VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Ok, jeg spamer lige denne tråd..syntes det er komplet idioti at fyre ham.!!!! Kan se langt flere dårlige ting ved fyring end ved lige at snakke ting igennem..total Macho/Boss gejl!!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Det er bare spansk fodbold. Timingen var fandme elendig, omend jeg synes man skulle have ladet ham blive. Florentino Perez er glad.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: VM 2018

Indlæg af emo »

Hahaha.... sjovt.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Hold nu kæft et kaos. Det er vel egentlig bare Spanien i en nøddeskal.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Hvor er jeg glad for det kaos der er med Spanien, omend det pisser mig af at det er til Portugals fordel. Kan ikke klare Ramos eller Vasquez, og kan ikke se at de andre forsvarsspillere skulle fortjene det mere end Sergi Roberto.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan læse, at den nye chef i spansk fodbold, Rubiales, har et stort ego og derfor lige ville sætte sig selv i respekt.

Hold kæft en klovn. DU fyrer fandme ikke en landstræner 48 timer før, de skal spille første VM-kamp.

Det her er simpelthen hovedrystende på så mange parametre.

Jegk an læse, at Iniesta og Ramos stod bag at trænerne blev, da de ikke ville have kaos så tæt inden VM starter. Det valgte Rubiales at skide højt og helligt på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Og så er det pique der er blevet buhet... Mon det bliver vendt mod real (spillerne) nu? Næppe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Der er jo flere paramete i det. Eftersigende skulle Lopetegui have informeret forbundet fem minutter før den officielle offentliggørelse, hvilket også er ganske dårlig timing. Især VM starter lige om lidt. Ingen af os ved præcist hvad der er foregået, men det er jo en lose-lose-lose situation for alle parter.

Hvem er assistent for Spanien? Tager han over, eller er hele slænget blevet fyret?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Der er jo flere paramete i det. Eftersigende skulle Lopetegui have informeret forbundet fem minutter før den officielle offentliggørelse, hvilket også er ganske dårlig timing. Især VM starter lige om lidt. Ingen af os ved præcist hvad der er foregået, men det er jo en lose-lose-lose situation for alle parter.

Hvem er assistent for Spanien? Tager han over, eller er hele slænget blevet fyret?
Real Madrid og Perez er fandme også nogle klovn at komme ud med sådan en besked inden VM. Troede der var lidt mere nationalfølelse hos Centralmagten og korrupte Perez.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

For det første, kan jeg godt forstå at RFEF føler et behov for at handle. De ville se svage ud, hvis de ikke gjorde noget, når de bliver behandlet sådan af Lopetegui. Hvad skulle så stoppe en landstræner fra at lave lignende numre i fremtiden? Ikke at det nødvendigvis er den rigtige beslutning, men det handler ikke om Rubiales' ego eller at han skulle have en eller anden machofacade at opretholde. Det handler om at opretholde et minimum af professionalisme i organisationen, og Lopetegui har handlet gennemført uprofessionelt og amatøragtigt. Rubiales' allerførste store beslutning, var netop at forlænge Lopeteguis kontrakt, så han har helt åbenlyst vist både god tro og tillid overfor Lopetegui.

Problemet er at Lopetegui ikke informerer RFEF i det sekund han bliver kontaktet af Real Madrid. Jeg tror ikke, at Rubiales havde været uretfærdig i en sådan situation. Enhver kan se at det er en unik mulighed for Lopetegui, så han havde velsagtens fået lov til at smutte, ligeså snart VM var overstået. Det gjorde Lopetegui bare ikke. Han gjorde faktisk det modsatte. Han ventede til det absolut sidste moment, med at afsløre planerne overfor RFEF, og på daværende tidspunkt var de seks Madrid-spillere i truppen allerede informeret. Om det er sket gennem Florentino eller gennem Lopetegui selv ved jeg ikke, men det er egentlig også ligegyldigt.

De seks Madrid-spillere skulle aldrig have været informeret før Rubiales og RFEF. Da en syvende spiller, der ikke er Madrid-spiller, så får nys om ansættelsen, er et læk overfor selvfølgelig en meget reel risiko, hvorfor Florentino og Madrid må se sig nødsaget til at offentliggøre det. Havde Rubiales nu været involveret fra starten, havde offentliggørelsen nok ikke været noget problem, ikke engang hvis den var sket i dag.

Det er bare en ekstremt, gennemført uprofessionel optræden af Lopetegui, der for tre uger siden for forlænget sin kontrakt, og nu vælger at gå bagom ryggen på Rubiales og RFEF.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja og så må man da også i den grad sætte spørgsmålstegn ved LoppeGuy's interesser under VM.. Godt han er fyret.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Det er svært at vurdere udefra, men det ser ikke ud som om Lopetegui har handlet udpræget professionelt og respektfuldt. Spørgsmålet er dog om fyringen, uanset om den er berettiget eller ej, er den bedste løsning. Umiddelbart forværrer det vel Spaniens chancer ved VM ganske markant.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Visca El Barca skrev:
LeoMessi skrev:Godt nok en overreaktion, hvis de vælger at fyre Lopetegui. Når man får muligheden for at være cheftræner i Real Madrid, så takker man da også ja, de burde lykønske ham.
Det er nok mere timing. Han har jo sikkert forhandlet med dem, han kan umuligt have været 100% koncentreret om Spanien. Eller det er vel det, det spanske fodbund mener, og det er sådan set forståeligt.

Så er der selve VM, udover al den snak om ham og Real de forskellige spillere og han nu skal forholde sig til, især Real spillerne, så er der også selve den process der handler om Real som hold.

Nu slutter jo VM ret sent, hvis vi regner med at Spanien går hele vejel eller til semien, så er de færdig ved VM i midten af Juli. Det er alt alt for sent, i forhold til at skulle planlægge Reals sæson, anakysere truppen, komme med input vedrørende forstærkninger samt salg af spillere. Real vil slet ikke have tid nok til alt det, hvis de først begynder efter VM. Det er mere muligt, at han vil bruge noget af tiden og fokus under VM, på netop dette, og det er heller ikke optimalt. Jeg forstår en fyring et eller andet sted.
Timingen er helt sikkert uheldig, men det er jo ikke rigtigt noget Lopetegui kan gøre for. Jeg er ret så sikker på, at det ikke har forstyrret hans koncentration med henhold til VM, for jeg tror vitterligt ikke på, at der har været de helt store forhandlinger med Real Madrid, tror det er sket forholdvist hurtigt. (Real Madrid har muligvis kontaktet ham efter Spaniens seneste venskabskamp mod Tunesien, som blev spillet i lørdags, og de skal først spille deres første VM kamp her på fredag, så hvad der sker i mellemtiden er vel ligegyldigt?)

Kender jeg Real Madrid og Florentino ret, så har de allerede en ide om hvem der skal købes ind, jeg tror ikke at Lopetegui har så meget at skulle sige på dette punkt, og jeg er ret sikker på at ledelsen i Real Madrid er professionelle nok til at lade ham få fred og ro til selve VM. I forrige år da der var ballade med Cristiano og hans forlængelse, ventede de også indtil han kom hjem fra ferien for at drøfte videre med ham.

Det spanske forbund vinder ikke noget ved at fyre Lopetegui, tværtimod. Jeg kan ikke forestille mig, at spillerne er super glade for situationen, Ramos har endda været ude og bede forbundet om ikke at fyre ham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Det er lige blevet besluttet, at VM 2026 bliver holdt i USA, Mexico og Canada. De udvider til 48 hold, så der vil i alt være 80 kampe. 60 af dem i USA. Finalen i New York.
Senest rettet af MessiPogba ons jun 13, 2018 1:29 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Skydefinten »

Nå, Puyol på vej i flyveren til Moskva. Måske han kan hjælpe Hierro og co.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster