VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Nu er der alt, alt, alt for lang tid til kl. 8.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:
Flax_Generous skrev:Hvorfor må Otamendi ikke få røde kort?
Sikkert fordi de fleste er enige om, at Pogba er en cunt.

Ej, det er lidt mærkeligt. To gange med præcis det samme nummer. Otamendi er også en cunt. Mange cunts ved den her slutrunde.
Come on, du er bedre end det der.
Hvad? Du kan vel godt læse min anden sætning?

Som jeg skriver: Det er lidt mærkeligt, for det er anden gang, han laver den. Otamendi skulle have været smidt ud minimum to gange ved det her VM.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Sampaoli går ind i historiebøgerne. Maradona sagde efter Island kampen, at han ikke skulle komme tilbage til Argentina og man begynder snart at forstå ham. Elendigt kan ikke engang dække hvor dårligt han har præsteret for Argentina. Skidt over det hele på sin egen karriere.

Det her hold er ynkeligt. Ærgerligt for Messi, men dette er det bedste resultat for turneringen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Rigtig fed kamp.

Det er selvfølgelig surt, at Messi ikke får mere ud af den her slutrunde, men Argentina er et elendigt landshold som spiller grimt og dårligt. Frankrig har også været skuffende indtil videre, men de har tydeligvis potentialet.

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

Antimadridista skrev:
Nielsen skrev:
PuyolErGud skrev:
Nielsen skrev:Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Hvordan skulle det ske? De sidste 10-12 år merriter forsvinder jo ikke af den grund.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nej det er klart, mente hans nuværende niveau. At man ikke fremover kan forvente det samme gudeniveau

Har du lagt mærke til Argentinas niveau? Altså hvad forventer du? At han skal afdrible hele Frankrigs hold fra midten af?

Argentina er historisk ringe. Virkelig. Messi kan jo ikke skabe et niveau hos sit hold som ikke er der!
Om ikke andet har Messi skabt forventningerne til ham. Han har været så god så længe at man forventer han afgører det hver gang. Jeg synes personligt han mangler speed. Jeg er kæmpe fan og synes klart han er verdens bedste, men hvor han før har kompenseret for den dalende speed med kløgtighed, så synes jeg det står stille nu.
Flere husmandsfinter !

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Når alt så er sagt, så er der ikke noget hold jeg heller vil se ryge ud på røv og albuer end Frankrig. Griezmann, Pogba, Hernandez, Matuidi, pis af. Selv Portugal må gerne gå videre på bekostning af dem.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15033
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Messi kan ikke redde verden 13 år i træk og Superman findes ikke. Det skal man lære børnene i skolen
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Peter Møller: “Argentina er ikke et hold man sidder og savner.” Nej, bortset fra at de lige har bidraget med VM’s bedste kamp og vi måske ikke mere skal se Messi i landsholdssammenhæng.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Nielsen skrev:
Antimadridista skrev:
Nielsen skrev:
PuyolErGud skrev:
Nielsen skrev:Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Hvordan skulle det ske? De sidste 10-12 år merriter forsvinder jo ikke af den grund.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nej det er klart, mente hans nuværende niveau. At man ikke fremover kan forvente det samme gudeniveau

Har du lagt mærke til Argentinas niveau? Altså hvad forventer du? At han skal afdrible hele Frankrigs hold fra midten af?

Argentina er historisk ringe. Virkelig. Messi kan jo ikke skabe et niveau hos sit hold som ikke er der!
Om ikke andet har Messi skabt forventningerne til ham. Han har været så god så længe at man forventer han afgører det hver gang. Jeg synes personligt han mangler speed. Jeg er kæmpe fan og synes klart han er verdens bedste, men hvor han før har kompenseret for den dalende speed med kløgtighed, så synes jeg det står stille nu.
Så du har ikke lagt mærke til hans holdkammeraters niveau! Har han på noget tidspunkt fået noget at arbejde med. Nej.

Men gider ik rigtig diskutere det her. Syntes det er absurd at man ikke kan se hvad han har at arbejde med.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Sygt narrativ at man i medier giver Messi skylden og lægger op til at han skal stoppe før Argentina kan komme videre. Det er jo bare ubegavet og uforskammet. Føj! Jeg synes som sagt gerne man må kritisere ham, ift. de forventninger man har til ham, men at give ham skylden er for sindssygt.


Plus: Hvor F_:::: kommer det pis med at Messi bestemmer opstillinger mm. fra?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Goaaal skrev:Sygt narrativ at man i medier giver Messi skylden og lægger op til at han skal stoppe før Argentina kan komme videre. Det er jo bare ubegavet og uforskammet. Føj! Jeg synes som sagt gerne man må kritisere ham, ift. de forventninger man har til ham, men at give ham skylden er for sindssygt.


Plus: Hvor F_:::: kommer det pis med at Messi bestemmer opstillinger mm. fra?
Han lagde også kun op til 2 mål i dag..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Sygt narrativ at man i medier giver Messi skylden og lægger op til at han skal stoppe før Argentina kan komme videre. Det er jo bare ubegavet og uforskammet. Føj! Jeg synes som sagt gerne man må kritisere ham, ift. de forventninger man har til ham, men at give ham skylden er for sindssygt.


Plus: Hvor F_:::: kommer det pis med at Messi bestemmer opstillinger mm. fra?

Det er så sygt sagt. Håber virkelig at han stopper og at samtlige af de øvrige erfarne gør det samme. Så kan de slutte sidst til næste VM kval.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Alt for store konklusioner pga det her. Spillere skal bedømmes pga klubbold og ikke det her fjol. Og det gælder også mbappe. Kæmpe talent (det største overhovedet) men spiller i en elendig liga og han kan sagtens ende med ikke at udvikle sig ordentligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg mener man skal glæde sig over, at Messi ikke igen var lige ved at skaffe en VM-titel hjem til Argentina.

Nu røg de ud i ottendedelsfinalen, det blev aldrig til med det der hypede VM-guld, hvor Messi kunne stå med det der latterligt påklistrede anførerbind og ligne Maradona fra 1986. Det dårlige resultat denne gang var ikke Messis skyld. Han kan kvitte landsholdet, og Argentina kommer i øvrigt med stor sikkerhed på en del års ørkenvandring de kommende år, fordi de ikke har en afløsergeneration parat.

Messi får til gengæld fred til en Champions League-sejr eller to.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Danske spil med følgende bet;

Flest mål i kampen Cristiano Ronaldo - Goncalo Guedes:

Ronaldo = 2.80
Uafgjort = 1.75
Guedes = 5.75

Måske tror de bare ikke på, at Ronaldo score. Portugal lige på giver 2.80 igen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster