VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Jeg er lidt irriteret på, at Meza ikke bevæger sig nok. Det samme med di Maria. Den mand gider seriøst ikke mere. Pil ham ud.

Jeg vil nok tage Mascherano ud. Jeg ville have taget Rojo ud og så skubbe Masch ned, men der er brug for Rojos højde og hovedstødsevne ved eventuelle dødbolde til Island. Derfor jeg vil lade Biglia blive inde. Skifte Enzo Perez eller Banega ind for at lade dem styre spillet dybt fra banen, så Messi skubbes længere frem, da jeg ikke forventer Island vil skubbe mere frem end deres busparkering nu.

Derudover tage di Maria ud og sætte enten Pavon ind eller Dybala for at få langt mere trussel på den sidste tredjedel.

Men overall, der mangler ufattelig meget bevægelse fra Argentina. Spllerne vil kun have den i fødderne. Ikke engang Salvio flyver frem. Han er god offensiv elelrs.
MASCHERANO? Har du set hvem der står for alt det spilfordelende? Mascherano står jo for alt det dybe, spilfordelende spil og de diagonale afleveringer. Mascherano skal i hvert fald ikke ud. Hellere Biglia så.
Læs hvad jeg skriver. Jeg ville under andre omdstændigheder aldrig tage Masch ud, men ud af Rojo, Biglia og Masch, vil jeg tage ham ud alene pga. hans manglende højde, og det er nederen, men sande faktum de høje bolde, som Island spiller med. Biglia og Rojo har mere højde. Det er Islands våben. Dødbolde og indlæg.
Biglia fylder ikke mere i luften end Mascherano, der har spillet mange hundrede kampe som midterforsvarer. Mascherano er den vigtigste på Argentinas hold lige nu foruden Leo. Det ville være selvmord og idioti at tage ham ud, for det er ham der har taktstokken i hånden lige nu. Biglia kan slet ikke sætte spillet på samme måde som Mascherano.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Tello skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina er virkelig dårlige. Messi startede godt, men har heller ikke været god siden 1-1 målet.
Hvad skal manden gøre? Han modtager bolden og så står alle omkring ham stille og venter, mens han er omringet af 3-4 vilddyr. Så har hans målmand glemt at tørre olien af handskerne, Rojo er helt væk og Di Maria er forsvundet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg har tidligere beskrevet hvordan Argentinas taktik skaber dårlige forudsætninger for Messi, og det er selvfølgelig en super vigtig pointe når man vurderer hans præstation. Men faktum er han har spillet 25 minutter uden at få noget ud af anstrengelserne, ingen farlige situationer og flere upræcise afleveringer.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Al romantikken til side; hold nu kæft, hvor er Island ucharmerende at se på. De spiller beskidt. Læg mærke til, hvor ofte de lige giver et skub, et slag eller er lille spark umiddelbart efter bolden er blevet sluppet. Læg også mærke til, hvor ofte de får ind i hovedstødsduellerne med albuen først.
Praecis! Det er også så hyklerisk at kommentatorerne romatiserer det, ved at sige det er en del af Islands fight. Bjarnason planter en albue i brystet på Argentinas hoejreback og han bliver naermest hyldet!

Argentina har derudover store mangler! Det er kun Leo og Masch som bidrager med noget. Resten enten står og glor eller også nemme bolde konstant!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Mads Junker er virkelig et højtråbende fjols.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Er I ikke overrasket over at Argentina håndterer fysisk spil så dårligt? Det er alligevel et sydamerikansk hold. Ville have troet at de ville lege med Island.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Er det ikke tid til at forsøge sig med korte hjørnespark?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Mads Junker er virkelig et højtråbende fjols.
Synes ellers han har været rigtig god når han har haft vores kampe som kommentator...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Kan Peter Grønborg ikke lige erstatte hele banden.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Det er Barcelona mod Espanyol det her.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Kan Peter Grønborg ikke lige erstatte hele banden.
Per Frimann. <3

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nidzo7 »

Antimadridista skrev:Kan Peter Grønborg ikke lige erstatte hele banden.
Han kan passende tage Niels Christian Frederiksen med. Han er en fornøjelse at høre på, hans fodboldviden er på et helt andet niveau, sammenlignet med de fjolser på Dr1 og TV2.
Senest rettet af Nidzo7 lør jun 16, 2018 4:08 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Argentinas venstre side af forsvaret er katastrofalt ringe.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

di Fucking Maria. Manden, der opgav fodbold, efter han blev kylet ud af Perez i Real Madrid.

Tag dig nu sammen for fuck sake. Du spiller sammen med historiens bedste på et godt hold, omgivet af dygtige spillere, og du gider ikke.

Fucking uduelige røvhul man.....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Det her er fucking uudholdeligt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Kom så, Banega. På dagen er han vild. Kom nu for fuck sake.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster