VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Hold da fast en drejning. Gruppen er helt åbent nu.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Hahah, alt det her i en og samme kamp.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

A$AP skrev:Hahah, alt det her i en og samme kamp.
Hvem end deres Gud er, må han være med dem. Forfærdeligt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15110
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1703 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:Schweiz er et hold.
Meget enig.
Det bedste hold indtil videre. De viste klasse mod Brasilien og var endnu bedre mod Serbien. De giver aldrig op og de fortjener at vinde VM
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Gad vide, om FIFA straffer både Shaqiri og Granit Xhaka, to Kosovo-albaner, som ved hver deres scoring fik lavet den albanske dobbelte ørn med deres hænder foran Serbiens fans og dermed gejlede dem op. Ved Shaqiris mål gjorde Xhaka det igen foran Serbernes fans. Det hjælper ikke, at man som spiller skal pisse et så temperamentsfuld fangruppe som det serbiske mere end højest nødvendigt.

Selvom serbere og albanere hader hianden, og deres forhistorie er meget ulykkelig, så skal en spiller ikke blande politik i det. Glæder mig til at se udfaldet, om FIFA overhovedet har opdaget det, Shaqiri og Xhaka gjorde.

Schweiz' landstræner har også kommenteret det og sagt, at han er utilfreds med deres opførsel, da man ikke skal blande sport og politik sammen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15110
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1703 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:Gad vide, om FIFA straffer både Shaqiri og Granit Xhaka, to Kosovo-albaner, som ved hver deres scoring fik lavet den albanske dobbelte ørn med deres hænder foran Serbiens fans og dermed gejlede dem op. Ved Shaqiris mål gjorde Xhaka det igen foran Serbernes fans. Det hjælper ikke, at man som spiller skal pisse et så temperamentsfuld fangruppe som det serbiske mere end højest nødvendigt.

Selvom serbere og albanere hader hianden, og deres forhistorie er meget ulykkelig, så skal en spiller ikke blande politik i det. Glæder mig til at se udfaldet, om FIFA overhovedet har opdaget det, Shaqiri og Xhaka gjorde.

Schweiz' landstræner har også kommenteret det og sagt, at han er utilfreds med deres opførsel, da man ikke skal blande sport og politik sammen.
Jeg kan ikke se problemet i det?
Dette symbol står på det Albanske flag og hvis der er noget forkert ved det så skulle de afskaffe flaget. Men deres flag har eksisteret i mange mange år så jeg kan ikke forstår hvorfor er det en provokation. Mange andre lande har et eller flere symboler på deres flag. Burde de også afskaffes?
Husk at serberne har smadret hele Jugoslavien. Det er og vil ALTID være deres skyld. "Don't feel bad about them who use power to destroy so they can rule"
De også kæmpede imod at Kosovo bliver et selvstændig land som resulterede i mange konflikter.
I dag hvor Kosovo er selvstændig har serberne ingen ret mere at brokke sig over noget som helst.

Og os flytninge skulle aldrig have kommet til Danmark og give jer store hovedpine (nærmest migræne :glad:) hvis bare serberne var lidt fornuftige ;)
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

A$AP skrev:Hahah, alt det her i en og samme kamp.
Er jeg den eneste der synes sangen er catchy?
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:Gad vide, om FIFA straffer både Shaqiri og Granit Xhaka, to Kosovo-albaner, som ved hver deres scoring fik lavet den albanske dobbelte ørn med deres hænder foran Serbiens fans og dermed gejlede dem op. Ved Shaqiris mål gjorde Xhaka det igen foran Serbernes fans. Det hjælper ikke, at man som spiller skal pisse et så temperamentsfuld fangruppe som det serbiske mere end højest nødvendigt.

Selvom serbere og albanere hader hianden, og deres forhistorie er meget ulykkelig, så skal en spiller ikke blande politik i det. Glæder mig til at se udfaldet, om FIFA overhovedet har opdaget det, Shaqiri og Xhaka gjorde.

Schweiz' landstræner har også kommenteret det og sagt, at han er utilfreds med deres opførsel, da man ikke skal blande sport og politik sammen.
Jeg kan ikke se problemet i det?
Dette symbol står på det Albanske flag og hvis der er noget forkert ved det så skulle de afskaffe flaget. Men deres flag har eksisteret i mange mange år så jeg kan ikke forstår hvorfor er det en provokation. Mange andre lande har et eller flere symboler på deres flag. Burde de også afskaffes?
Husk at serberne har smadret hele Jugoslavien. Det er og vil ALTID være deres skyld. "Don't feel bad about them who use power to destroy so they can rule"
De også kæmpede imod at Kosovo bliver et selvstændig land som resulterede i mange konflikter.
I dag hvor Kosovo er selvstændig har serberne ingen ret mere at brokke sig over noget som helst.

Og os flytninge skulle aldrig have kommet til Danmark og give jer store hovedpine (nærmest migræne :glad:) hvis bare serberne var lidt fornuftige ;)
Ja, jeg ved godt, ørnen symboliserer det albanske flag, men det er det, jeg siger, jeg ikke forstår, hvorfor de skal blande Kosovo og politik ind i en kamp.

Det er forfærdeligt, hvad der skete med det albanske folk, da de serbiske ledere gik amok. Det kan man aldrig benægte, at det Milosevic og hans lakajer af narrøve og mordere gjorde, var uhumansk.

Men derfor skal man stadigvæk ikke gøre det. Dette var en kamp mellem Schweiz og Serbien. Ikke mellem Albanien/Kosovo mod Serbien.

De bevidner for mig, at Xhaka og Shaqiri havde en skjult agenda at implicere noget, der ikke skal impliceres i kampen for opildne et sår, der er så betændt mellem de to lande. Xhaka og Shaqiri repræsenterer Schweiz, ikke Kosovo i det moment, kampen starter. Hvis de er så politisk orienteret, så forstår jeg ikke, at de to spillere ikke valgte at fravalgte Schweiz og blev Kosovo landsholdspillere, men det gider de jo selvfølgelig ikke, da det sportsligt ikke kan betale sig for dem at konvertere til Kosovo landshold, så for mit fremstår det derfor hyklerisk, for de to havde muligheden for at blive KOsovo-spillere, da Kosovo blev et uafhængigt land.

Derfor synes jeg, at det er forkert af dem, der implicerer et land, der for det første ikke er med ved VM, men for det andet slet ikke skal impliceres i sådan en kamp, da det ikke skal blive politisk.

Så må de to skjule deres had til Serbien i de 90 minutter kampen varer oven på alle de frygteligheder der nu skete i historien og at Xhakas far blev fængslet af Serbien i 80'erne.

Det er en fodboldkamp. Intet andet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Politik og sport går hånd i hånd. Eller sporten er i hvert fald blevet brugt politisk utallige gange.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Hahah, vild kamp.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Lukaku må meget gerne blive ved med at bombe mål ind ;-)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Havde Ronaldo på holdet.dk som anfører og Lukaku inden VM startede. fjernede dem begge efterfølgende. Pis mig i øret
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9314
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 945 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Bruun er rigtig morfar hyggelig:)

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Antimadridista skrev:Bruun er rigtig morfar hyggelig:)

LUUUKAAAAAKUUUU.... delvis VM topscorer nu... bliv ved! :D



Edit: Haha ved ikke hvordan jeg fik ramt citer i stedet for post ny...

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1497
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 404 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SIOUX »

Lad os sælge Suarez og købe Lukaku :!: :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster