg af Arberg »

Ved godt at folk herinde er Messis fans. Man tag nu lige de farvede briller af. Så i VM ? Messi var som sædvanlig elendig for Argentina i alle kampene, imens Ronaldo var en enmandshær for Portugal.

https://www.youtube.com/watch?v=4rp2aLQl7vg

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster