VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Skydefinten »

Nok meget godt for C.R at han står der. Ellers havde der allerede været uro i truppen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

Hvilket site bruger I til at læse om fodbold? Jeg tænker mest ift. VM, da der er en del spillere, jeg ikke er helt skarp på.

Jeg kunne godt tænke mig, at kunne læse om hvert enkelt land, deres bruttotrup, hvordan de spiller, og evt. også både information og stats på hver spiller. ... og så må sitet godt være overskueligt. (Prøv at gå ind på tipsbladet.dk, så kan I se et eksempel på hvad jeg absolut IKKE leder efter! :) ) - Gerne på engelsk, men dansk er også fint. Tak for hjælpen!!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

Ingen der har et forslag? :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Køb VM bladet, tror det er Tipsbladet/BT der laver det.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

zqa skrev:Køb VM bladet, tror det er Tipsbladet/BT der laver det.
Nok også lidt nostalgisk at læse, fremfor at finde artikler på nettet. Jeg har selv søgt rundt, og noget af det mest udførlige jeg har fundet, er faktisk ESPNs oplæg til VM, hvor de gennemgår alle grupper og viser trupperne, etc.

http://global.espn.com/football/fifa-wo ... contenders

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Tror i Messi og Ronaldo er med til VM 2022?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana al vent skrev:Tror i Messi og Ronaldo er med til VM 2022?
Messi Ja, Cristina Nej. I 2022 udkommer ny Sex And The City film hvor hun har hovedrollen
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Lopezzz skrev:
Blaugrana al vent skrev:Tror i Messi og Ronaldo er med til VM 2022?
Messi Ja, Cristina Nej. I 2022 udkommer ny Sex And The City film hvor hun har hovedrollen
Skulle ikke undre mig hvis Ronaldo i sin trang til at slå rekorder deltager i VM 2026
Jeg bløder Blaugrana

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Argentina lavede 19 mål i 18 kvalifikationskampe. Siden deres Copa America finalenederlag i 2016, har spillere som Di Maria, Higuain og Dybala været skrækkelige. Aguero har heller ikke været god når han endelig er fit, og Icardi spiller aldrig. Det sigende, at spillere som Bendentto, Salvio, Pratto og Alejandro Gomez blev valgt til de afgørende kampe.
Deres offensiv er Messi, og det ganske vist også et nogenlunde våben at have, men hvor er det trættende og pinligt at høre eksperter kalde det for verdens stærkeste offensiv. Det et større problem end defensiven.

Deres topscorerliste ved kvalifikationen:
Messi 7
Di Maria, Mercado, Pratto 2
Lavezzi, Higauin, Biglia, Otamendi og Mori 1

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Spoiler
Vis
Billede
Ingen Aduriz, det var så den turnering... Og når ja, heller ikke nogen Sergi Roberto.

Billede

Midtbane og angreb sammen, ellers ville der kun være 2-3 navne på angriberlisten :D.

Fandme to stærke hold. Mine to favoritter til at vinde det hele. Brasilien magter det ikke.

Nainggolan er btw ikke udtaget til Belgiens trup.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Isco, Thiago, Asensio, Busquets, Saul, Koke, Iniesta, Silva, Aspas m.m.

Jeesus!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Men ingen Bob. Jeg er 100% på Argentina-vognen til sommer. Fuck Lopetegui og hans åndssvage præferencer. Bob havde om nogen fortjent det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Isco, Thiago, Asensio, Busquets, Saul, Koke, Iniesta, Silva, Aspas m.m.

Jeesus!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvorfor i alverden er Javi Martinez ikke på?

Og Aspas? Hmm .....

Kom så, Espana! Vind lige lortet igen.

Men fandme et stærkt hold alligevel til trods. Gode typer, der ikke er så identiske, som Del Bosques trupper til sidst var, hvor diversiteten var meget, meget lille. Så kan de spille på flere strenge.

de Gea
Carvajal - Pique - Ramos - Alba
Busquets
Koke/Thiago - Iniesta
D. Silva - Rodrigo - Isco

Jeg vil nok starte med Rodrigo fremfor Costa, så de har lidt trussel i dybden, og så er Rodrigo nok en del bedre på de små områder end Costa i det opbyggende spil, hvis de små drenge kombinerer sig.

Kunne måske godt fristes til at rykke Isco ned på Koke/Thiagos plads i stedet, og så kører med Asensio på kanten, så de også har en halvuhrtig kantspiller, der kan skabe lidt ravage.

Kom så, Spanien.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Isco, Thiago, Asensio, Busquets, Saul, Koke, Iniesta, Silva, Aspas m.m.

Jeesus!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvorfor i alverden er Javi Martinez ikke på?

Og Aspas? Hmm .....

Kom så, Espana! Vind lige lortet igen.

Men fandme et stærkt hold alligevel til trods. Gode typer, der ikke er så identiske, som Del Bosques trupper til sidst var, hvor diversiteten var meget, meget lille. Så kan de spille på flere strenge.

de Gea
Carvajal - Pique - Ramos - Alba
Busquets
Koke/Thiago - Iniesta
D. Silva - Rodrigo - Isco

Jeg vil nok starte med Rodrigo fremfor Costa, så de har lidt trussel i dybden, og så er Rodrigo nok en del bedre på de små områder end Costa i det opbyggende spil, hvis de små drenge kombinerer sig.

Kunne måske godt fristes til at rykke Isco ned på Koke/Thiagos plads i stedet, og så kører med Asensio på kanten, så de også har en halvuhrtig kantspiller, der kan skabe lidt ravage.

Kom så, Spanien.
Aspas kan være nådesløs, bare tjek hans kampe mod os. Synes Rodrigo kan starte inde, også kan man sætte Costa ind som et wildcard.

De Gea.
Carvajal. Piqué. Ramos. Alba.
Thiago. Busquets. Iniesta.
Silva. Rodrigo. Isco.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:Men ingen Bob. Jeg er 100% på Argentina-vognen til sommer. Fuck Lopetegui og hans åndssvage præferencer. Bob havde om nogen fortjent det.
Bob?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster