VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Af alle hold, så er det også lige Argentina jeg vælger at holde med i denne omgang :glad: Men det er så også udelukkende pga. Messi, som igen bare er fantastisk. De vendinger den mand formår at udfører, samt de driblinger hvor to spillere jagter ham men ender med at falde over hinanden, som jo også er set hundrede gange før.

Ja, Salvio har i den grad imponeret mig. Lo Celso og Mascherano har i hvert fald også vist positive takter.
Lo Celso er en meget, meget lovende spiller. Har set ham en del i PSG, hvor han har fordelt spilelt rigtigt flot og styret begivenhederne flot. Han kan blive en god makker til Messi, så Messi ikke skal kreere alt. Synes allerede han er en dygtig spiller, men om han er god nok i en midtbane to-midtbane er jeg dog i tvivl om, når de møder bedre hold.

Det var det samme man så i kampene mod Real, hvor han var den mest defensive. Der har han på ingen måder sine spidskompetencer, så for at han skal kunne spille bedst, skal den midtbane nok gøres mere kompakt med en ekstra midtbanemand. Biglia og Mascherano kunne være et godt makkerpar til at støtte Lo Celso.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Så kører det jo :-D Messi hattrick + assist.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Så sandt hvad Ray Hudson siger, alle de ting (førsteberøring, vendinger, driblinger, gudeafleveringer!) Messi laver på en fodboldbane, bliver simpelthen taget for givet.

For ikke at komme ind på hans reaktionsevne, vision, og måden hvorpå han ser/læser fodbold, for det er umenneskeligt og aldrig nogensinde set før. Ja, det er svært at sætte ord på ham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SIOUX »

Lopezzz skrev:
phpBB [video]
Ja ja, hattrick og 1 assist fra Messi. God start selvom det var Haiti :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Om små 3 dage har jeg denne her i postkassen. Selvfølgelig med Messi på ryggen :)

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:Om små 3 dage har jeg denne her i postkassen. Selvfølgelig med Messi på ryggen :)

Billede

Købte min med Messi på ryggen i 2010
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Billede

Sådan ser vejen ud for Argentina, hvis de som minimum skal nå en semi-finale. Jeg selv har ikke tænkt længere end den første kamp mod Island, men det er alligevel lidt spændende at se hvilke muligheder der er.

Round of 16 (Gruppe C og D mødes med hinanden i denne fase.) (Gruppe A og B mødes med hinanden i denne fase.)
1C vs. 2D
1D vs. 2C

1A vs. 2B
1B vs. 2A

Quarter-finals (Gruppe C og D mødes med Gruppe A og B i denne fase)
Winner 1A/2B vs. Winner 1C/2D
Winner 1B/2A vs. Winner 1D/2C
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Hvis de ender 1 og Spanien ender 1 er det meget sandsynligt de mødes i kvart finalen. Og det overlever Argentina ikke.

Jeg vil tro deres bedste bud er at blive 2'er og håbe på Spanien bliver 1'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: VM 2018

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Rb88 skrev:Hvis de ender 1 og Spanien ender 1 er det meget sandsynligt de mødes i kvart finalen. Og det overlever Argentina ikke.

Jeg vil tro deres bedste bud er at blive 2'er og håbe på Spanien bliver 1'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Deres bedste chance er da at blive 1'er i gruppen. Så skal de formentlig slå Danmark eller Peru og derefter Spanien (måske Portugal). Hvis de bliver 2'er i gruppen, skal de formentlig slå Frankrig og derefter Portugal (måske Spanien eller Uruguay).

Så må første mulighed trods alt være lettest.
qepd

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Rb88 skrev:Hvis de ender 1 og Spanien ender 1 er det meget sandsynligt de mødes i kvart finalen. Og det overlever Argentina ikke.

Jeg vil tro deres bedste bud er at blive 2'er og håbe på Spanien bliver 1'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Deres bedste chance er da at blive 1'er i gruppen. Så skal de formentlig slå Danmark eller Peru og derefter Spanien (måske Portugal). Hvis de bliver 2'er i gruppen, skal de formentlig slå Frankrig og derefter Portugal (måske Spanien eller Uruguay).

Så må første mulighed trods alt være lettest.
Er skam helt med på scenariet.
Jeg tror bare chancen for at gå til semien er størst hvis de skal slå Frankrig og Portugal fremfor Spanien. Jeg tror simpelthen ikke de kan komme forbi Spanien

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: VM 2018

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Rb88 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Rb88 skrev:Hvis de ender 1 og Spanien ender 1 er det meget sandsynligt de mødes i kvart finalen. Og det overlever Argentina ikke.

Jeg vil tro deres bedste bud er at blive 2'er og håbe på Spanien bliver 1'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Deres bedste chance er da at blive 1'er i gruppen. Så skal de formentlig slå Danmark eller Peru og derefter Spanien (måske Portugal). Hvis de bliver 2'er i gruppen, skal de formentlig slå Frankrig og derefter Portugal (måske Spanien eller Uruguay).

Så må første mulighed trods alt være lettest.
Er skam helt med på scenariet.
Jeg tror bare chancen for at gå til semien er størst hvis de skal slå Frankrig og Portugal fremfor Spanien. Jeg tror simpelthen ikke de kan komme forbi Spanien

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Men det holder jo stadig ikke. Spanien kan jo sagtens blive 2'er i deres gruppe. Så er det formentlig Frankrig og derefter Spanien.
qepd

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Teoretisk ja, men kan ikke forestille mig andet end at Spanien bliver 1er

Men det er såmænd os en ligegyldig snak for tænker ikke Argentina går efter at blive 2er hvis de kan vinde puljen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: VM 2018

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Rb88 skrev:Teoretisk ja, men kan ikke forestille mig andet end at Spanien bliver 1er

Men det er såmænd os en ligegyldig snak for tænker ikke Argentina går efter at blive 2er hvis de kan vinde puljen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jeg synes, det er vildt at se Spanien som uovervindelige for Argentina. Jeg vil sige, Spanien vil være favoritter mod Argentina, men ikke meget store favoritter. Naturligvis har Argentina en chance. Ca. samme chance som de vil have mod Frankrig.

Men hvis du er så sikker på Spanien som 1'er i gruppen, så synes jeg du skal smide nogle tusinde på det. Det giver omkring 1,5 gange tilbage. Det er ret godt, hvis det er så sikkert... :glad:
qepd

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Og man ser jo forskelligt på det. Og det er fair nok. Jeg vil sige den er 70/30 til Spaniens favør hvis de møder Argentina

Og ja jeg tænker Spanien slutter 1er hvad odds også indikerer men jeg synes ikke 1.5 er tilstrækkelig til det er værd at smide på [emoji38]

Nu ved jeg ikke om jeg forstod dig rigtigt at Argentina vil have samme chance mod Spanien som mod Frankrig? For hvis du mener det er jeg igen uenig. For mig at se er Frankrig langt fra Spaniens styrke og jeg vil se dem værende helt jævnbyrdige og alt efter om Frankrig præsterer bare lidt i gruppespillet kunne jeg sagtens se Argentina være favorit i det opgør

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster