VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

For mig, personligt, er alle disse foran CR.

Pelé.
Maradona.
Cruyff.
Ronaldinho.
Laudrup.
Fenomeno.
Messi.
Garrincha.
Di Stefano.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Cristiano har altid haft travlt med at markedsføre sig selv, mens der er en vis spiller der aldrig nogensinde har haft brug for det - det fortæller alligevel en del.
Fabio Capello; I think Messi is a better player than Ronaldo, but the Argentina team isn’t helping him.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Rb88 skrev:
Kubala skrev:Messi er for mig den bedste spiller gennem fodboldhistorie, men efter ham, har jeg CR som nr. 2.

3 PL, 2 La liga, 5 CL og en EM af de store trofæer samt alle de mindre, gør at han for mig er nr. 2. Hvis man så lægger alle målene og assists til, så mener jeg, at han burde tage andenpladsen.
Alligevel er det sigende at de i Real Madrid mener den bedste Real Madrid spiller gennem tiderne er Alfredo Di Stefano.

For mig er Ronaldo en af de mest målfarlig angribere men ser ham ikke i top 5 af de bedste nogensinde. Der kunne de helt store og Messi bare andet end at lave tonsvis af mål. Ville ønske jeg kunne ha set Di Stefano dog.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
De er også tosset, altså Real fans. Jeg mener, at han er den andenbedste spiller i fodboldhistorie. Fodbold har rykket sig meget siden Stefano, Pelé og Maradona tider. Messi er klart den bedste, men CR er lige efter.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Ville være ret så vildt hvis Spanien og Iran i sidste ende endte med videre avancement, muligheden er der i hvertfald (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Hvad laver Ramos med det der fisseskæg? Hahahaha.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Hvad fuck sker der? En slutrunde der tangerer kedsomheden fra EM 2016 med vuvuzela lyd fra VM 2010? Kan det blive værre?

Kan der ikke snart bare komme en god sportsoplevelse? Nu skal jeg fandme også til at begynde at heppe på LeBron, hvis han skifter til mine Lakers, som mange rygter siger, at han vælger her snart. Jeg kan snart ikke mere. Ikke nok med Ronaldos held i alt, hvad hgan foretager sig for tiden, så skal min næste hadeatlet spille for mit hold i basket.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Calling it, 1-0 til Iran.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Fucking Querioz og hans kujonfodbold. 6 mand i forsvaret. Sut en hest man.

Fucking hader kujonfodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Sergio Ramos ...... tager frispark ..... What the actually flying horseshit of a fucking fuck kind of shitfaced fuck of a sorcery is this shit?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Hvad laver Ramos med det der fisseskæg? Hahahaha.
Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Billede

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Fucking Querioz og hans kujonfodbold. 6 mand i forsvaret. Sut en hest man.

Fucking hader kujonfodbold.
Det bliver et tomands forsvar mod Portugal.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Fuck det her vm.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Og FIFA, de korrupte narrøve, har accepteret at udvide VM fra 32 hold.

Så kan røvsyge hold som Wales, Skotland, Italien, Grækenland, Norge m.m. komme med og voldkneppe slutrunder med endnu mere kedsomhed end i forvejen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Kubala@

Jamen hvis moderne tid bare altid slår tidligere tider, så er zlatan også bedre end Pele og eto'o og Aguero m mange flere. Syntes det er en forkert måde at anskue det på.

Ronaldo er enestående ift dedikation, opportunisme, ærgerrighed og lig.

Pele eksempelvis var på sin tid enestående ift tal, individuelle egenskaber og titler.

Cruyff læste spillet som ingen anden. Kunne i princippet spille alle pladser og var nærmest allerede træner da han spillede.

Diego havde en fuldstændig enestående teknik. Blev vurderet som et fænomen allerede som teenager, førte et mellem hold som Napoli til 2 seria A titler samt Uefa cup + 2 VM finaler (edit)

Fælles for ihvertfald disse 3 var, at de var fuldstændig enestående for deres tid.

Ronaldo er under Messi ift tal, ift overblik og ift teknik. Han er under mange ift titler. Det han primært er super stærk på er antallet af mål, men siden Messi også her er bedre, er han faktisk ikke enestående for sin tid.
Senest rettet af Antimadridista ons jun 20, 2018 8:42 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster